۳۰۶۷۷۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پاسخ «نه» فراری به خودروهای هوشمند

بسیار واضح و مبرهن است که فراری خودرویی است که تقریا تمام افراد آرزوی داشتن یکی از آن را دارند. همین موضوع باعث شده است تا توجه و وسواس زیادی بر روی محصولات این شرکت باشد که کار را بسیار برای مدیرانش سخت می کند.

وب‌سایت ترنجی - امیرحسین برتری: بسیار واضح و مبرهن است که فراری خودرویی است که تقریا تمام افراد آرزوی داشتن یکی از آن را دارند. همین موضوع باعث شده است تا توجه و وسواس زیادی بر روی محصولات این شرکت باشد که کار را بسیار برای مدیرانش سخت می کند.

پاسخ «نه» فراری به خودروهای هوشمند

فراری از اوایل زمان پیدایش خود تا به الان همیشه خودروهایی خاص و سریع تولید می کرده که همه آرزوی داشتنشان را دارند و مطمعنم شما هم با ما هم عقیده اید که تا حد زیادی از پس این وظیفه سخت برآمده است.

فراری اکثر اوقات در برابر تغیرات مقاوم بوده، مثالش همین قصیه توربو یا تولیده خودروی شاسی بلند، چیزی که خیلی از رقبا زودتر به آن پرداخته بودند تا مشتریان بیشتری کسب کنند، اما فراری تنها به فروش بیشتر فکر نمیکند و دوست دارد همچنان خاص باشد. البته تعداد مدل های خاص و تولید محدود این شرکت در مدت اخیر کم شده و فراری در تلاش است این نوع محصولات را بیشتر کند.

پاسخ «نه» فراری به خودروهای هوشمند

این خودروساز که مقر اصلی اش در مارانلو است، زیر نظر شرکت مادر، فیات-کرایسلر اداره می شود. سرجیو مارچیونه سرپرست فیات-کرایسلر در صحبت های خود با مجله ی تاپ گیر در ژنو اعلام کرده است:

ما مانند شرکت های دیگر عمل نخواهیم کرد و نمی خواهیم مانند بقیه باشیم، دوست ندارم خودروهای فراری خیلی شبیه به بقیه خودروسازان باشد یا اینکه همه بتوانند آن ها را تهیه کنند. ما باید در تولید و طراحی محصولات خود بسیار دقیق باشیم، همچینن در قیمت گذاری آن ها، تا اصلی ترین ویژگی فراری، یعنی خاص بودن آن حفظ شود.
وقتی در مود تولید خودروهای بیشتر و یا ادامه دادن همین ترکیب فعلی یعنی دو خودوری V8 و دو V12 سوال شد مارچیونه پاسخ داد:

هنوز معلوم نیست، فراری شرکتی نرم و قابل انعطاف است. ما در حال افزایش محصولات خود هستیم و لی مطمعن باشید هیچ SUV یا خودروی شاسی بلندی در کار نخواهد بود.

پاسخ «نه» فراری به خودروهای هوشمند

البته از قبل هم کاملا معلوم بود که تولید یک SUV با روحیات و سیاست های فراری همخوانی ندارد، اما مسئله ی دیگری باقی می ماند که درحال حاظر خیلی از دیگر رقیبان و خودروسازان در حال کار بر روی آن هستند، سیستم های رانندگی هوشمند وخودکار. مارچیونه پس از پرسش این سوال که آیا به دنبال تولید و گسترش این نوع سیستم ها هستند یا نه بسیار قاطع جواب داد: مگر از روی جنازه من رد شوند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج