۳۰۶۷۳۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

هوندا مدل‌های مختلف NSX تولید می‌کند

هوندا به شدت مصمم است تا سوپراسپرت جدید خود یعنی NSX را به قله های موفقیت برساند، درست مانند نسل قبل آن.

وب‌سایت ترنجی - امیرحسین برتری: هوندا به شدت مصمم است تا سوپراسپرت جدید خود یعنی NSX را به قله های موفقیت برساند، درست مانند نسل قبل آن. این خودرو که رقبایی مانند پورشه ۹۱۱ دارد در حال حاظر به عقیده برخی تنوع کمی در پیشرانه ها و تجهیزات اضافه دارد. برای مثال پورشه ۹۱۱ حدود ۲۰ مدل مختلف با سطح های مختلف تجهیزات و قدرت دارد.

هوندا مدل‌های مختلف NSX تولید می‌کند

هوندا برای عقب نماندن از رقبا دست به کار شده و در تلاش است تا مدل های بیشتری از NSX رونمایی کند. مدل های کانورتیبل و یک نسخه قویتر تر و آماده برای رقابت در پیست Type-R احتمالا برگ های برنده این خودرو برای رقابت با دیگر خودروها خواهد بود.

نسخه Type-R سبک تر و قوی تر خواهد بود و احتمالا دارای فناوری هایی مانند آیرودینامیک فعال بدنه و استفاده از الیاف فوق العاده سبک مختلف برای کاهش وزن خواهد بود، حتی ممکن است سیستم انتقال قدرت دستخوش تغییراتی شود و مدلی با محور متحرک عقب هم داشته باشیم. این اخبار مستقیما توسط نیک رابینسون، سرمهندس توسعه NSX در مصاحبه با مجله ی اتوکار انگلستان گفته شده است.

هوندا مدل‌های مختلف NSX تولید می‌کند

مدل استاندارد NSX از یک پیشرانه ۳.۵ لیتری شش سیلندر بهره می برد که همراه با ۳ موتور الکتریکی، که یکی در عقب و دو عدد در جلو هستند، همراه شده است. جداکردن دو موتورالکتریکی محور جلو می تواند این خودرو را به یک خودروی محور عقب تبدیل کند، این امر که کوچکتر شدن باتری ها را در نتیجه خواهد داشت باعث کاهش وزن نهایی خودرو خواهد شد که باعث قابلیت های فنی بسیار عالی خواهند شد.

حتی احتمال یک نسخه غیر هیبریدی و بدون موتور الکتریکی هم وجود دارد، برای جبران کاهش قدرت که با برداشته شدن موتورهای الکتریکی صورت می گیرد احتمالا دو توربوی الکترکی به کمک پیشرانه ی بنزینی خواهند آمد تا قدرت بیشتری تولید کند. نیک رابینسون از وجود حالتی به نام cheat mode یا حالت تقلب در خودرو نام برد که باعث خاموش شدن موتور های محور جلو خواهد شد که به راننده لذت کمی دریفت و لیزبازی را خواهد داد!

هوندا مدل‌های مختلف NSX تولید می‌کند

البته نیک رابینسون خاطر نشان کرد مدل بدون سقف احتمال کمی را برای تولید داراد چون در صورت برداشتن سقف شاسی خودرو ضعیف خواهد شد و برای برطرف کردن این ظعف نیاز به تغییرات در بدنه و شاسی است، خود این تغییرات باعث اضافه وزن زیادی خواهند شد. اگر فیلم Avengers را بخاطر بیاورید، در آن فیلم یک کانسپت از NSX به نمایش درآمد که بدون سقف بود، این تصویر می تواند کمک زیاد به ما بکند تا بتوانیم این خودو را بدون سقف تصور کنیم. البته که آن خودرو تنها یک کانسپت بود و معلوم نیست در مرحله تولید چه اتفاق و تغییراتی را به خود ببیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر زیبا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج