جاباما
۳۰۷۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سالاد مرغ به ۴ روش

اول از همه پايه سالادتان را با آماده كردن يك كيلوگرم مرغ كباب يا بريان يا پخته و خرد شده، نصف فنجان مايونز، يك قاشق چاي‌خوري نمك و نصف قاشق چاي‌خوري فلفل آماده كنيد. حالا مي توانيد شروع كنيد

سالاد مرغ به 4 روش
سالاد مرغ به 4 روش

اگر اضافه‌وزن داريد يا مي‌خواهيد سالم‌تر غذا بخوريد، مي‌توانيد يكي از وعده‌هاي غذايي‌تان را با سالاد جايگزين كنيد؛ سالادي كه به‌عنوان وعده غذايي خورده مي‌شود بايد ويژگي‌هايي داشته باشد. يكي از اين ويژگي‌ها اضافه كردن يك پروتئين به آن است تا غير از سبزي‌ها، از گروه پروتئين‌ها هم استفاده كرده باشيد. مي‌توانيد تن ماهي روي سالادتان بريزيد اما مرغ هميشه طرفداران بيشتري دارد. براي اين‌كه سالاد مرغ‌تان تكراري نشود، اين 4 روش را امتحان كنيد.

  • سالاد شاهي و سيب سبز: ۲ فنجان شاهي و اسفناج را درشت خرد كنيد،۲ عدد سيب سبز را هم خرد كنيد و با پايه سالاد مخلوط كنيد. اسم اين سالاد خوشمزه و مفيد سالاد والدورف است.
  • كاري و چتني: اين سالاد هندي پر از ادويه است. كافي است نصف قاشق چاي‌خوري پودر كاري و همان مقدار آب ترشي انبه يا چتني را با پايه سالاد مخلوط كنيد و همراه كاهو يا اسفناج ميل كنيد.
  • گوجه فرنگي و پياز قرمز: يك پياز قرمز درشت را ورقه ورقه كنيد و به همراه يك فنجان گوجه فرنگي مينياتوري با پايه سالاد مخلوط كنيد. اين تركيب را روي يك كاسه كاهو بريزيد و ميل كنيد.
  • پستو: يك‌ونيم فنجان ريحان تازه را ريز خرد كنيد. نصف فنجان بادام‌زميني را هم خرد كنيد. سپس ريحان و بادام زميني را به همراه روغن زيتون روي پايه سالاد بريزيد و با اسفناج يا كاهو ميل كنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج