جاباما
۳۰۷۲۰
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

چرا آقایان باید بیشتر از خانم‌ها به فكر پوست خودشان باشند؟

به‌طور معمول تولیدكنندگان محصولات آرایشی ـ بهداشتی مردان را نادیده می‌گیرند و انگار مصرانه فقط در تعقیب خانم‌ها هستند.

چرا آقایان باید بیشتر از خانم‌ها به فكر پوست خودشان باشند؟

برترین ها: به‌طور معمول تولیدكنندگان محصولات آرایشی ـ بهداشتی مردان را نادیده می‌گیرند و انگار مصرانه فقط در تعقیب خانم‌ها هستند. در دهه گذشته، روش‌های زیبایی، لوازم و فنون آرایشی و... تنها مخصوص خانم‌ها تعریف شده بودند‌ اما در جهان امروز باید این خط‌كشی برداشته شود. حالا اتفاق‌های زیادی افتاده و شیوه‌هایی مثل درمان‌های زیبایی برای صورت، ماساژها، مانیكور، پدیكور، رفع موهای زائد و رنگ كردن موها كه تنها برای خانم‌ها مجذوب‌كننده بودند، اكنون در فهرست كارهای زیبایی آقایان نیز به آن‌ها اشاره می‌شوند.

چرا آقایان باید بیشتر از خانم‌ها به فكر پوست خودشان باشند؟

آقایان باید بیشتر به فكر باشند

در سال‌های اخیر آقایان هم علاقه زیادی به مراقبت بهتر از پوست‌شان نشان داده‌اند. تشریفات ساده روزانه مانند شست‌وشو و مرطوب كردن پوست، كلیدی برای پوستی زیبا و سلامت است. این روزها محصولات مراقبت‌های پوستی آقایان كه شامل كرم‌های مرطوب‌كننده، پاك‌كننده‌ها، شست‌وشو‌دهنده‌های صورت و بدن، اسكراب‌ها، لایه‌بردارها و كرم‌های طراوت‌دهنده پوست هستند تنوع و تركیبات زیادی مانند نمك دریایی، نارگیل، آلوورا دارند. پوست مردها ۰۲درصد ضخیم‌تر از پوست زن‌هاست، زیرا مقادیر بیشتری از كلاژن و الاستین دارد؛ این غدد چربی فعال، پوست را بسیار چرب‌تر می‌كند. یادتان باشد، نوع پوست شما هر چه باشد، باید هر روز پوست خود را تمیز كنید. پاك‌كننده‌های عمیق منافذ پوست را تمیز كرده، پوست را سالم نگه‌ می‌دارد و در نتیجه ظاهر شما را زیبا می‌سازد، درست مانند پوست خانم‌ها، پوست آقایان نیز دچار بی‌آبی، آفتاب سوختگی، تاثیرات ناشی از تغییرات محیطی مانند آلودگی هوا و سرد یا گرم شدن هوا می‌شود. نظافت ابتدایی، حفاظت و مرطوب كردن پوست پس از اصلاح با تیغ، روشی موثر برای مراقبت از پوست هستند. این‌ها توصیه‌هایی برای آقایانی است كه می‌خواهند جوان و شاداب بمانند.

قبل از اصلاح بخور بدهید

هر روز اصلاح كردن صورت، پوست‌تان را مستعد خشكی می‌كند. پس از كرم‌ها و فوم‌های مخصوص اصلاحی استفاده كنید كه برای هر نوع پوستی محصول خاصی طراحی كرده‌اند. در صورتی كه پوست شما پس از اصلاح دچار بریدگی، جوش یا هر چیز دیگری می‌شود، حتما پس از اصلاح صورت از مرطوب‌كننده یا لوسیون پس از اصلاح استفاده كنید.پیش از اصلاح صورت خود را بخور دهید. این عمل فولیكول‌های پوست را باز می‌كند و پس از آن برای بسته شدن منافذ پوست، با آب سرد صورت خود را بشویید. یكی از بهترین مرطوب‌كننده‌های بعد از اصلاح محصولات حاوی آلووراست.

این محصولات فقط برای خانم‌ها نیست

شست‌وشوی روزانه پوست صورت منافذ پوست را باز كرده و مانع بروز بسیار از ناراحتی‌های پوستی مانند جوش، آكنه، موهای زیر پوستی و سایر بیماری‌ها خواهد شد. كرم‌های ضد‌آفتاب تنها برای خانم‌ها نیستند، پوست آقایان نیز باید در برابر آفتاب محافظت شود. حتما ضد‌آفتاب یا مرطوب‌كننده‌هایی با SPF ۵۱ یا بالاتر را خریداری كنید.

این محصولات فقط برای خانم‌ها نیست این روغن‌ها را به خاطر بسپارید

استفاده صحیح از روغن‌های مناسب برای پوست‌های چرب و آكنه‌دار می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. روغن‌های ضروری مانند اسطوخودوس، مریم گلی، نعنا و درخت چای ضد‌عفونی‌كننده‌هایی طبیعی، موثر و مفید برای درمان پوست آقایان هستند.


آب، غذا و ورزش

بهتر است رژیم غذایی متعادل داشته باشید و ورزش كنید. مصرف میوه و سبزی‌های تازه را بیشتر كرده و از خوردن غذاهای چرب و سرخ كرده بپرهیزید. یادتان باشد ورزش كردن منافذ پوست را تمیز كرده و سوخت‌وساز و تعریق بدن را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود تا سموم داخل بدن‌تان پاك‌سازی شود. هر روز برای آب‌رسانی به پوست خود مقادیر فراوانی مایعات بنوشید. اگر در مصرف نوشیدنی‌های حاوی كافئین و نوشابه‌ها زیاده‌روی كردید، سعی كنید آب زیادی بنوشید تا از كم شدن آب بدن‌تان جلوگیری كنید و آخرین نكته این‌كه روش‌های مراقبت از پوست آقایان و خانم‌ها یكسان است. سعی كنید هر روز چند مرتبه پوست خود را شسته و برای داشتن ظاهری زیبا و سلامت آن را همیشه مرطوب نگاه دارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مريم سراواني

      واي چه نوستالژيك بودش

      پاسخ ها

      • زی زی

        چیش نوستالژیکه؟؟؟

      • ستاره

        یه سوال؟به نخندیدا!!!
        نوستالوژیک یعنی چی ؟
        بگید ما هم یاد بگیریم!!!!!!!

    • شیما

      خوشم میاد مطلب در مورد آقایونه بعد خانوما میان میخونن نظر میدن....

    • شیما

      خوشم میاد مطلب در مورد آقایونه بعد خانوما میان میخونن نظر میدن....

    • شیما

      خوشم میاد مطلب در مورد آقایونه بعد خانوما میان میخونن نظر میدن....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج