۳۰۷۰۲۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برانکو: سخت ترین بازی را بردیم

سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر صبا می‌گوید این بازی سخت‌ترین دیدار فصل این تیم بوده است.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر صبا می‌گوید این بازی سخت‌ترین دیدار فصل این تیم بوده است.

برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر صبا و بازگشت این تیم به رده سوم جدول اظهار کرد: مایلم قبل از هر چیز نوروز را به مردم ایران و به ویژه هواداران تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم این پیروزی یک عیدی خوب و زیبا برای هواداران‌مان بود.

وی افزود: برد برابر صبا برای رسیدن ما به صدر جدول خیلی مهم بود. فکر می‌کنم این بازی سخت‌ترین دیدار ما تا آخر فصل باشد. صبا تیم بسیار خوبی است و استحقاق حضور در سه تیم بالای جدول را دارد.

برانکو با اشاره به نمایش دو تیم گفت: فکر می‌کنم با وجود اینکه تنها یک گل رد و بدل شد اما تماشاگران بازی خوبی را تماشا کردند. پرسپولیس از ابتدای فصل نمایش خوبی را ارائه می‌کرد و از همان زمان می‌دانستیم که جایگاه‌مان در رده‌های میانی نیست. اکنون ۱۷ هفته است که به تیمی نباخته‌ایم و به برد در این بازی هم نیاز داشتیم. این برد به ما کمک می‌کند که در کنار استقلال،‌استقلال خوزستان و ذوب آهن در صدر رقابت کنیم. بار دیگر تکرار می‌کنم که صبا با بودن علی دایی مستحق بودن در بین سه تیم بالایی جدول است.

برانکو همچنین در نشست خبری اظهار کرد: حتما می‌دانید که به خاطر این برد که مقابل تیمی خوب و قدرتمند به دست آوردیم، خوشحال و راضی هستم. با تیمی قدر و قدرتمند بازی داشتیم و می‌خواهم این برد را به همه هواداران تقدیم کنم. البته در آستانه نوروز قرار داریم و من این روزها را به هواداران و ایرانی‌ها تبریک می‌گویم. این پیروزی یک هدیه نوروزی بسیار جالب برای هواداران‌مان بود. نمی‌خواهم درباره مشکلاتی که قبل از بازی داشتیم صحبت کنم. مایلم از بازیکنانم به خاطر نهایت تلاشی که انجام دادم، تشکر کنم.

او اضافه کرد: این بردی بود که ما آن را لازم داشتیم چون این پیروزی به ما انگیزه مضاعف می‌دهد تا بتوانیم مسیرمان را در جهت کسب نتیجه موفق ادامه دهیم. فکر می‌کنم تا آخرین بازی لیگ مشخص نباشد که چه تیمی قهرمان خواهد شد. این سه امتیاز ما را به حداقل فاصله با رقبایمان رساند، به این ترتیب که الان ما یکی از نامزدهای قدرتمند برای کسب قهرمانی هستیم. ما استحقاق این پیروزی را داشتیم. بازیکنانم به لحاظ تاکتیکی بسیار خوب عمل کردند. البته در کنار گلی که به ثمر رساندیم،‌ چند موقعیت خوب گلزنی هم به دست آوردیم. نشان دادیم که توانایی این قهرمان شدن در لیگ را داریم.

برانکو درباره تغییر سیستمی که تیمش داشت،‌گفت: به اینجا نیامده بودیم که ببازیم چون در دقایق ابتدایی بازی فرصت گلزنی به دست آوردیم. با توجه به اینکه مشکلات زیادی قبل از بازی داشتیم، به طوری که نه رامین رضایین و نه محسن بنگر را در اختیار نداشتیم. طارمی هم برای بازی آمادگی نداشت. بنابراین مجبور بودیم اصلاحاتی در نحوه کارمان ایجاد کنیم. امروز مهرداد کفشگری در ترکیب تیم حضور داشت،‌علی علیپور هم به عنوان یکی از مهاجمان کناری برایمان بازی کرد. تغییراتی که داشتیم، حداقل بود.

سرمربی پرسپولیس در ادامه افزود: همدلی خوبی در تیم داریم و امروز کاملا هماهنگ عمل کردیم. صبا در این بازی نشان داد که تیمی است که از ضدحملات به خوبی استفاده می‌کند اما ما موفق عمل کردیم و توانستیم نقطه قوت آنها را کور کنیم. بازیکنان ما به لحاظ تاکتیکی خوب عمل کردند و به غیر از چند فرصت عادی، فرصت چندانی به حریف ندادند.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا بازی نکردن طارمی به خاطر مسائل انضباطی بود،‌گفت: طارمی امروز آماده نبود.

برانکو درباره سیستم بازی تیمش گفت: ما امروز تدافعی بازی نکردیم. به دنبال کسب دومین گل بودیم و با آوردن طارمی به زمین می‌خواستیم باز هم گل بزنیم. طبیعی است که وقتی گل را به ثمر رساندیم،‌بازی فیزیکی‌تر شد و صبا رو به بازی مستقیم آورد. در این زمان مهمترین مساله این بود که کدام تیم روی توپ‌های دوم بهتر عمل می‌کند.

ما امروز بعد از اینکه گل را به ثمر رساندیم، یکی،‌دو فرصت خوب به دست آوردیم اما این موقعیت‌ها از دست رفت.

برانکو در پاسخ به سوالی درباره عملکرد مهرداد کفشگری هم گفت: امروز مهرداد کفشگری خوب بازی کرد و ما از عملکرد او راضی هستیم. من خوشحالم که کفشگری امروز ثابت کرد شایستگی حضور در ترکیب اصلی را دارد. او در ابتدای فصل با بدشانسی مواجه شد و به دلیل مصدومیت شدید از ترکیب تیم فاصله گرفت. البته بدشانسی دیگری که او با آن مواجه شده این است که در پستش دو بازیکن ملی‌پوش داریم.

سرمربی پرسپولیس افزود: هم بابک حاتمی و هم مهرداد کفشگری امروز خوب بازی کردند. آنها بازیکنانی هستند که ما در پست‌شان بازیکنان ملی‌پوش مثل رامین رضاییان و کمال کامیابی‌نیا داریم؛ بازیکنانی که واقعا خوب بازی می‌کنند. طبیعتا در حالت عادی نمی‌توانم این بازیکنان را کنار بگذارم و به آنها بازی بدهم. باید همیشه آماده باشند که از فرصت استفاده کنند و خودشان را نشان دهند. امروز هم خوب ظاهر شدند و هر کاری که من از آنها خواستم را اجرا کردند.

برانکو در پایان در پاسخ به سوالی درباره غیبت رضا نورمحمدی گفت: او مصدوم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج