۳۰۶۹۲۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

کمک ژاپنی ها به احیای دریاچه ارومیه

سفیر ژاپن در ایران گفت: براساس ملاقات روسای جمهور ایران و ژاپن این دولت مبلغ سه میلیون و ۶۸۳ هزارو ۸۰۰ دلار به دفتر فائو در ایران برای پروژه «برنامه جامع مدیریت پایدار منابع آب حوزه آبریز دریاچه ارومیه» اهدا می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: سفیر ژاپن در ایران گفت: براساس ملاقات روسای جمهور ایران و ژاپن این دولت مبلغ سه میلیون و ۶۸۳ هزارو ۸۰۰ دلار به دفتر فائو در ایران برای پروژه «برنامه جامع مدیریت پایدار منابع آب حوزه آبریز دریاچه ارومیه» اهدا می‌کند.

هیرو یاسو کوبایاشی سفیر ژاپن در ایران امروز در مراسم امضای توافقنامه میان سازمان فائو و دولت ژاپن در خصوص برنامه جامع مدیریت پایه منابع آبی دریاچه ارومیه، اظهار کرد: براساس نتایج ملاقات بین شینزو آبه نخست وزیر ژاپن و حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور ایران، دولت ژاپن تصمیم گرفت مبلغ ۴۳۶ میلیون ین معادل سه میلیون و ۶۸۳ هزار و ۸۰۰ دلار آمریکا به دفتر فائو در ایران برای اجرای پروژه «برنامه جامع مدیریت پایدار منابع آب حوزه آبریز دریاچه ارومیه» اهدا کند.

وی با بیان اینکه کمک به محیط زیست یکی از مهمترین حوزه‌های سیاست خارجی ژاپن است، اضافه کرد: دولت ژاپن با محور قرار دادن پروژه دریاچه ارومیه پروژه‌های گوناگون دیگری در زمینه حفاظت محیط زیست در ایران را از طریق آژانس‌های همکاری بین المللی ژاپن (جایکا) به اجرا درمی‌آورد.

سفیر ژاپن در ایران گفت: دولت ژاپن درنظر دارد پروژه‌های مختلف خود را در زمینه‌های زیست محیطی ادامه دهد و امیدواریم نتایج این همکاری نه تنها به نفع ایران بلکه به نفع کل منطقه باشد.
در ادامه این مراسم سرج ناکوزی نماینده فائو در ایران و در سازمان همکاری اقتصادی (اکو) در محل سفارت ژاپن در ایران، اظهار کرد: ژاپن از طریق کمک خود و کمک‌های مالی و فنی خود برای احیای دریاچه ارومیه با هماهنگی ستاد احیای دریاچه ارومیه و ذی‌نفعان ملی در جهت تدوین و پیاده سازی برنامه جامع مدیریت پایدار منابع آب حوزه آبریز دریاچه ارومیه به کار می‌گیرد.

سرج ناکوزی تأکید کرد: فعالیت‌های این برنامه در آوریل ۲۰۱۶(اردیبهشت ۹۵)آغاز می‌شود و چهارچوبی منحصر به فرد به منظور مشارکت کلیه ذی‌نفعان برای حسابرسی دقیق آب ارتقا ارتقای بهره کشاورزی معیشت پایدار پایش و هشدار خشکسالی و ظرفیت‌سازی ایجاد می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی ما خودمون انقدر پول نداریم؟؟!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • سلی

        داریم ولی خرج اقازاده ها میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج