۳۰۶۹۶۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

درخواست شب عیدی بازار سکه

افزایش قیمت سکه در روزهای پایانی سال در حالی است که به گفته رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، اگر بانک مرکزی که متولی ضرب سکه است در زمانی که تقاضا برای خرید افزایش می‌یابد اقدام به ضرب سکه‌های جدید کند، شاهد کمبود عرضه و به دنبال آن افزایش قیمت سکه نخواهیم بود.

خبرگزاری ایسنا: افزایش قیمت سکه در روزهای پایانی سال در حالی است که به گفته رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، اگر بانک مرکزی که متولی ضرب سکه است در زمانی که تقاضا برای خرید افزایش می‌یابد اقدام به ضرب سکه‌های جدید کند، شاهد کمبود عرضه و به دنبال آن افزایش قیمت سکه نخواهیم بود.

عبدالله محمدولی اظهار کرد: با توجه به این‌که در روزهای پایانی سال به دلایل مختلف، خرید سکه‌ افزایش می‌یابد و با توجه به بالارفتن تقاضا شاهد افزایش قیمت نیز هستیم باید بانک مرکزی در این زمینه مدیریت لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای بازار اشباع شود که در زمان افزایش تقاضا در سکه شاهد بالا رفتن کاذب قیمت‌ها نباشیم.

محمدولی تصریح کرد: در روزهای پایانی اسفندماه و نزدیک شدن به ایام نوروز مردم به سمت خرید مصنوعات طلا روی می‌آورند و طبیعی است که کمی شاهد تغییر قیمت‌ها در بازار باشیم ولی باید نوسانات را مدیریت کنیم.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی پیش‌بینی کرد که سال ۱۳۹۵ برای صنف طلا سال خوبی باشد و با توجه به برداشته شدن تحریم‌ها میزان تولیدات البته با حمایت مسئولان مربوطه افزایش می‌یابد و به دنبال آن با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان میزان صادرات را نیز افزایش داد.

وی در عین حال بیان کرد: بازار داخلی طلا را باید به درستی و با برنامه‌های تدوین شده هدایت کرد تا شاهد هیچ‌گونه نوسان قیمت کاذبی در بازار نباشیم.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان و تولیدکنندگان طلا درباره صادرات طلا نیز اظهار کرد: صادرات طلا بیشتر به کشورهایی مثل ترکیه یا عراق صورت می‌گیرد و تایلند و هنگ‌کنگ نیز از دیگر کشورهای خریدار طلای ایرانی هستند که در سال آینده می توان امیدوار بود که میزان صادرات طلا و تعداد کشورهای خریدار افزایش یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ربع سكه تا ٢٩٥هم رسيد

    • ناشناس

      اونایی که سکه عیدی میدن که عمومیت ندارن م قشر خاصی هستن نه ما که کلا سالهای زیادی هست عیدی رو تحریم کردیم و اجیل هم با زور می خریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج