۳۰۶۵۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

لیست آپارتمان‌ های گران قیمت در تهران

بررسی‌ها در فضای مجازی بازار مسکن تهران نشان می‌دهد که اکثر واحدهای مسکونی که با علائم گران‌قیمت‌ها مشخص شده اند با نرخ هایی بیش از ۶ میلیون تومان به بازار عرضه شده‌اند که بیشتر آنها تازه ساخت هستند.

دنیای اقتصاد: طی هفته گذشته در بازار مسکن مناطق مختلف شمال تهران بالاترین قیمت در لیست آپارتمان‌های گران‌قیمت در فایل واحدهای متراژ بزرگ (بیش از ۲۰۰ متر مربع) مربوط به واحدی در الهیه به ارزش متری ۱۰ میلیون تومان و همچنین پایین‌ترین قیمت در این لیست در بازار به یک واحد مسکونی در محله اوین درکه با قیمت متری ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان مربوط بوده است.

بررسی‌ها در فضای مجازی بازار مسکن تهران نشان می‌دهد که اکثر واحدهای مسکونی که با علائم گران‌قیمت‌ها مشخص شده اند با نرخ هایی بیش از ۶ میلیون تومان به بازار عرضه شده‌اند که بیشتر آنها تازه ساخت هستند.

ستون امروز نبض بازار به معرفی برخی از فایل‌های فروشی با قیمت‌های غیرواقعی پرداخته که به این شرح است:

یک واحد مسکونی با متراژ ۲۳۰ متر مربع، نوساز به همراه پارکینگ، انباری، آسانسور و بالکن متری ۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

علاوه براین مالکی ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را به عنوان قیمت هر متر واحد ۲۴۰ متری نوساز خود تعیین و اظهار کرده که واحد مذکور از کلیه امکانات برخوردار است.

همچنین در غرب تهران در منطقه سعادت آباد در خیابان علامه یک واحد نوساز مسکونی ۲۱۵ متری به علاوه پارکینگ، انباری، آسانسور، سونا و جکوزی با قیمت متری ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان آماده تحویل به خریدار است.

از سوی دیگر فروشنده ای در محله اوین درکه ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان را در ازای هر متر واحد ۲۹۹ متری خود در نظر گرفته است. طبق گفته مالک این واحد نوساز و به غیر از امکانات معمولی از سونا و جکوزی نیز بهره‌مند است.

در بین واحدهایی که هفته گذشته قیمت پیشنهادی فروش آنها بیش از ارزش واقعی یا دست کم به میزان قیمت حقیقی، تعیین قیمت شده‌اند فقط یک فایل به عنوان ارزان‌ترین واحد مسکونی شناخته شد.

واحد مذکور در سعادت‌آباد واقع در خیابان فرحزاد با متراژ ۲۳۰ متر مربع به بازار فروش عرضه شده است.

این واحد مسکونی نوساز متری ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده و از کلیه امکانات هم برخوردار است و در فایل فروش ذکر شده که واحد مذکور تعاونی ساخت است.

لیست آپارتمان‌ های گران قیمت در تهران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج