۳۰۶۶۲۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

«پایان خدمت» این فیلم ماجرای سربازی است در روزهای پایانی خدمتش و مشکلاتی که در جاده پیش رو دارد.

برترین ها - ایمان عبدلی:

کیوسک: آن هایی که با دنیای مطبوعات آشنایی دارند می دانند که آستانه ی نوروز پر بارترین مجلات را روی کیوسک می شود مشاهده کرد و اگر خوش سلیقه باشید، کلی خواندنی خواهید داشت، روزنامه اعتماد در یک ویژه نامه خواندنی با محوریت مصاحبه با چهره های مختلف تقریبا خواندنی ترین ویژه نامه را عرضه کرده است، شرق هم در قالب گزارش به موضوعات مختلف پرداخته، اندیشه پویا هم چند مطلب متفاوت و خواندنی دارد، نظیر: پرونده ای ویژه در مورد بیژن الهی و یا مهاجران رهسپار اروپا، تجربه هم به مانند سالیان گذشته بهترین های عرصه های مختلف فرهنگ و هنر را به نظر سنجی گذاشته و کلی داستان کوتاه و شعر هم پیش رو گذاشته، سینما و ادبیات هم چند میزگرد خواندنی در مورد ادبیات و سینما دارد و پرونده ای در مورد سینمای فرانسه و البته همشهری داستان هم با یک لوح فشرده پر از داستان صوتی به پیشواز نوروز رفته، خط خطی را هم از دست ندهید، طنازی های خط خطی در قالب های متفاوت پکیج خوبی را پیش روی خوانندگان گذاشته است. کثیرالنتشارهایی هم چون: همشهری هم با توپ پر آمدند، مهرنامه هم که تا لحظه ی نوشتن این مطلب روی پیشخوان نیامده، اما تصویر روی جلد وسوسه برانگیزی از استاد شجریان دارد و باید خواندنی باشد، وقایع اتفاقیه هم با ویژه نامه ای روایت محور به روی پیشخوان آمده، زور ژورنالیسم ایرانی در این روزها بیش از پیش شده؛ بخوانید بخوانید و بخوانید.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته


تماشاخانه: نمایش مالی ‌سویینی اثری دراماتیک است درباره مالی، دختری که از بدو تولد دچار نابینایی شده و اینک به خواست همسرش فرانک تصمیم می‌گیرد برای معالجه نزد ماهرترین جراح چشم برود. نمایشی که شیما فرهمند کارگردانی آن را بر عهده دارد از عناصر خوبی چون طراحی صحنه بهره می برد و البته کار به شدت به متن وفادار است و این شدت وفاداری کمی ریتم کار را دچار کندی کرده است، البته نمایش ایرادات دیگری هم دارد، مثل: مونولوگ های طولانی و حوصله سربر، اما همه ی این ایرادات به پای ایده جذاب نمایش به چشم نمی آید، مالی سویینی در تالار انتظامی در حال اجرا است.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته


نمایش خانگی: روباه ساخته ی بهروز افخمی در مورد برادر نتانیاهو است که به ایران می آید برای انجام یک ماموریت تروریستی علیه دانشمندان هسته ای او در انجام این کار از یک راننده جوان که نقشش را حمید گودرزی ایفا می کند، سو استفاده می کند، فیلمنامه ی روباه پر از ضعف است لحن فیلم مابین کمدی و جدی درمانده شده، پرداخت شخصیت ها در حد ضعیفی است به طور مثال ماموران اطلاعات فیلم به شکل عجیبی ساده لوح به نظر می رسند، فیلم البته دیالوگ های گل درشت هم کم ندارد و بلد نیست داستانش را خوب تعریف کند، یک مرجان شیر محمدی هم دارد که همسر آقای افخمی است و فقط همین چون همسرش است در فیلم حضور دارد، بازی بقیه هم تعریفی ندارد، چون کاراکترها تعریف درستی ندارد. تنها نکته مثبت فیلم شاید ریتم مناسب آن است که در تمام طول اثر حفظ شده است، روباه یک اثر سفارشی است که در ژانر سینمای جاسوسی تا حد زیادی ضعیف است.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته


اکران: «پایان خدمت» این فیلم ماجرای سربازی است در روزهای پایانی خدمتش و مشکلاتی که در جاده پیش رو دارد. او بر خلاف دستور مافوقش عمل می‌کند. مافوقی که با او رابطه‌ای صمیمی و پدرانه دارد. این امر باعث حوادث بعدی این فیلم می‌شود.در پایان خدمت بازیگران چون : سعید راد و جمشید مشایخی و امیر جدیدی بازی می کند داستان فیلم تاثیر گرفته از یک ماجرای واقعی است، در مورد فیلم ذکر چند نکته ضروری است یکی اینکه فیلم اثر جسوری است و اصلا بابت همین جسارت دوسالی در ارشاد معطل بوده است نکته ی مهم بعدی اینکه وجهه رئال کار خوب در آمده است و جذاب و پر کشش نشان می دهد، نکته بعدی اینکه تا آخرین لحظات کشش فیلمنامه حفظ شده و تماشاچی حوصله اش سر نمی رود و در آخر اینکه از آن دست فیلم هایی است که در تبلیغات و اکران کمی مظلوم واقع شده و قابلیت این را دارد که دیده شود.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته


آلبوم: «شبت خوش باد من رفتم» یک آلبوم آبرومند و شنیدنی ، با خیال راحت آلبوم را خریداری کنید و با لذت گوش فرا دهید، تفرشی را که پیشتر با کارهای سفارشی و حماسی در تلویزیون شناخته ایم در این اثر که خودش تنظیم و آهنگسازی آن را بر عهده دارد با بهره گیری از اشعار شاعرانی چون مولانا و سعدی و ابتهاج اثری در خور پیش رو گذاشته است.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

نکته ی قابل توجه در قطعات آلبوم اشعاری است که با تنظیم های به روز شنیدنی شده، اشعار کلاسیکی که در حالت عادی و در قالب های چون موسیقی سنتی شاید خیلی حوصله ی شنیدنش برای مخاطب امروزی نیاید، اما در این آلبوم همین اشعار قدیمی به شکلی ارائه شده که روی لب می آید در حافظه می نشیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج