۳۰۷۳۱۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رپورتاژ آگهی

به کسب و کارهای محبوب خود رای دهید!

نظرات و انتخاب‌های ما، کیفیت زندگی‌مان را تعیین می‌کنند، نه آرزوهایمان

نبود نظرات متفاوت درباره کسب‌ و کارهای یکسان، به وضوح در فضای کسب‌ و کار کشور به چشم می خورد. به طوری که انتخاب بهترین ها غیرممکن شده و فرهنگ عمومی جامعه را به سمت انتخاب بر اساس تجربه شخصی، سوق داده است.

فرض کنید اتومبیل خود را به مکانیکی محل برده‌اید تا مشکل موتور آن را برطرف کنید. چه حسی دارید وقتی با کمترین هزینه، او این کار را انجام می‌دهد و کیفیت کارش نیز خیلی بهتر از سایر مکانیک‌هایی است که پیش از آن به شما سرویس داده بودند. قبول دارید خیلی خوب است که بتوانید نظر خود را درباره این مکانیکی به سایر مردم محله خود بگویید و به نوعی از او تشکر کنید؟ شاید با اینکارتان بتوانید فرصت انتخابی آگاهانه و استفاده از یک مکانیکی خوب را به دوستان خود بدهید.

گاهی هم ممکن است بخواهید از کسب و کاری که از آن سرویس گرفته‌اید انتقاد کنید. چرا باید دیگران هم اشتباه شما را در انتخاب این کسب‌وکار تکرار کنند؟

به کسب و کارهای محبوب خود رای دهید!

آی‌برتر که بیشترین اطلاعات را از کسب‌وکارهای ایران دارد، قرار است امکانی را فراهم کند، تا همگان بتوانند نظر خود را درباره هر کسب‌وکار به راحتی اعلام کند و نظرات به شکلی مناسب در اختیار سایرین قرار گیرد تا آنها نیز بتوانند انتخابی آگاهانه داشته باشند.

معرفی این قابلیت در آی‌برتر با کمپینی بزرگ همراه شده است تا به نوعی مخاطبان را با فرهنگ نظرگردی و انتقال تجربیاتشان به دیگران آشنا کند. علاوه بر آن برای تشویق مخاطبان، جوایز ویژه‌ای نیز برای شرکت‌کنندگان در این کمپین در نظر گرفته شده است.

در کمپین #نظرگردی، مخاطبان می‌توانند با استفاده از دایره‌های رنگی نمادین، نظر خود را، از کسب و کار مورد نظر، به صورت تصویری ارائه کنند. این نماد به گونه‌ای طراحی شده است که هر فرد به کمک آن می‌تواند میزان رضایت خود را از مشتری مداری، اعتماد و اعتبار به کسب و کارهایی که امتحانشان کرده نشان دهد.

به کسب و کارهای محبوب خود رای دهید!

سه دایره بنفش، آبی و سبز، دایره‌های نظرگردی را تشکیل می‌دهند

دایره بنفش یا کسب‌وکار محبوب، به معنای مشتری مداری یک کسب‎وکار است و به نوعی می‌توان آنرا پاسخ به این پرسش دانست که: "آیا این کسب و کار پاسخگوی نیاز شما هست یا نه؟"

دایره آبی یا کسب‌وکار معتمد، به معنای اعتماد به یک کسب‌وکار است و می‌توان آنرا پاسخ به این پرسش دانست که: "آیا این کسب و کار را به دیگران پیشنهاد می کنید؟"

دایره سبز یا کسب‌وکار معتبر، به معنای اعتبار یک کسب‌وکار است و می‌توان آنرا پاسخ به این پرسش دانست که: "آیا این کسب‌وکار را به کسب‌وکارهای مشابه ترجیح می‌دهید؟"

روال اجرایی کمپین نظرگردی به این صورت است که کاربران به هر طریقی و با توجه به خلاقیت خود می‌توانند از کسب‌وکارهای مورد نظر خود تصاویری تهیه کنند و نظر خود را با نمایش دایره نظرگردی در تصویر گرفته شده، نسبت به آن کسب‌وکار اعلام کنند.

سپس تصویر را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به همراه تگ #نظرگردی منتشر کرده و همچنین آن‌را به دایرکت پیج اینستاگرام iBartar ارسال نمایند. تصویر ارسالی به نام ایشان در پیج اینستاگرام iBartar.nazargardi منتشر و در انتها، تصویری که بیشترین لایک را به خود اختصاص دهد به عنوان برنده انتخاب خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال تصاویر و کسب لایک، انتهای اسفندماه ۹۴ است و به ۳ تصویر برتر جوایز ویژه‌ای تعلق می‌گیرد.

اگر برای شرکت در مسابقه و برنده شدن، نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید، کافیست به آدرس ibartar.com/nazargardi سر بزنید.

همچنین می توانید صفحه iBartar.nazargardi را در اینستاگرم دنبال کنید تا عکس های ارسالی و رقابت شرکت کنندگان را مشاهد نمائید.

اپلیکیشن آی برتر را نیز می‌توانید از لینک های زیر دانلود نمایید:

دانلود و نصب نسخه اندروید از کافه بازار


دانلود و نصب نسخه iOS از itunes

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج