۳۰۷۵۵۶
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

تجمع دستفروشان در خیابان پیروزی

ترافیک سنگینی ایجاد کرده‌اند، آنقدر سنگین که خودروها به زحمت و پس از گذشت دقایقی می‌توانستند چند سانتی متری جابجا شوند و حرکت کنند؛ دلیل این ترافیک سنگین را هر اتفاقی می‌توان پیش‌بینی کرد الا وجود دستفروشان.

خبرگزاری ایسنا: ترافیک سنگینی ایجاد کرده‌اند، آنقدر سنگین که خودروها به زحمت و پس از گذشت دقایقی می‌توانستند چند سانتی متری جابجا شوند و حرکت کنند؛ دلیل این ترافیک سنگین را هر اتفاقی می‌توان پیش‌بینی کرد الا وجود دستفروشان.

ترافیک این شب‌های خیابان پیروزی امان بسیاری از مردم به خصوص اهالی را بریده و این درحالی است که تنها چندمتر آن طرف‌تر از خیابان، پیاده راه ۱۷شهریوری قرار دارد که مقرر شده بود دستفروشان در آنجا بساط خود را پهن کنند.

«م»، کیف می‌فروشد و با کمک خواهرش بساطی تقریبا بزرگ روبروی شیرینی فروشی معروف این خیابان پهن کرده است و با بیان اینکه شبها از ساعت ۲۱ به بعد بساط دستفروشی خود را پهن می‌کند می‌گوید: قبلا زودتر می آمدم اما کسبه اعتراض کردند و از آنجایی که سری که درد نمی‌کند را نباید دستمال بست من هم به کسبه گفتم "چشم" و دیرتر که مغازه‌ها تعطیل شدند برای دستفروشی می‌آیم.

«ع» بساط شال و روسری دارد و پیش‌تر در پیاده راه ۱۷شهریور دیده بودمش و می‌گوید: در پیاده راه ۱۷شهریور مشتری کم داشتیم؛ اما اینجا عمدتا مسافران خودروهای عبوری مشتری اصلی ما هستند و خرید می‌کنند.

او با بیان اینکه بعضا گشت‌های شهربان و ماموران سدمعبر شهرداری با خودروهای های لوکس سیاه خود در خیابان پیروزی مستقر می‌شوند و مانع بساط گستری می‌شوند می‌گوید: خودروهای گشتی شهرداری چراغ دار است و از دور شناسایی می‌شوند و به محض رویت چراغهای گردانشان بساط‌هایمان را جمع می‌کنیم و منتظر رفتن آنها می مانیم.

از اومیپرسم که چرا به لاین کندور و کنار گذر خیابان پیروزی نمی‌روید تا ترافیک نیز ایجاد نشود که می‌گوید: اینطور، خودروهای عبوری ما را نخواهند دید.

بساط دستفروشان از میدان شهدا آغاز و تا ورودی بزرگراه امام علی (ره) ادامه دارد و کمی جلوتر خودروی ماموران سدمعبرشهرداری خودنمایی می‌کند و صحبت‌های مامور شهرداری با یکی از اهالی که نسبت به ترافیک اعتراض دارد شنیدنی است؛ می‌گوید:«چون به آنها می‌گویم بساط خود را جمع کنید به من می گویند اسرائیلی ،زورمان به آنها نمی‌رسد چهارنفریم اما دستفروشان صد نفرهستند.»

پس از خیابان ۱۵خرداد، ولیعصر(عج)، هفت تیر و جمهوری این بار نبض خیابان پیروزی به دستان دستفروشان افتاده و با اینکه شب را برای حکمرانی خود انتخاب کرده‌اند؛ به نظر می رسد ماموران راهنمایی و رانندگی و همچنین شهرداری منطقه باید در این زمینه چاره اندیشی داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مقاله به درخواست شهرداری بوده آیا ؟!!!!!

    • فرهاد

      دستفروش هم انسان هست زن وبچه داره خرج زندگی داره وقتی کارنباشه بره دزدی موادفروشی دولت کارایجادکنه بعدحرف حساب بزنه آنهای که میگن کشورایران گجایش250میلیون جمعیت روداره به این چیزهافکرنمی کننداگربه همین منوال پیش بره کشور75میلیونی 15میلیون بیکارداره وقتی به250میلیون رسید50میلیون بیکارتولیدمیشه حالاخره روبیارباقله بارکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج