۳۰۷۵۸۸
۳۲ نظر
۵۰۰۵
۳۲ نظر
۵۰۰۵
پ

پشت پرده دسته گل تازه دولت احمدی نژاد

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه ضمن انتقاد شدید از ضعف سیستم مالی این فروشگاه در سال‌های گذشته، از اختلاس چند میلیاردی در این مجموعه در اواخر دولت قبل خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه ضمن انتقاد شدید از ضعف سیستم مالی این فروشگاه در سال‌های گذشته، از اختلاس چند میلیاردی در این مجموعه در اواخر دولت قبل خبر داد.

فرشید گلزاده در نشست خبری با بیان اینکه ضعف سیستم‌های مالی در سال‌های گذشته مشکلاتی را برای مجموعه رفاه موجب شد، اظهار کرد: در اواخر دولت گذشته مبلغ ۵.۶ میلیارد تومان که با سود آن این رقم در حال حاضر به هشت میلیارد تومان می‌رسد از شرکت خارج شد که برای آن پرونده حقوقی تشکیل دادیم و این موضوع در حال پیگیری است. همچنین در همان دوره مبلغ پنج میلیارد تومان بن به ۱۱ شرکت سوری فروخته شد که توانستیم نیمی از مبلغ را به شرکت بازگردانیم و بقیه نیز در حال بازپس‌گیری است.

گلزاده، ورود و استخدام افراد غیر کارشناس، توسط لابی‌های مختلف در اواخر دوره قبل را از دیگر مشکلات این مجموعه دانست و اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ نفر به این شرکت وارد شدند که بعضا در پست‌های مدیریتی نیز فعالیت می‌کنند و استخدام رسمی شده اند که تخصص و توانایی های لازم را نیز ندارند و فقط هزینه زایی برای مجموعه به همراه دارند، متاسفانه هر از گاهی که در نظر داریم برخی از آن ها را تعدیل کنیم جوسازی رسانه ای شده و مشکلاتی برای ما ایجاد می شود.

وی در بخشی از سخنان خود درباره برنامه‌های این مجموعه برای افتتاح شعب خارجی نیز گفت: کارهای خوبی نیز در این زمینه در حال انجام است و اگر بخواهیم با شرکت‌های اروپایی رقابت کنیم باید استانداردهای خود را ارتقا دهیم.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه در عین حال با بیان اینکه برنامه‌ای برای ورود به کشور عراق داریم و مذاکراتی نیز انجام شده است، گفت: معتقدیم با توجه به ضعف زیرساخت‌های شهری آنجا، دولت باید به ما کمک کند که بتوانیم به بازار عراق راه یابیم که یکی از برنامه های مهم ما در آینده ورود به این بازار است.

گلزاده همچنین از مذاکره با چند شرکت اروپایی و ترک خبر داد و افزود: تقاضاهایی از شرکت‌های عربی داشتیم و به دنبال آن هستیم که دو مدل فروشگاهی جدید ایجاد کنیم و از خارجی‌ها در این فروشگاه‌ها استفاده کنیم.

وی همچنین از ایجاد اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در آینده خبر داد و در عین حال درپاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره برگزاری نمایشگاه‌های بهاره تاکید کرد: به شدت منتقد برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها هستم؛ این نمایشگاه‌ها که بعضا توسط شهرداری برگزار می‌شود و دلالان و واسطه‌ها در آن شرکت کرده وکالاهایی که شاید قاچاق نیز باشد در این نمایشگاه عرضه می شود، قابلیت رقابت با ما را ندارد.

گلزاده با تاکید بر اینکه این گونه نمایشگاه ها نباید برگزار شود و اصلا محیط مناسبی برای مردم نیست از نظارت ضعیف در روند برگزاری این نمایشگاه‌ها نیز انتقاد کرد.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه شعار ما منزلت و رفاه مردم است‌، تصریح کرد: برخلاف تصوری که از ارزان فروشی وجود دارد و آن را نشان از بی کیفیتی کالا عنوان می کنند، ارزان فروشی که در مجموعه ما صورت می‌گیرد به دلیل کاهش نرخ سود واقعی ما است که در برخی کالاها تا حدود دو درصد نیز کاهش می‌یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعد میگه شیطان پشت آزادی و حقوق بشرِ
      خدایا

    • ebi

      تا کی میخواهید خاک احمدی نژاد را بر سرتان بریزید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بریزید رو سر خودتون فازش بیشتره خخخخخخ

      • بدون نام

        حواسشون نیست چی گفتی مثبت میدن من منفی دادم تا درست حرف بزنی برعکسشو نگی

    • صوری

      اینجوری که شما براش تبلیغات راه انداختین٬بعید می دونم دوره بعد باز گرفتار این گروه نشیم.
      کی می خواین دیگه این تبلیغاتو تموم کنین؟

    • بدون نام

      هر دم از این باغ

      بعد از امام زمان میگفته
      اگه اینهمه فساد اقتصادی که شده رو خبر نداشته که نمیشه بهش بگی رییس جمهور اگه خبر داشته که وا مصیبتا

    • شقايق

      ميشه ديگه مطلب ازش نزارين خواهش ميكنم

    • کاربرو

      کاش اون موقع هم مثه امسال رای میدادیم این بی لیاقت نمیومد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از اجتماع خبر تداری مگه

      • بدون نام

        یعنی چی اون موقع هم رای دادن دیگه ! اینا که به روحانی و مجلس رای دادن

    • حرف حق

      جناب مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه شما اگه مرد بودی همون موقع باید رسانه ای میکردی نه الان ...

    • بدون نام

      اگرخدای نکرده احمدی نژادچهارسال دیگه مونده بودبایدمردم ایران کاسه گدایی دستشون میگرفتندوتوکشورهای دیگه گدایی میکردندهرکجاروکه می بینی دزدی وغارت شده لعنت خدابرشما
      بادمغول هاهم اینقدرخرابی وفسادبارنیاوردند.واقعاچه خوب گفتند:ازماست که برماست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ خیلی خوب نوشتی ...دمت گرم :))))))

      • بدون نام

        گل گفتی والا مغولها هم این کار و نکردن.

    • بدون نام

      فکر کنم تا صد سال دیگه هم باز هم از این دسته گل های آقای احمدی نژاد رو بشه!

    • یک ایرانی

      هرجا سخن از اختلاس است نام "پاکترین دولت تاریخ " میدرخشد...

      پاسخ ها

      • علي

        هرجا سخن از بي تدبيري و نااميدي است نام دولت تدبير و اميد ميدرخشد

    • معلم بازنشسته

      روسياه ترين جنايتكار ناريخ معاصر و سردمدار ساحران رسانه اقاي نتانياهوي ملعون فرمود : ( بايد كاري كنيم كه هركس خواست با احمدي نژاد عكس بياندازد خجالت بكشد )
      ممكن است بتوان با ترور شخصيت شخص احمدي نژاد را ترور كرد اما راه احمدي نژاد كه راه ساده زيستي و مردم دوستي و مهر طلبي و خدمت صادقانه و بي منت به محرومين است را نميتوان ترور كرد . همچنانكه بوقچي هاي بني اميه هم همين كار را انجام دادند و حضرت علي را بيش از بيست سال خانه نشين كردند اما راه علي و نام علي در تاريخ ماند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفم

      • بدون نام

        ان چیز که عین است چه حاجت به بیان است شما شخص احمدی نژاد رو ببین فکر کن واقعا این ساده زیستی و مهر طلبی رو توش میبینی

    • آشنا

      وای چه می شد اگر یکی از این اتفاق ها در زمان جناب آقای خاتمی می افتاد - ببینید که این طرفدارانش چقدر رو دارند وطلبکار وارونه مردم هم هستند -س وای بر ما مردم -که با یک گونی سیب زمینی فریب می خوریم

    • بدون نام

      پیش بسوی فروشگاه های رفاه

    • حرف حق

      مطمن باشید داستان درست میکنند چرا دادگاهیشنمی کنند یا به مناظره باش بزارن

    • مستضعف

      خدا نکنه کسی تو این مملکت از کار ره کنا یا زمین بخوره همه با لگد میزنن تو سرش یا همه چیز رو گردن اون میندازن.اول از همه برمن حساب مال و اموال و دارایی های همین آقای فرشید گلزاده و فامیل هاشو دربیارن. بعید نیس خودش بالاکشیده باشه بخواد گردن کس دیگ بندازه. فعلا آب گل آلوده و همه دنبال ماهی. دو ساله داریم تو دولتی که می گفت بداخلاقی می کنن و دیگران را خراب می کنن خودشون هر چی میشه سریع میگن احمدی نژاد. آقا ما قسم می خوریم شاهدیم که همه چیز رو احمدی نژاد ویران کزد برج دوقلوی آمریکا را احمدی نژاد نابود کرد نمی دونم احمدی نژاد باهث شد آمریکا بمب اتمی تو هیروشیما بریزه...همه قبول . بابا شما بیایید درستش کنید شما که صد روزه معیشت و اقتصاد رو می خواستین درست کنین شما که ادعا می کردین مطالعه کردین. همه اش مردم بیچاره را با گفتن احمدی نژاد احمدی نژاد سرکار می ذارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ کی نگفت صد روزه معیشت واقتصاد رو درست میکنیم

    • بدون نام

      فقط طرف به فکر فروش و فروشگاه خودشه. البته که من تا حالا از فروشگاه بهاره خرید نکردم اما کسی که این همه شعبه و قدمت داره چرا مجبوره به رقیبش بگه دلال و جنس قاچاق و.... به جای این حرفها قیمت را کم کن کیفیت را ارتقا بده تا حریف حذف بشه

    • hassan

      خدایا خودت می دونی اینا همه اش تخربی و دورغه خودت رسوا کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه ی اینا اگه دروغ باشه خوداحدی نژاد که دروغ نیست.جریان اون خانه نشینی 11 روزه یا اینکه همراه مشایی برای ثبت نام ریاست جمهوری میره در صورتی که صریحا خلاف قانونه معاون اولش رحیمی که محکوم هم شد

    • مهدی

      بوی گند تعفن رو نمیشه پنهان کرد حالا حالاباید منتظر وعادت کنیم به گندای که بالا آورده

    • ناشناس

      واقعاً درک این موضوع برام سخته. چرا این آقا رو بعنوان رئیس دولت به محاکمه نمیکشن ؟؟؟ یکی بگه موضوع چیه؟؟؟ تازه هر روزم خودشو یه جا آفتابی میکنه و با سخنان گهربارش از همه انتقاد میکنه و یه مشت به خورد طرفداراش میده

    • بدون نام

      من فکرم با این همه خراب کاری های احمدی نژاد چرا قوه قضایه تصمیم به دستگیری ایشون رو نداره

    • معلم

      اينهمه اختلاس و دزدى و به يغما بردن بيت المال در زمان دكتتتتر احمدى نژاد كه فرق yes وthank you را نميدونه(يعنى در تمام دوران تحصيلات عاليه ايشان چند واحد زبان پاس نكرده) باز چرا در تمام مراسم صدر بالا نشسته و ادعاى رياست جمهورى دوره بعدى را داره!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج