۳۰۷۵۷۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

کشف ۸۰ بمب دست ساز در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی در محله جوادیه خبر داد و گفت: در این حادثه دو جوان دچار سوختگی شده و ماموران آتش نشان ۸۰ بمب دست ساز در این منزل مسکونی کشف کردند.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی در محله جوادیه خبر داد و گفت: در این حادثه دو جوان دچار سوختگی شده و ماموران آتش نشان ۸۰ بمب دست ساز در این منزل مسکونی کشف کردند.

سید جلال ملکی اظهار کرد: حادثه انفجار در یک منزل مسکونی در جوادیه ۱۰متری اول به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: به هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دو جوان ۱۵ و ۳۰ ساله با بدنهای سوخته خود را به ماموران آتش نشان رسانده و تقاضای کمک کردند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: تمامی در و شیشه های طبقه همکف این منزل مسکونی ۵۰ متری قدیمی که به یک کارگاه خیاطی تبدیل شده بود، بر اثر این انفجار تخریب شد.

وی خاطرنشان کرد: در یکی از کمدهای این کارگاه ۳۰ بمب دست ساز بزرگ و ۵۰ بمب دست ساز کوچک و همچنین مقدار زیادی مواد آتشزا کشف شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تاکید کرد: اگر این حجم مواد آتشزا منفجر می شد حادثه ای بسیار بزرگی رقم می خورد و حداقل چندین منزل مسکونی دچار حادثه می شدند.

ملکی افزود: مواد آتشزا از محل حادثه با احتیاط به مکان امن منتقل شد و ساعت ۲:۵۴ بامداد امروز شنبه این عملیات پایان یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاطره

      تو رو خدا نکنین، حالا عربستان و مسائل سیاسی به کنار .تو رو خدا میبینین اطرافیانتون مشغول اینجور کار های خطرناک اند ، یه هشداری بهشون بدید ، شاید بیخیال شن....به خدا نمی ارزه به دردسرش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج