۳۰۶۳۱۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

با وام ۱۶۰ میلیونی چه خانه ای بخریم؟

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه وام ۱۶۰ میلیونی مناسب خرید آپارتمان‌های بالای ۲۰۰ میلیونی است، گفت: تاکنون بیش از ۳۵ هزار سپرده‌گذاری برای صندوق پس‌انداز مسکن یکم انجام شده است.

خبرگزاری مهر: معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه وام ۱۶۰ میلیونی مناسب خرید آپارتمان‌های بالای ۲۰۰ میلیونی است، گفت: تاکنون بیش از ۳۵ هزار سپرده‌گذاری برای صندوق پس‌انداز مسکن یکم انجام شده است.

حامد مظاهریان در خصوص وام ۱۶۰ میلیونی خرید مسکن برای مسکن اولی‌ها اظهار داشت: هر متقاضی که قصد خرید خانه گران‌تر را داشته باشد، می‌تواند از این وام استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه وام ۱۶۰ میلیونی مسکن مناسب خانه‌هایی است که بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد، افزود: این وام ۸۰ درصد از قیمت خانه را شامل می‌شود. به عنوان مثال، واحدی که ۵۰۰ میلیون تومان ارزش دارد، می‌تواند از این وام استفاده کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: وام‌های مسکن برای اقشار مختلف تعریف شده و در هر صورت وام ۱۶۰ میلیونی مسکن مناسب متقاضیان خانه‌های گران‌تر است.

وی در خصوص آمار سپرده‌گذاری در صندوق پس‌انداز مسکن یکم اظهار داشت: آمار دقیقی از میزان سپرده‌گذاری ندارم اما براساس آخرین آمار بیش از ۳۵ هزار سپرده‌گذاری برای این صندوق انجام شده است.

بر اساس این گزارش، وام صندوق پس‌انداز مسکن یکم از سال گذشته اجرایی شد که در ابتدا سقف این وام ۸۰ میلیون تومان و با سپرده‌گذاری یکساله ۴۰ میلیون تومانی تعیین شده بود که در حال حاضر سقف وام به ۱۶۰ میلیون تومان با سپرده‌گذاری یکساله ۸۰ میلیون تومانی افزایش یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      خانه آخرت ؟!؟!؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج