۳۰۶۹۴۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

محدودیت‌های ترافیکی تهران در روز یکشنبه

جانشین رئیس پلیس راهنمایی نیروی انتظامی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی برای روز یکشنبه و برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در میادین اصلی شهر را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین رئیس پلیس راهنمایی نیروی انتظامی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی برای روز یکشنبه و برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در میادین اصلی شهر را تشریح کرد.

سرهنگ حسن عابدی اظهارکرد: با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) علاوه بر اینکه در تکایا، حسینیه ها و مساجد مراسم سوگواری و عزاداری برگزار خواهد شد در برخی از میادین اصلی تهران نیز دسته‌جات و هیأت های عزاداری و همچنین شهروندان تجمع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بر این اساس صبح روز یکشنبه در میدان هفت تیر ، ظهر روز یکشنبه در میدان‌های فاطمی و امام حسین (ع) و عصر روز یکشنبه در میدان امام خمینی(ره) هیأت های عزاداری تجمع خواهند کرد، گفت: در این ساعات برخی از محورها و معابر عبوری به این میادین مسدود شده و تردد از مسیرهای جایگزین و اطراف صورت می گیرد، بنابراین توصیه این است که شهروندان در این روز و ساعات با خودرو از این معابر تردد نکنند.

عابدی اضافه کرد: علاوه بر این در چند میدان دیگر همچون میدان نبوت و همچنین اطراف برخی از حسینیه ها و مساجد بزرگ و امام زاده‌ها نیز همکاران ما در پلیس راهور مستقر بوده و نسبت به روان سازی ترافیک اقدام خواهند کرد.

آماده باش صد در صدی پلیس در بهشت زهرا(س) و معابر

جانشین رئیس پلیس راهنمایی نیروی انتظامی همچنین به طرح پلیس راهور در اطراف مراکز خرید و تجاری و بهشت زهرا(س) اشاره کرد و افزود:‌ با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم حجم مراجعات شهروندان به بهشت زهرا(س) افزایش یافته است به همین دلیل همکاران من در این محدوده در آماده باش صد در صدی بوده تا نسبت به روان سازی ترافیک اقدام کنند.

عابدی افزود: درنقاط مرکزی پایتخت به ویژه محدوده بازار تهران، خیابان جمهوری، خیابان مولوی، خیابان مصطفی خمینی، میدان بهارستان و ... نیز با توجه به تعطیلی چند روز، مراجعات به اوج خود رسیده و عوامل پلیس راهور نیز با حضور در سطح معابر ضمن روانسازی ترافیک با تخلفات به ویژه تخلفاتی نظیر پارک دوبل، توقف در محل ممنوعه و ... برخورد خواهند کرد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد که در روزهای پایانی سال به جای استفاده از خودروهای تک سرنشین ، مترو و اتوبوس را برای رسیدن به مقصد استفاده کنند تا از حجم ترافیک سنگینی که در سطح معابر پایتخت ایجاد شده کاسته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج