۳۰۷۴۳
۷ نظر
۵۰۱۲
۷ نظر
۵۰۱۲
پ

معرفی عطر برای آخرین روزهای تابستان

تا چه حد عطری را که می‌زنید دوست دارید؟ و تا چه اندازه دوست دارید به وجه تشابه بین عطری که می‌زنید با شخصیت درونی‌تان پی ببرید؟ فراموش نکنید رایحه عطرتان نشان‌دهنده سلیقه شماست.

معرفی عطر برای آخرین روزهای تابستان


برترین ها: تا چه حد عطری را که می‌زنید دوست دارید؟ و تا چه اندازه دوست دارید به وجه تشابه بین عطری که می‌زنید با شخصیت درونی‌تان پی ببرید؟ فراموش نکنید رایحه عطرتان نشان‌دهنده سلیقه شماست. برای اینکه خرید عطرتان منحصربه‌فرد باشد، بهتر است نیم نگاهی به این صفحه داشته باشید.

معرفی عطر برای آخرین روزهای تابستان

چرا نبایدعطرهای تقلبی بخرید!

تا حالا به حباب‌های ریز روی شیشه‌ بعضی از عطرها دقت کردید که چقدر جنس شیشه را نامرغوب و کدر می‌کنند؟ خب طبیعی است که این ها تقلبی هستند. درضمن در موارد تقلبی محتویات درون شیشه معمولا پررنگ‌تر بوده و چاپ متن روی جعبه معمولا كمرنگ‌تر از نمونه اصلی‌اش به نظر می‌رسد و اگر با نمونه اصل آن مقایسه کنید تفاوتش را احساس خواهید کرد. حال از کجا تفاوت بین نمونه اصلی و تقلبی را تشخیص دهید؟ اگر سری به سایت‌های مرغوب عطر بزنید و عکس نمونه‌های اصل را ببینید به راحتی می‌توانید آن را با نمونه‌ای که می‌خواهید خریداری کرده و مقایسه کنید. نمونه‌های تقلبی می‌تواند علاوه بر ایجاد حساسیت پوستی باعث خارش گلو، عطسه، آب‌ریزش بینی و خارش شود و به‌دلیل محتویات نامرغوب باعث سردرد و گیجی‌تان شود.

معرفی عطر برای آخرین روزهای تابستان

Flora by Gucci Gorgeous Gardenia

گوچی برای دوستداران به رایحه‌های گلی و میوه‌ای ۵ رایحه جدید یاسمین، مگنولیا، گل بنفشه، ماندارین و هلو را روانه بازار کرده تا با سلیقه طرفدارانش جور در بیاید. این مجموعه ۵ تایی از جدید‌ترین‌های عطر به حساب می‌آید. مجموعه‌ای از بوی گل‌های معطر و میوه‌هایی با طعم‌های متفاوت، زمانی که در شیشه عطر را باز می‌کنید احساس می‌کنید در باغی مجلل و پر از میوه‌های تابستانی قدم گذاشته‌اید. در پایه یاسمین این عطر از ترکیب توت قرمز، گلابی، یاسمین سفید و شکر قهوه‌ای استفاده شده است.

معرفی عطر برای آخرین روزهای تابستان

Burberry Summer

روزهای باقی مانده‌تابستان را با رایحه‌ای که مخصوص روزهای گرم ساخته شده سپری کنید. رایحه‌ای بر پایه برگ ماندارین، شکوفه لیمو، نعناع هندی، آویشن ، چوب درخت سدر و صندل سفید که ترکیبی خوشبو را به مشام می‌رساند. زمانی که در شیشه ادکلن را باز می‌کنید و آن را می بویید ناخودآگاه احساس خنکی می‌کنید که این خنکی در کنار بوی چوب خیس شده، رایحه‌ای مدرن و متفاوت را به مشام‌تان می‌رساند.

معرفی عطر برای آخرین روزهای تابستان

Montblanc Legend

اگر به دنبال بویی خاص و متفاوت هستید بدون شک امتحانش کنید. جدیدترین رایحه برند «مونت بلانژ» که در سال ۲۰۱۲ با بویی خنک برای آقایان مشکل‌پسند روانه بازار کرده است. شکوفه نارنج، زنجبیل، نعناع، گل سرخ، یاس و اسطوخودوس ترکیبات خوشبوی این رایحه خاص هستند که هر کدام از این ترکیبات برای سرحال آوردن یک ذهن مشغول غوغا می‌کند.از این ادکلن می‌توانید برای فرار از خستگی طاقت‌فرسای روزهای گرم تابستانی کمک بگیرید.

معرفی عطر برای آخرین روزهای تابستان

Thierry mugler

برند ماگلر دوباره برگ برنده‌ای را رو کرد و عرصه رقابت دیگر رقیبانش را تنگ! راز موفقیت این عطر را می‌توان ماندگاری بالای رایحه‌اش دانست؛ البته نا گفته نماند خوشبویی و ماندگاری نمونه‌های قبلی ماگلر زبانزد عطربازهای حرفه‌ای هست كه با تركیبی از زنجبیل، گل شاه‌پسند، شکوفه لیمو، شکوفه نارنج و چوب سدر بویی متفاوت و ردپایی از بوی گلی، چوبی و تند را با هم دارد. ماندگاری این عطر بین ۴ تا ۶ ساعت است، بهتر است از رایحه این عطر برای مناسبت‌های رسمی استفاده کنید تا در محیط کار.


معرفی عطر برای آخرین روزهای تابستان

Seductive Sunkissed Guess for women

عطرهای شرکت « گس » همیشه به رایحه‌های مناسب و ماندگار معروف هستند. رایحه‌ای جدید و گلی در شیشه صورتی‌رنگ که در اوایل سال ۲۰۱۲ روانه ویترین عطرفروشی‌ها شد. نمونه جدید Guess از نظر شیشه و بسته‌بندی تفاوت زیادی با نمونه قبلی‌اش ندارد اما پایه اصلی بوی این دو نمونه کاملا با هم متفاوت هستند. گریپ فروت، توت سیاه، ارغوان، یاس، تمشک و گلابی از ترکیبات اصلی نمونه جدید هستند. رایحه‌ای اغواکننده و خاص که با سلیقه‌های مختلف هماهنگ خواهد بود. بهتر است از این رایحه برای مناسبت‌های رسمی استفاده کنید.

معرفی عطر برای آخرین روزهای تابستان


Dolce&Gabbana Light Blue

اگر به‌دنبال بویی هستید تا با آن رایحه، ذهن پر مشغله‌تان باز شود بدون شك بوی ترش و مدرن این رایحه كه برای استفاده در طول روز مناسب است می‌تواند كمك حال روحیه‌تان باشد. معمولا رایحه‌هایی كه از اسانس‌های مركبات در تركیباتش استفاده می‌شود برای بر طرف كردن خستگی روزانه، انتخاب منحصربه‌فردی هستند. فلفل صورتی، گل شمعدانی، نعناع هندی، وانیل و شکوفه لیمو و پرتقال از ترکیبات خوشبوی این رایحه هستند. جدیدترین محصول دولچه گابانا با عنوان نور آبی در اوایل سال 2012 در سه سایز 40،75 و 125 میل روانه بازار کرد. وقتی این ادکلن را استفاده می‌کنید احساس می‌کنید در ساحل دریا قدم گذاشته‌اید. ماندگاری این ادکلن بین یك تا 5 ساعت است.


معرفی عطر برای آخرین روزهای تابستان

Nautica Aqua Rush Nautica for men

رایحه‌ای برگرفته از آب شور دریا که نمادی از ورزش‌های آبی و احساس قایقرانی در امواج را تداعی می‌كند. در کنار بوی ساحل دریا و چوب درخت ساج با بوی معطر گشنیز، نعناع، لیمو ترش ترکیبی خاص و منحصر به فرد را به مشام می‌رساند. رایحه‌ای جدید که در سال ۲۰۱۲ برای علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی در شیشه‌ای شبیه به بادبان‌های قایق ارائه شده در دو سایز ۵۰ و۱۰۰ میل تولید شده است.


نکات فراموش نشدنی‌درمورد عطرها

  • هرگز خودتان را در بوی عطر غرق نکنید! این کار نه تنها باعث سردرد و آب‌ریزش بینی در اطرافیان‌تان می‌شود بلکه تاحدودی آزاردهنده هم خواهد شد.
  • اگر سلیقه طرف‌تان را نمی‌شناسید هرگز برایش به‌عنوان هدیه عطر نخرید، بویی که شما می‌پسندید شاید با سلیقه او تفاوت داشته باشد، مگر اینکه عطری که خودش می‌زند را هدیه دهید تا هزینه‌ای که می‌کنید هدر نرود .
  • به تاریخ انقضای عطر دقت کنید. هرچه تاریخ انقضای عطر عقب‌تر باشد بهتر است؛ فراموش نکنید رایحه عطرها با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انقضای‌شان تغییر می‌کنند.
  • شیشه عطرتان را در جاهای گرم و در معرض مستقیم نور خورشید قرار ندهید تا بوی عطر از بین نرود.

خطر در کمین کودکان

پدر و مادرها الگوی رفتاری کودکان هستند؛ زمانی که کودک به ۴ تا ۵ سالگی می‌رسد، ناخودآگاه به تقلید از والدین سراغ عطر و ادکلن آنها می‌رود، اما حواس‌تان باشد شیشه عطرها را در دسترس کودکان قرار ندهید. مواد شیمیایی‌ای که درون این شیشه‌ها وجود دارد با پوست لطیف و حساس کودکان سازگاری ندارد و باعث حساسیت پوستی در کودک می‌شود؛ امروزه انواع مختلف عطر و ادکلن با طرح‌های کودکانه، ویترین عطرفروشی‌ها را قبضه کرده اما برای پیشگیری از حساسیت در کودک‌تان بهتر است در وهله اول سراغ این عطرها هم نروید مگر اینکه صددرصد مطمئن باشید اصل هستند و به سیستم تنفسی کودک‌تان آسیب نمی‌زنند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پری

      ممنونم.خیلی مفیدبود

    • zizi

      همه ی این ها به کنار فقط دانهیل و امور ادم ازعطرشون مست میشه چی چی و نایس هم عطرشون بد نیست ولی مردونش

    • پانته آ

      ممنون. واقعا خوب بود.
      من thierry mugler alien رو دارم.
      واقعا راضيم. عاليه بو و موندگاريش.
      همونطور كه بالا هم نوشته.
      در مورد عطر بازم مطلب بذاريد.

    • ساینا

      ممنون مفیده

    • sevda

      من که حوصلم نمیکشه برم بگردم دنبال عطر خوب.....یکی برام بخره بیاره خیلی خوب میشه......واقعا ها!!!

    • متانت

      عطر زنونه خوش بو می خواینIdylle یعنی واقعا محشره. کسی نیست که این عطرو بو نکنه و عاشقش نشه. از برند Lalique هم زنونه َAmethyst و مردونه Encre Nior خیلی خوش بوئه.امتحان کنید.

      پاسخ ها

      • مریمی

        مرسی متانت جون. اگه بازم شناختی راجع به عطر ها داری اسم ببر. مرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج