۳۰۶۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

توصيـه مخابرات درباره پيامكهاي تبليغاتی

فقط ۱۱ درصد (۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر) عدم تمایل خود به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی انبوه را اعلام کرده‌اند.

ایسنا: در پاسخ به استعلام شرکت مخابرات ایران از ۳۳ میلیون مشترک همراه اول، فقط ۱۱ درصد (۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر) عدم تمایل خود به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی انبوه را اعلام کرده‌اند.

رضوانی - معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - با بیان این مطلب گفت: طبق مصوبه کمیته سازمان تنظیم مقررات، اپراتورها موظفند برای ارسال پیامک‌های انبوه از مشترکان خود اجازه بگیرند و به دنبال اجرای این مصوبه اپراتورهای تلفن همراه این موضوع را طی پیامکی از مشتریان خود استعلام كرده‌اند.

رضوانی افزود: براساس آمارهای دریافتی، اپراتور اول تلفن همراه با ارسال ۳۳ میلیون پیامک از مشترکان خود خواست در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک های تبلیغاتی انبوه، عدد ۱ را به همان شماره پیامک کنند که فقط ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر این کار را کردند و این به معنای آن است که هنوز برای مابقی مشترکان پیامک ارسال می شود.

وی ضمن اشاره به عدم رضایت برخی از این افراد از دریافت پیامک های تبلیغاتی گفت: برداشت ما این است که ایـــن افراد یا پیامک استعلام را ندیده‌اند یا آنرا نخوانده پاک کرده‌اند و یا در آن مقطع عدد مورد نظر را ارسال نکرده‌اند که در حال حاضر شماره تلفن 9990 برای همراه اول و 700 برای ایرانسل در اختیار این افراد است تا عدم تمایل خود به دریافت پیامکها را اعلام كنند.

به گزارش ايسنا، داود زارعیان - مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران - نیز ضمن تأیید سخنان رضوانی اظهار كرد: طبق آمارهای موجود ارسال روزانه ۲۰ میلیون پیامک برای ۵۰ میلیون مشترک تلفن همراه بطور میانگین چیزی در حدود نصف پیامک برای هر مشترک می شود. بطوری که مشترکین پرمصرف که عمدتاً شهروندان فعال جامعه محسوب می‌شوند، روزانه حدود ۳ تا ۴ پیامک تبلیغاتی دریافت می‌کنند و مشترکین کم مصرف هیچ پیامکی دریافت نمی کنند.

وی افزود: مشترکینی که عدم تمایل خود را برای دریافت پیامک اعلام كرده‌اند از تمامی پیامکهای تبلیغاتی که عمدتاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد محروم می شوند اما اگر عضو یا مشترک جاهایی خاص نظیر بانکها باشند، همچنان پیامک‌های آن شرکتها و مؤسسات را دریافت می‌کنند.

او در پایان با تأکید بر جنبه اطلاع‌رسانی و تعداد ناچیز این پیامکها، گفت: به تمامی مشترکین توصیه می‌کنم خود را از دریافت پیامک‌ها محروم نکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج