جاباما
۳۰۶۱۶۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

شوهر تقلبی طلاهای ۳ زنش را دزدید

مرد ۳۹ ساله ای که با ازدواج با چند زن طلاهای آنها را سرقت کرده بود با شکایت سه همسرش شناسایی و دستگیر شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران: مرد ۳۹ ساله ای که با ازدواج با چند زن طلاهای آنها را سرقت کرده بود با شکایت سه همسرش شناسایی و دستگیر شد.

۲۱ شهریور ماه وقوع یک فقره سرقت منزل در فرجام - خیابان سراج به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس اعلام شد؛ با حضور ماموران کلانتری در محل، خانمی در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت که پس از مراجعت به منزل متوجه سرقت طلا و جواهرات داخل خانه به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون تومان شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت منزل» و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۴ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان تیم بررسی صحنه سرقت پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در محل به بررسی صحنه سرقت پرداخته و در نظریه کارشناسی اعلام کردند که سارق یا سارقین بدون هرگونه تخریب در ورودی آپارتمان، با اطلاع از غیبت شاکیه و همچنین محل دقیق نگهداری طلا و جواهرات اقدام به سرقت کرده اند.

با توجه به نظریه کارشناسی تیم بررسی صحنه سرقت، کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین به تحقیق از دوستان و اطرافیان شاکی پرونده پرداختند؛ شاکی پرونده در اظهارات خود عنوان داشت که در طول روز در محل کار به سر می برد و روز سرقت نیز طبق روال در محل کارش حضور داشته است.

وی در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانی که وارد خانه شدم، به هیچ عنوان متوجه سرقت نشده بودم چراکه هیچگونه به هم ریختگی در وسایل منزل وجود نداشت تا اینکه پس از مراجعه به محل نگهداری طلا و جواهرات خود متوجه سرقت آنها شدم.

شکایت گم شدن همسر، دو روز پس از تاریخ سرقت

دو روز پس از تشکیل پرونده سرقت منزل، شاکی پرونده بار دیگر به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس مراجعه و این بار عنوان کرد که همسرش دو روز است که از خانه خارج شده و دیگر مراجعتی به خانه نداشته است.

با این شکایت به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده برای رسیدگی اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

همزمان با تشکیل دو پرونده سرقت منزل و فقدان همسر توسط یک نفر در پایگاه چهارم، پرونده فقدان دیگری به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که طی آن خانمی عنوان کرد که همسرش چند روز پیش از خانه خارج شده و دیگر مراجعتی به منزل نداشته است. زمانیکه مشخصات و تصاویر همسرِ این خانم از وی اخذ و مورد بررسی قرار گرفت، مشخص شد که فقدانی دو پرونده در حال رسیدگی در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در حقیقت متعلق به یک نفر بنام محمد متولد ۱۳۵۵ است! بلافاصله تحقیقات از محل سکونت شاکی پرونده فقدان دوم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و این خانم پس از مراجعت به خانه و وارسی اموال داخل خانه به ماموران اعلام کرد که تمامی طلا و جواهراتش به سرقت رفته است .

با توجه به شیوه و شگرد محمد در فریب دو شاکی و سرقت طلا و جواهرات از منازل هر دو نفر آنها، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با انجم اقدامات ویژه پلیسی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پس از آخرین سرقت، به عنوان سرایدار و نگهبان در یک مجتمع مسکونی درغرب تهران مشغول به کار شده است؛ با شناسایی دقیق مخفیگاه متهم در محدوده بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، متهم دستگیر و صراحتا به سرقت منزل هر دو شاکی اعتراف کرد.

شناسایی سومین شاکی پرونده

در ادامه رسیدگی به پرونده، سومین خانمِ مالباخته نیز پس از اطلاع از دستگیری متهم و بهمراه پرونده ارجاعی از کلانتری ۱۳۵ آزادی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و متهم را مورد شناسایی قرار داد؛ این خانم در شکایت خود عنوان کرد: چندی پیش با [متهم] ازدواج کردم تا اینکه پس از گذشت مدت کوتاهی، وی به بهانه پیگیری اقدامات اداری در خصوص ساختن آپارتمان در محل زمین پدری بنده اقدام به گرفتن وکالت کاری در این خصوص کرد اما پس از گذشت مدت کوتاهی خوشبختانه متوجه شدم که وی قصد داشته تا با تهیه این وکالت اقدام به کلاهبرداری از من کند؛ دقیقا از همان زمان وی ناپدید شد تا اینکه چند روز پیش متوجه شدم که تمامی طلا و جواهراتم به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون تومان توسط وی به سرقت رفته است.

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، دراین باره گفت: در بررسی اسناد و مدارک شناسایی به دست آمده از متهم، کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از شکات زنی شدند که متهم بدین شیوه و شگرد (ازدواج با شکات) اقدام به جلب اعتماد و در ادامه سرقت اموال باارزش آنها از جمله طلا و جواهرات کرده است؛ متهم در تحقیقات اولیه صراحتا به سرقت طلا و جواهرات هر سه شاکی پرونده اعتراف کرده و تحقیقات برای شناسایی سایر شکات و مالباختگان در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی گفت گفت: از همه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد فریب، کلاهبرداری و یا سرقت اموال قرار گرفتند دعوت می شود برای شناسایی متهم و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سیدخندان - خیابان ابوذر غفاری - جنب کلانتری ۱۲۰ سیدخندان مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چطوری چند تا زن داشته، هیچ کدومشون نفهمیدن؟؟ شبا کجا بوده،که دنبالش نمیگشتند؟!!

    • بدون نام

      مگه ميشه؟ يعني اين اقا، پدر و مادر و فك و فاميل نداشته؟ سر كار نميرفته؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج