۳۰۵۷۱۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

تراوشات ذهن خلاق‌تان را به دیوار بپاشید!

کاشی‌های قدیمی که در آشپزخانه‌ها استفاده می‌شدند، همچنان دوست‌داشتنی‌اند اما بسیاری از ما دیگر از تکرار آنها خسته شده‌ایم و دل‌مان می‌خواهد رنگ و رویی تازه بر دیوار آشپزخانه خود ببینیم.

مجله منزل - فاطمه افشاریان: کاشی‌های قدیمی که در آشپزخانه‌ها استفاده می‌شدند، همچنان دوست‌داشتنی‌اند اما بسیاری از ما دیگر از تکرار آنها خسته شده‌ایم و دل‌مان می‌خواهد رنگ و رویی تازه بر دیوار آشپزخانه خود ببینیم.

تراوشات ذهن خلاق‌تان را به دیوار بپاشید!

امروزه مواد و مصالح بسیار متنوعی پا به عرصه طراحی داخلی گذاشته‌اند که در این میان گزینه‌های بی‌شماری برای دیوار بین کابینت‌های آشپزخانه به چشم می‌خورد. اما جذاب‌تر از آنها، ایده‌های خلاقانه‌ای است که گاهی به آنها برمی‌خوریم؛ ایده‌هایی که منحصر به همان خانه و آشپزخانه هستند و جای دیگری آنها را ندیده‌ایم. پس چرا ما از قافله عقب بمانیم و دست به کار نشویم؟

تخته سوراخ‌دار، هم زیبا و هم کاربردی!

تراوشات ذهن خلاق‌تان را به دیوار بپاشید!

تخته‌های سوراخ‌دار علاوه بر بافت زیبا و ساده‌ای که دارند، بسیار کاربردی هستند. آنها به‌راحتی می‌توانند محلی برای نگهداری ظروف آشپزخانه از جمله قاشق‌ها و ملاقه‌ها باشند. شما حتی می‌توانید با سلیقه و خلاقیت خود عناصر تزیینی یا برنامه‌های روزانه‌تان را به آنها وصل کنید.


دیوارتان را به چند فنجان چای داغ مهمان کنید!

تراوشات ذهن خلاق‌تان را به دیوار بپاشید!

شاید تصور کنید کاغذدیواری اصلا برای آشپزخانه مناسب نیست اما من اعتقاد دارم گاهی برای متفاوت بودن جسارت لازم است. یک کاغذدیواری با طرح‌هایی متناسب با حال و هوای آشپزخانه می‌تواند گزینه جالبی برای دیوار بین کابینت‌ها باشد. فقط باید در خرید دقت کنید و سراغ جنس‌های مرغوب و ضد آب بروید.


با برچسب‌های طرحدار تن‌پوشی رنگی برای دیوارتان بسازید!

تراوشات ذهن خلاق‌تان را به دیوار بپاشید!

اگر از کاشی‌های قدیمی و یکنواخت آشپزخانه‌تان خسته شده‌اید، با برچسب‌هایی که این روزها در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها در بازار موجود است، بدون صرف هزینه و زحمت زیاد می‌توانید رنگ و رویی تازه به آشپزخانه‌تان بدهید.


رنگین‌کمانی از سرامیک‌های شیشه ای

تراوشات ذهن خلاق‌تان را به دیوار بپاشید!

سرامیک‌های رنگی شیشه ای از جذابیت زیادی برخوردارند. استفاده از آنها به عنوان دیوار بین کابینت‌ها و در پشت سینک و اجاق گاز در کنار خاصیت زود تمیزشوندگی و عایق رطوبت بودن‌شان، جلوه منحصر به فردی ایجاد می‌کند.


دیواری از تخته‌های رنگ‌خورده

تراوشات ذهن خلاق‌تان را به دیوار بپاشید!

افرادی که عاشق چوب در حالت طبیعی آن هستند، حتما این ایده را می‌پسندند؛ ایده‌ای ارزان که اگر می‌خواهید سبکی خودمانی و کلبه‌ای داشته باشید، به کارتان می‌آید. با یک رنگ‌آمیزی ساده در رنگ‌های ملایم و دوست‌داشتنی می‌توان به این الوارهای چوبی تنوع بخشید.


بافت‌های دانه درشت همیشه دلچسب هستند!

تراوشات ذهن خلاق‌تان را به دیوار بپاشید!

ظاهری که دانه‌های بی‌نظم قلوه‌سنگ‌ها ایجاد می‌کنند، شاید از هر نظم و چیدمانی قشنگ‌تر باشد؛ به‌خصوص وقتی با حس و رنگ فضا همخوانی داشته باشند؛ پس خلاقیت خود را به کار گیرید و از اندیشیدن و پیاده کردن ایده‌های نو و دست‌نخورده نهراسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج