۳۰۶۲۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زلاتان: بازنشستگی‌؟ تازه دارم گرم می‌شوم

ستاره سوئدی خط حمله تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به پرسش خبرنگاری که از او درباره فرارسیدن زمان بازنشستگی‌اش سؤالی پرسید، پاسخی جالب داد.

خبرگزاری تسنیم: زلاتان ابراهیموویچ در کنفرانس خبری پیش از بازی برگشت تیمش و چلسی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تأکید که فکر نمی‌کند به پایان دوران بازیگری‌اش نزدیک شده باشد.

ابراهیموویچ ۳۴ ساله در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او پرسید آیا این فصل آخرین فصل حضور ایبرا در لیگ قهرمانان اروپاست، گفت: تازه دارم گرم می‌شوم، پس فکر نمی‌کنم که دوران بازیگری‌ام به پایان رسیده باشد. من فکر می‌کنم سن چیزی جز یک عدد نباشد. چیزی که اهمیت دارد این است که شما چه احساسی داشته باشید و مهم نیست که در چه سن‌وسالی هستید. من هنوز احساس جوانی می‌کنم، احساس می‌کنم خیلی جوان هستم، چون در این فصل آماری به ثبت رسانده‌ام که تا به حال بهتر از آن نداشته‌ام.

ابراهیموویچ در ادامه ادعا کرد که برایش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یک دغدغه نیست هرچند که در گذشته تلاش زیادی برای تجربه کردن این افتخار داشته است.

وی افزود: وقتی کم‌ سن‌وسال بودم درباره لیگ قهرمانان اروپا صحبت می‌کردم و قبول دارم که قهرمانی در این تورنمنت برایم یک دغدغه شده بود، اما با بالا رفتن سنم و بیشتر شدن شناختم که از خودم که البته کار سختی هم بود، به خودم گفتم که چه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بشوم و چه نشوم، در جایگاهم تغییری ایجاد نمی‌شود. پس اگر قهرمان شوم بازیکنی بهتری نمی‌شوم و اگر هم نتوانم آن را ببرم بازیکن ضعیف‌تری نخواهم شد. با این حال اگر بتوانم آن را ببرم بسیار خوشحال خواهم شد.

تیم‌های فوتبال چلسی و پاری‌سن‌ژرمن امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم می‌روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج