۳۰۶۸۸۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

حکم آمریکا علیه ایران در حادثه ۱۱ سپتامبر

دادگاهی در نیویورک مدعی شد که ایران باید ۱۰.۵ میلیارد دلار به خانواده قربانیان و شرکت های بیمه به خاطر حادثه یازده سپتامبر بپردازد.

خبرگزاری مهر: دادگاهی در نیویورک مدعی شد که ایران باید ۱۰.۵ میلیارد دلار به خانواده قربانیان و شرکت های بیمه به خاطر حادثه یازده سپتامبر بپردازد.

به گزارش شبکه روسیاالیوم، دادگاهی در نیویورک ادعا کرد که ایران باید ۱۰.۵ میلیارد دلار به خانواده قربانیان حملات یازده سپتامبر سال ۲۰۰۱ و شرکت های بیمه بپردازد.

روزنامه بلومبرگ گزارش داد: قاضی جورج دانیلز حکم غیابی در روز چهارشنبه صادر کرده است که بر اساس آن ایران را به پرداخت ۷.۵ میلیارد دلار به خانواده قربانیان و ۳ میلیارد دلار به شرکت های بیمه محکوم کرده است.

بر اساس حکم این قاضی، هر خانواده ۸.۸ میلیون دلار دریافت می کند که دو میلیون از آن ناشی از زیان های معنوی وارد شده به خانواده قربانیان و ۶.۸ میلیون دلار به سبب زیان های مالی به هر خانواده است که یکی از افراد خود را در حادثه تروریستی به برج تجارت جهانی در یازده سپتامبر سال ۲۰۰۱ از دست داده است.

قاضی دانیلز همچنین ایران را به پرداخت سه میلیارد دلار خسارت به شرکت های بیمه که خسارات وارده به دارایی ها و املاک و اختلال در کسب و کار و دیگر موضوعات را شامل می شود، محکوم کرده است.

پیشتر دادگاه نیویورک به این نتیجه رسیده بود که ایران باید به خاطر خسارت ناشی از عملیات تروریستی یازده سپتامبر جوابگو باشد چون نتوانسته ثابت کند که به تروریست ها کمک نمی رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رویا

      دولت مردان عزیز صداشو در نیارین بزارین خودشون از پولای بلوکه شدمون برش دارن! چیه به خاطر 10 میلیارد دلار بیوفتیم به جون این انسان های محترم حنما حق داشتن دیگه چیزی نیس که تقریبا ده برابر اون پولیه که خاوری برداشت با خودش برد! والا

    • بدون نام

      دستشون به تروریستا نمی رسه ما رو به خاطر اینکه نتونستیم ثابت کنیم به تروریستا کمک کردیم که اصن نمیدونم برای چی باید ثابت کنیم جریمه کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج