۳۰۶۸۱۱
۵۰۵۰
۵۰۵۰
پ

رونمایی از بازی Batman، هفته آینده

استودیوی Telltale اعلام کرده که در هفته آینده و در فستیوال SXSW واقع در ایالت تگزاس ایالات متحده، جزییات بیشتری از بازی جدید خود با گیمرها به اشتراک خواهد گذاشت و احتمالا تریلری جدید هم از بازی منتشر شود.

وب‌سایت دیجیاتو - شایان ضیایی: در طی همایش The Game Awards سال گذشته میلادی بود که دمویی کوتاه از عنوانی جدید در فرنچایز بتمن به نمایش درآمد و مشخص شد که استودیوی Telltale، سازنده عناوین تحسین شده ای چون The Wolf Among Us و The Walking Dead، مسئولیت ساخت آن را برعهده گرفته است.

رونمایی از بازی Batman، هفته آینده

بعد از این نمایش یک دقیقه ای و کوتاه، دیگر هیچ اطلاعاتی از بازی Batman منتشر نشد و تقریبا درباره بازی هیچ چیز نمی دانیم. اما بدیهی است که بازی جدید، هم چنان سبک و سیاق عناوین پیشین استودیوی Telltale را دنبال خواهد کرد و باید دید که از لحاظ روایت داستان، چه حرف هایی برای گفتن خواهد داشت.

اما حالا استودیوی Telltale اعلام کرده که در هفته آینده و در فستیوال SXSW واقع در ایالت تگزاس ایالات متحده، جزییات بیشتری از بازی جدید خود با گیمرها به اشتراک خواهد گذاشت و احتمالا تریلری جدید هم از بازی منتشر شود.

به گفته سازندگان، کنفرانس معرفی بازی در روز ۱۸ مارس (برابر با ۲۸ اسفند) برگزار خواهد شد و پخش زنده آن را می توان از طریق وب سایت Twitch مشاهده کرد. در همین حال، مراسم SXSW نیز از تاریخ ۱۱ الی ۲۰ مارس (۲۱ اسفند الی ۱ فروردین) در شهر آوستین تگزاس برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج