جاباما
۳۰۶۴۷۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

احتمال افت شدید درآمد اپراتورها

در نشست بررسی مشکلات شبکه های اجتماعی داخلی عنوان شد که اگر اپراتورها طرح تجاری خود را اصلاح نکنند و به سمت ارائه خدمات جدید حرکت نکنند، در آینده شاهد کاهش شدید درآمد اپراتورها خواهیم بود.

ایسنا: در نشست بررسی مشکلات شبکه های اجتماعی داخلی عنوان شد که اگر اپراتورها طرح تجاری خود را اصلاح نکنند و به سمت ارائه خدمات جدید حرکت نکنند، در آینده شاهد کاهش شدید درآمد اپراتورها خواهیم بود.

احتمال افت شدید درآمد اپراتورها

عصر امروز نشست تخصصی بررسی مشکلات و چالش‌های OTT‌ها و شبکه های اجتماعی داخلی با حضور وزیر ارتباطات، رییس سازمان فناوری اطلاعات و جمعی از صاحب نظران این حوزه برگزار شد.

در این نشست عباسی شاهکوه، معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای تعیین نحوه فعالیت شبکه‌های جدید ارتباطی و آثار OTTها بر اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات، ابراز امیدواری کرد که تا سال آینده به جمع بندی در این خصوص برسیم.

معاون رگولاتوری با اشاره به روند رو به رشد خدمات OTT در دنیا، گفت: پیش‌بینی‌ها حاکی است در سال ۲۰۱۶ بین ۱۱ تا ۴۰ درصد مشترکان موبایل در دنیا از خدمات OTT استفاده می‌کنند.

عباسی شاهکوه تصریح کرد: اگر اپراتورها طرح تجاری خود را اصلاح نکنند و به سمت ارائه خدمات جدید حرکت نکنند، در آینده شاهد کاهش شدید درآمد اپراتورها خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت اظهارنظر متخصصان در این حوزه، گفت: در این نشست قصد داریم تا با دریافت نظرات مختلف به جمع‌بندی پیشنهادات در این حوزه برسیم.

رویکرد (OTT(Over The Top به هر گونه خدمت و محتوای ویدیویی گفته می شود که از طریق اینترنت و توسط یک وسیله مثل گیرنده (STB) یا تلویزیون هوشمند به کاربر نهایی خواهد رسید. به نحوی که مزیت های IPTV را از نظر واسط کاربری مناسب برای تلویزیون حفظ می کند، ولی نیاز به شبکه محلی مدیریت شده ندارد و از همان بستر موجود اینترنت برای انتقال محتوا استفاده می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درآمد ساختن واسه خودشون حجم اینترنت! انگار بنزینِ فیسبوک اینترنت جهانی رایگان شو راه انداخت ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج