۳۰۸۰۷۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

رایزنی مقامات ایران و سوریه در تهران

فیصل مقداد، قائم مقام وزیر امور خارجه سوریه که در روز جاری به تهران سفر کرده است ظهر امروز با معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه کشورمان در مورد آخرین تحولات سوریه دیدار و رایزنی کرد.

فیصل مقداد، قائم مقام وزیر امور خارجه سوریه که در روز جاری به تهران سفر کرده است ظهر امروز با معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه کشورمان در مورد آخرین تحولات سوریه دیدار و رایزنی کرد.

این دیپلمات سوری در جریان سفر دو روزه خود به تهران که با محوریت بررسی آخرین تحولات سوریه انجام گرفته قرار است با تعدادی دیگر از مقامات کشورمان از جمله سرمدی، ‌قائم مقام وزیر امور خارجه دیدار و رایزنی کند.

سفر فیصل مقداد در زمانی انجام می‌شود که از امروز دور جدید مذاکرات بین معارضان سوری و دولت سوریه در ژنو سوییس برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش از حدود دو هفته پیش آتش‌بس در سوریه ایجاد شده است. گرچه طی این مدت مواردی از نقض آتش‌بس نیز مشاهده شده است.

ولید معلم، وزیر امور خارجه سوریه نیز روز شنبه در سخنانی اعلام کرد که هیأت دولت سوریه در جلسات مذاکرات صلح سوریه که قرار است از ۱۴ مارس (دوشنبه) در ژنو آغاز شود،‌ شرکت می‌کند.

او هم‌چنین گفت: ما انتظار داریم مذاکرات ادامه یابد و دولت سوریه آماده است که با تعداد بیش‌تری از گروه مخالفان دولت سوریه مذاکره کند.

وی هم‌چنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: دولت سوریه هم‌چنان به آتش‌بس پایبند خواهد ماند.

هفته پیش نیز میخاییل بوگدانف، نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه سفری دو روزه به تهران داشت و در جریان این سفر با حسین امیرعبداللهیان، معاون وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج