۳۰۶۷۳۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هشدار پلیس فتا برای چهارشنبه‌ سوری

سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا ناجا، نسبت به اقدامات افراد سودجو برای چهارشنبه سوری در فضای مجازی هشدار داد.

خبرگزایر ایسنا: سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا ناجا، نسبت به اقدامات افراد سودجو برای چهارشنبه سوری در فضای مجازی هشدار داد.

سرگرد حمید کیانی با بیان اینکه متاسفانه در روزهای پایانی سال شاهد افزایش تخلفات صورت گرفته در فضای مجازی با موضوع ساخت و تهیه و خرید و فروش مواد محترقه هستیم، اظهار کرد: شهروندان توصیه‌های پلیس را در این خصوص جدی بگیرند، زیرا خسارت های مالی قابل جبران است اما صدمات جسمی و تلفات جانی قابل جبران نیست.

وی با اشاره به اینکه اکثر حادثه دیدگان این ایام جوان و نوجوان هستند، افزود: والدین باید همواره به عنوان صمیمی‌ترین دوست فرزند دلبندشان او را هم در فضای واقعی و هم در فضای مجازی همراهی کرده و برای انجام فعالیت‌های بی‌خطر در این روز و لذت بردن از این جشن کهن بدون هیچ گونه آسیبی موارد لازم را به آنها گوشزد کنند.

کیانی ادامه داد: برخی از سایت‌ها در زمینه آموزش طرز تهیه و ساخت بمب و مواد محترقه فعالیت می‌کنند که متاسفانه بارها شاهد وقوع اتفاقات و حوادث ناگوار در این خصوص بوده‌ایم، لذا خانواده‌ها باید دقت داشته باشند تا کودکان آنها با استفاده از این سایت‌ها به دنبال ساخت مواد محترقه خطرناک نباشند و در دام کلاهبرداران و سودجویان گرفتار نشوند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فتا، وی با اشاره به اینکه غالبا خرید مواد محترقه در فضای مجازی توسط کودکان و نوجوانان صورت می‌گیرد، گفت: با توجه به این موضوع کلاهبرداران سایبری مثل فیشینگ و... افزایش می‌یابد و قربانی آن کودکان و نوجوانان هستند که گاها جرات مطرح کردن موضوع با والدین خود را ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج