جاباما
۳۰۷۹۵۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

کدام خوانندگان کنسرت نوروزی دارند؟

تعطیلات نوروز ۹۵ با کوک ساز تعدادی از هنرمندان موسیقی همراه خواهد شد. کنسرت‌هایی که چند سالی می‌شود برگزاری آن‌ها در شمال کشور باب شده و البته امسال تهران هم میزبان چند کنسرت نوروزی است.

خبرگزاری ایسنا: تعطیلات نوروز ۹۵ با کوک ساز تعدادی از هنرمندان موسیقی همراه خواهد شد. کنسرت‌هایی که چند سالی می‌شود برگزاری آن‌ها در شمال کشور باب شده و البته امسال تهران هم میزبان چند کنسرت نوروزی است.

محمد علیزاده که یکی از پرکارترین خوانندگان پاپ در سال ۹۴ محسوب می‌شود و به‌تازگی اجرایی را در سی‌ویکمین جشنواره‌ی موسیقی فجر روی صحنه برد، ۷ فروردین‌ماه در دو سانس ۱۸ و ۲۱ در مرکز همایش‌های بندر انزلی روی صحنه خواهد رفت. قیمت بلیت‌های این اجرا ۴۰ تا ۹۰ هزار تومان تعیین شده است.

علیزاده ۸ فروردین‌ماه نیز به شهر رشت سفر خواهد کرد و اجرایی در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در «تالار مجلل رشت» برگزار خواهد کرد. بهای بلیت‌های این کنسرت نیز ۶۰، ۷۰ و ۸۰ هزارتومان است.

همچنین مازیار فلاحی ۸ فروردین‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت تا این سالن پس از مدت‌ها میزبان موسیقی پاپ باشد. مخاطبان برای حضور در این اجرا باید بلیت‌های ۳۵ تا ۱۳۰ هزار تومانی تهیه کنند.

همین سالن ۹ فروردین‌ماه میزبان گروه موسیقی «دنگ‌شو» خواهد بود که اجرایی را ساعت ۲۲ روی صحنه می‌برد. قیمت بلیت کنسرت «دنگ‌شو» هم ۳۵ تا ۱۳۰ هزار تومان است.

ناصر وحدتی هنرمند پیشکسوت موسیقی گیلان ۹، ۱۰ و ۱۱ فروردین‌ماه برای همشهریانش کنسرت می‌دهد. اعضای گروه «گیل و آمارد» که به اجرای قطعات فولکلور می‌پردازند، در این سه شب ساعت ۲۱ در سالن خاتم‌الانبیاء رشت با مخاطبان‌شان دیدار خواهند کرد. بهای بلیت‌های این کنسرت ۲۵، ۳۵ و ۴۵ هزار تومان است.

علی عبدالمالکی نیز که یکی از خوانندگان جوان موسیقی پاپ است، ۹ فروردین‌ماه ساعت ۲۱ در سالن‌ همایش‌های بندر انزلی به دیدار هوادارانش می‌رود. بهای بلیت‌های این اجرا هم ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان اعلام شده است.

اما احسان خواجه‌امیری که این روزها شرایط جسمانی پدرش (ایرج خواجه‌امیری) پس از یک دوره بیماری روبه بهبود است، ۱۰ فروردین‌ماه در دو سانس ۱۸ و ۲۱ در سالن همایش‌های بندر انزلی کنسرت خواهد داشت. قیمت بلیت‌های این اجرا هنوز اعلام نشده است.

علاقه‌مندان برای خریدن بلیت کنسرت‌های نوروزی باید به سامانه‌ی اینترنتی «ایران‌کنسرت» مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اندی ، امید، گوگوش هم کنسرت دارن

    • بدون نام

      احسان رو عشقست ... کدش تو 3 ستاره هم #2*4*1*780* هستش ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج