۳۰۷۰۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرشاد پیوس سرمربی شد

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود با اعلام اینکه گلزن اسطوره‌ای فوتبال ایران هدایت سپیدرود را برعهده خواهد گرفت گفت: فرشاد پیوس تا پایان فصل، مسئولیت سرمربیگری سپیدرود را پذیرفته است.

خبرگزاری تسنیم:‌ مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود با اعلام اینکه گلزن اسطوره‌ای فوتبال ایران هدایت سپیدرود را برعهده خواهد گرفت گفت: فرشاد پیوس تا پایان فصل، مسئولیت سرمربیگری سپیدرود را پذیرفته است.

رادنی دیدار در گفت‌وگویی با اعلام اینکه فرشاد پیوس گلزن افسانه‌ای فوتبال ایران سکان هدایت سپیدرود را در دست گرفت، اظهار داشت: طی قراردادی که جمعه شب در دفتر باشگاه سپیدرود به امضاء رسید پیوس تا پایان امسال این مسئولیت را برعهده خواهد داشت.

وی افزود: پس از استعفای علی نظرمحمدی از سرمربیگری سپیدرود، هیئت مدیره باشگاه با برگزاری جلساتی، تمام گزینه‌های موجود را مورد بررسی قرار داد و چون تا پیش از مسابقه با نفت و گاز گچساران در ارتباط با گزینه خاصی به جمع بندی رسیده نشد، مصوب گردید که با اعتماد به کادر فنی، بدون سرمربی، تیم به گچساران برود که با کسب تساوی، بازیکنان موفق شدند نتیجه قابل قبولی را به‌دست بیاورند.

دیدار با اشاره به انتخاب پیوس به عنوان سرمربی اظهار کرد: پیوس از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است و در کسوت مربیگری هم در تیم‌هایی چون تراکتورسازی، خونه به خونه و برق شیراز حضور داشته و با اطلاعات و شناختی که نسبت به تک تک بازیکنان سپیدرود داشت، هیئت مدیره تصمیم گرفت تا هدایت این تیم پرهوادار را به ایشان بسپارد.

مدیر رسانه ای و روابط عمومی باشگاه سپیدرود با اعلام اینکه سپیدرود با صعود به مرحله نهایی شانس بالایی برای صعود به لیگ دسته دوم دارد، گفت: در حال حاضر سپیدرود از دو بازی خارج از خانه یک امتیاز کسب نموده است و با توجه به اینکه پنج بازی از هشت بازی این تیم در خانه برگزار خواهد شد، بهترین فرصت برای بازگشت رود خروشان شمال به لیگ دسته اول پیش رو خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج