۳۰۷۹۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

باتری S۷، بهترین در میان تمام گلکسی Sها

در سری گوشی‌های گلکسی S۷ از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده شده که در حال حاضر بهترین و قوی‌ترین باتری برای گوشی‌هایی است که نمایشگر تقریبا ۵ اینچی دارند.

مجله دیجی کالا - فرزانه احسانی مؤید: سامسونگ در ساخت گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود، سری گلکسی S۷ از باتری‌هایی بسیار بهتر از گوشی‌های قبلی استفاده کرده است.

اخیرا ضوابط و محدودیت‌های طراحی، شرکت‌های تولیدکننده را مجبور کرده که باتری دستگاه‌ها را به صورت ثابت و غیرقابل تعویض بسازند؛ این اصل شامی حال گوشی‌های هوشمند هم می‌شود.

باتری S7، بهترین در میان تمام گلکسی Sها

شرکت سامسونگ سری گوشی‌های گلکسی S۵ و تمام مدل‌های پیش از آن را با باتری قابل تعویض روانه‌ی بازار کرده بود، اما گوشی‌های S۶، در پی همین محدودیت‌های طراحی، دارای باتری‌های ثابتی بودند و متاسفانه اندازه‌ی آن‌ها هم کوچک‌تر از S۵ بود. حالا سامسونگ در طراحی سری S۷ همچنان از باتری‌های ثابت استفاده کرده که کاربر نمی‌تواند آن‌ها را عوض کند، ولی ظرفیت این باتری‌ها و طول عمر آن‌ها خیلی بهتر از مدل‌های قبلی است.

یک تست جامع توسط سایت GSM Arena روی باتری گلکسی S۷ در کنار تعدادی از دستگاه‌های حاضر در بازار انجام شد. در این تست، ظرفیت و طول عمر باتری تا تمام شدن شارژ آن حین کاربردهای مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت. این کاربردها عبارتند از «مکالمه از طریق اینترنت ۳G، نمایش ویدیو و جستجو در وب با استفاده از اینترنت Wi-Fi»

نتیجه آنکه با باتری کاملا پر گلکسی S۷ می‌توان تقریبا ۲۳ ساعت مکالمه داشت یا تقریبا ۱۵ ساعت ویدیو تماشا کرد. اما از بین تمام این تست‌ها مشاهده شد که باتری این گوشی در هنگام جستجو در وب، نسبتا ضعیف عمل می‌کند و حتا باتری گلکسی S۶ حدود یک ساعت و نیم بیش‌تر از آن دوام می‌آورد.

مجموع طول عمر باتری گلکسی S۷ در هنگام این کاربردها، محاسبه شد و نشان داد که یان باتری در کل، حدودا ۸۰ ساعت کارکرد دارد. این در حالیست که گلکسی S۶ و اکسپریا Z۵ در رتبه دوم قرار می‌گیرند. مجموع ساعت‌های کارکرد باتری هردوی این گوشی‌ها حدودا ۷۳ ساعت است.

ضمنا گلکسی S۷ دارای قابلیت «نمایشگر همیشه روشن» است که طبق اظهارات سامسونگ، در هر ساعت یک درصد از شارژ باتری را کسر می‌کند.

در سری گوشی‌های گلکسی S۷ از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده شده که در حال حاضر بهترین و قوی‌ترین باتری برای گوشی‌هایی است که نمایشگر تقریبا ۵ اینچی دارند. گوشی شیائومی Mi۵ هم از یک باتری با همین ظرفیت بهره‌مند است. اما سونی اکسپریا Z۵ با این‌که یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی دارد، به یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی تجهیز شده است.

شرکت ال جی در گوشی G۵ با نمایشگر ۵٫۳ اینچی از باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده، در حالی که G۴ با نمایشگر ۵٫۵ اینچی‌اش مجهز به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بود. این شرکت باتری هردوی این گوشی‌ها را قابل تعویض طراحی کرده است. ال جی فعلا در حال ساخت نکسوس N۵ است که این هم دارای نمایشگر ۵٫۲ اینچی و مجهز به باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

آیفون ۶s که جدیدترین گوشی موجود در بازار از شرکت اپل است، نمایشگر ۴٫۷ اینچی و باتری ۱۷۱۵ میلی‌آمپرساعتی دارد.‌

نتیجه‌ی این سه تست را در نمودارهای زیر ببینید…

باتری S7، بهترین در میان تمام گلکسی Sها

باتری S7، بهترین در میان تمام گلکسی Sها

باتری S7، بهترین در میان تمام گلکسی Sها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج