۳۰۵۷۴۳
۲۶ نظر
۵۰۰۴
۲۶ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش «اژه ای» به اظهارات «روحانی» درباره «رئیس دولت اصلاحات»

سخنگوی دستگاه قضا اعلام کرد: ممنوع التصویری رئیس جمهور اسبق مبانی قانونی متعددی دارد و در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی و همچنین اختیارات دادستانی است .

پایگاه خبری انتخاب: سخنگوی دستگاه قضا اعلام کرد: ممنوع التصویری رئیس جمهور اسبق مبانی قانونی متعددی دارد و در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی و همچنین اختیارات دادستانی است .

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه گفت: دستور دادستان تهران برای منع انتشار اخبار از رئیس جمهور اسبق، یک دستور قضایی است و حتی اگر مصوبه ای در شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن نبود، این اختیاری است که قانون به دادستان داده است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در باره ابراز نظر دیروز رئیس جمهور مبنی بر غیر قانونی بودن ممنوع التصویری رئیس جمهور اسبق گفت:احتمالا به علت مشغله زیاد، اقای روحانی این مصوبه را به خاطر نداشته است.

سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به مصوبه شماره ۲۹۸ شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: بر اساس این مصوبه ، سیاستهای خبری ورسانه ای از سوی دبیرخانه شورا ، تدوین و به همه رسانه ها از جمله رسانه ملی، مطبوعات و خبرگزاریها ابلاغ می شود.

وی افزود: برای این کار وبراساس همین مصوبه کارگروهی پیش بینی شده که این کارگروه مرکب از یک رئیس به انتخاب دبیر شورای عالی امنیت ملی، سه نماینده از طرف روسای سه قوه و همچنین نمایندگانی از طرف وزرای کشور، اطلاعات،فرهنگ و ارشاد و نمایندگانی از طرف ستاد کل نیروهای مسلح و صدا و سیما است، که سیاستگذاری تبلیغات در آن انجام می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای با اشاره به مصوبات متعدد این کارگروه در دولت قبل و دولت فعلی افزود: این کارگروه در جریان فتنه سال ۸۸ که عده ای حاضر به تمکین در برابر قانون نشدند و کشور را با آشوب مواجه کردند، در خصوص رئیس جمهور اسبق تصمیم گرفت، وی ممنوع التصویر شود، و اخبار و تصاویروی در رسانه ها منعکس نشود.

وی گفت: دبیر خانه شورای عالی امنیت ملی نیز مصوبات این کارگروه رسانه ای را برای اجرا ابلاغ می کند.

معاون اول قوه قضائیه افزود : حتی اگر مصوبه شورای عالی امنیت ملی در این باره وجود نداشت، دادستان تهران براساس اختیارات و وظایف قانونی خود دستور قضایی در این خصوص صادر کرده است و این دستور به قوت خود باقی است و لازم الاجرا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک ایرانی

      ظاهرا هنوز از نتیجه ی رد صلاحیت‌ گسترده ی اصلاح طلبان و رودرروی مردم ایستادن درس نگرفتن...

    • بدون نام

      دیدن چهره وشنیدن سد ای فرحبخش رئیس دولت های نهم وهم بعنوان دولت بهار وپاکدست حاج محمود احمدی نژاد کفایت میکند ؟

    • مهدی

      درود درود درود ، درود بر آزادی ... .

    • بدون نام

      نه بابا شما اگه راس میگین بایک زنجانی رو به این راحتی اعدام نکتید همدستانشو که در دولت قبل بزرگ شد رو به مردم بگین,حالا ممنرع التصویری خاتمی عزیز ججای خودش,,

    • بدون نام

      کسی رو که با یه پیغام ویدیویی 2 دقیقه ای سرنوشت انتخابات رو مقتدرانه تعیین میکنه ممنوع التصویر کردن.

    • بدون نام

      رییس دولتی که‌بعد رفتنش مردم هر روز درخواست برگشتشو دارن ممنوع تصویر میشه و رییس دولت که با. اشتباه مملکتو داغون کرد راس راست میچرخه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخ اخ گفتی

    • محمد

      جناب اژه ای شما باید روشن کنی به چه دلیلی


      زنده باد سید اصطلاحات

    • ع قندهاری

      این راهی که حسن روحانی انتخاب کرده همان راه جناب رئیس به اصطلاح دولت اصلاحات است که سرازناکجا آباد درخواهد آورد . بهتراست از گذشته درس عبرت بگیرد . ..... ولی گمان نمیکنم .

    • مجتبی

      هر دستاوردی که البته حاصل تلاش بچه های انقلابی بود که هیچ ربطی به اصلاحاتی ها نداشت رو دادن و نفهمیدن که دست دادن با دشمن یعنی رو دستی خوردن و حالا که میبینند سه سال را بدون هیچ دستاوردی ، دقت کنید ، بدون هیچ دستاوردی و البته عقب تر از قبل گذرانده اند و مردم دارند میفهمند که چه کلاه گشادی سرشان رفته ، دارند فرافکنی کرده و دست به عبای این و آن میزنند که البته این عباهایی که دست به دامانشان شده اند همه made in england هستند
      وای بر ما که ...

    • بدون نام

      الهي شكر كه سيد بزركوار با وجود ممنوع تصويري دارن بر دلهاي مردم حكومت ميكنن

    • مهدی

      اگر دلسوز ایران هستید احمدی نژاد ها را ممنوع النفس کنید
      افراط کافیه آقای محسنی جواب مردم را در ۷ اسفند به افراطیون مجلس دیدید؟ مردم از افراط بیزارند اگر راست میگویید خود و خاتمی را باهم در معرض رای مردم قرار دهید تا متوجه خیلی نکات بشوید،

    • مصطفی

      کار به کجا کشیده که باید سر ممنوع التصویری آدم خائنی مثل خاتمی باید بحث کنه اگه همین خاتمی و امثالش تو این کشور منافع نداشتن مثل گنجی ودیگر رفقاشون میرفتن اونور آب علیه ملت و مردم ایران توطئه چینی میکردن
      ای کاش دوستان یکم واقعیت نگر میشدیم اینها دلسوز ما نیستن دنبال منافع خودشون و صهیونیسم هستن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منافع ؟؟؟ در باره کدوم منافع حرف می زنی
        در دولت قبلی که بزرگ ترین ضرر رو به مردم قشر متوسط و ضعیف زد یا پولدارهایی که یهو مثل قاچ سراز زمین در اوردن یا نکنه از فساد های مالی دولت قبلی می گی . همه ی اینهاچقدرش تو دولت خاتمی بوده ؟؟؟؟؟
        یه ذره انصاف خوب چیزیه .انگار نفس شما از جای گرمیه

      • مصطفی

        پس خیال کردی خاتمی به فکر قشر ضعیف جامعه بود؟
        هرگز.اصلا.ابدا

    • بدون نام

      من از اظهارات آقای محسنی اژه ای احساس خوبی دریافت نکرده و ندارم .امیدوارم یک روزی که خیلی دیر نشده باشد ایشان از گفته خود پشیمان شوند و ان شاالله خدا کمکش کند که شهامت معذرت خواهی از مردم داشته باشد.
      . من به فضل خدا امیدوارم معتقدم خدا ملت مسلمان و ولایت مدار ایران رها نخواهد کرد و در نهایت روزی طعم واقعی اسلام را به مردم ایران خواهد چشاند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط قسمت اخر حرفاتون خیلی قشنگه

    • حیدری

      ظاهرا آقای اژه ای خیلی زود فراموش نموده اند که ببش از یک سال تبلیغات سنگین از صدا و سیما و انواع حرفها و تهمتها هیچ نتیجه ای برایشان نداشت و تنها با یک ویدئو آقای خاتمی همه برنامه ها در هم ریخت!!

    • کریمی

      بابک زنجانی در دولت سازندگی متولد ودر دولت اصلاحات رشد کرد ودر دولت احمدی نزاد به حد بلوغ رسید

    • مهدی

      درودبراصلاحات

    • بدون نام

      فقط خاتمي

    • مسلم

      مردم ما میفهمند و می دانند که چه کسی به مردم خدمت میکنه و چه کسی خدمت مردم میرسه چه کسی در ایران و در دنیا باعث افتخار ایران و ایرانی بوده و هست مردم ایران سید محمد خاتمی را دوست دارند و این را باید دولت مردان و سیاسیون قبول کنند و از این ممنوع تصویر بودن و ... دست بردارن

    • shs

      از دل و روح مردم هم میتونید حذفش کنید ؟؟ایشون بر قلب ما نمایان ودرخشانه تا ابد

    • بدون نام

      خاتمی محبوب دلها

    • سید مهدی

      اگر سخنرانی خاتمی بود کسی رای نمی داد .

    • مصطفی

      خاتمی بیتالمال محرومین را به جیب مشتی روزی نامه نگار غرب زده الینه شده داد با ان وزیر ارشاد انگلیسی اش ومظهر قدرت ایران یعنی انرژی اتمی را به دستور اربابانش به تعطیلی کشاند وقتی اورا با رهبران کره شمالی مقایسه می کنیم عرق سرد ننگ بر چهره هر ایرانی با غیرتی می نشینند حالا اورا با سرداری مثل احمدی نژاد که از هیچ ارباب غربی تان واهمه نداشت مقایسه می کنید ن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج