۳۰۶۸۶۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

تعریف و تمجید احمدی نژاد از مردم ورامین

رئیس دولت نهم و دهم با اشاره به سابقه درخشان مردم ورامین در تاریخ گفت: تاریخ این دیار نشان می‌دهد که از بیش از ۶ هزار سال قبل مردم این خطه مردمانی متمدن و اهل عبادت بودند و مردم ورامین همواره برای ولایت‌ فقیه فداکاری کردند

خبرگزاری فارس: رئیس دولت نهم و دهم با اشاره به سابقه درخشان مردم ورامین در تاریخ گفت: تاریخ این دیار نشان می‌دهد که از بیش از ۶ هزار سال قبل مردم این خطه مردمانی متمدن و اهل عبادت بودند و مردم ورامین همواره برای ولایت‌ فقیه فداکاری کردند.

به گزارش محمود احمدی‌نژاد لحظاتی پیش در یادواره شهدای عملیات خیبر که با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، عاشقان راه ایثار و شهادت و آحاد مختلف جامعه در شبستان گلزار شهدای سید فتح الله ورامین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با اشاره به سابقه درخشان مردم ورامین در تاریخ ایران اسلامی اظهار داشت: تاریخ ایران اسلامی شاهد است که مردم ورامین نه تنها امروز و ۵۰ سال اخیر، بلکه در طول تاریخ طولانی ایران و این خطه همواره مردمی مومن، خدا پرست، پاک و مفید به حال جامعه بوده‌اند.

وی گفت: تاریخ این دیار نشان می‌دهد که از بیش از ۶ هزار سال قبل مردم این خطه مردمانی متمدن و مومن و اهل عبادت بودند که آثار باستان شناسی این را تائید می‌کند.

رئیس دولت نهم و دهم مردم ورامین را مردمی تلاشگر، مومن و مفید به حال اجتماع خواند و تاکید کرد: مردم غیور ورامین به‌ویژه در دوره انقلاب عظیم اسلامی و در آن فرصت تاریخی، یک بار دیگر جوهره و حقیقت خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: مردم دشت ورامین نهضتی را پایه‌گذاری کرده و برای ولایت‌ فقیه فداکاری کردند که آن نهضت و حرکت به فضل الهی عالم‌گیر خواهد شد و بساط ظلم را از همه جهان برخواهد چید.

احمدی‌نژاد افزود: مردم این خطه در زمانی که دیکتاتوری حاکم بود و خفقان همه جا را گرفته بود در حمایت از امام زمان خود قیام کردند و خطی روشن برای رسیدن به مقصد برای ملت ایران باز کردند.

وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم ورامین در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: مردم ورامین در دوران دفاع مقدس نیز به ندای ولی فقیه لبیک گفته و بیش از یک هزار و ۴۰۰ شهید در راه اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

رئیس دولت نهم و دهم خاطرنشان کرد: اگر محدوده تحت تاثیر ورامین را حساب کنیم هزاران آزاده در راه دفاع انقلاب و آزادگی داده‌اند.

وی ادامه داد: در دوران آزادگی می‌بینیم که مردم این منطقه حرف عظیم را می‌زنند و و نیازها را تامین می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خجالت داره هشت سال امتحانتو دادی بسه دیگه

    • بدون نام

      من هیچ جوره احمدی‌نژاد رو قبول ندارم ولی یه حال عجیبی داره دیدن ترس و وحشت اصلاحات و حسن کلید از بازگشت احتمالی او!

    • امید

      رییس دولت های نهم ودهم ودوازدهم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج