۳۰۸۲۱۶
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

قیمت مسکن در مرکز تهران

محدوده مرکزی شهر تهران به دلیل دسترسی آسان‌تر به مراکز اداری طرفداران ویژه‌ای در بازار مسکن دارد. بیشتر خریدارانی که قصد استفاده اداری از املاکشان را دارند علاقه بیشتری برای خرید یا اجاره واحد‌های مسکونی این مناطق دارند.

روزنامه دنیای اقتصاد: محدوده مرکزی شهر تهران به دلیل دسترسی آسان‌تر به مراکز اداری طرفداران ویژه‌ای در بازار مسکن دارد. بیشتر خریدارانی که قصد استفاده اداری از املاکشان را دارند علاقه بیشتری برای خرید یا اجاره واحد‌های مسکونی این مناطق دارند.

به دلیل آلودگی هوا ناشی از تردد بیشتر خودرو در این محلات و مشکلات ترافیکی کمتر خانواده‌ای تمایل به سکونت دراین مناطق دارد اما هنوز هم برخی از خانواده‌های قدیمی و خانواده‌های کم‌جمعیتی که اولویت تعیین محل سکونتشان نزدیکی به محل کار است، این مناطق را برای خرید ملک انتخاب می‌کنند. منطقه ۶ که به عنوان توسعه‌یافته‌ترین منطقه شناخته شده، رتبه ۱۶ را در میزان معاملات مسکن و رتبه ۱۰ را در خصوص تعداد قراردادهای اجاره دارد.

این منطقه که در محدوده مرکزی قرار دارد، بیشتر ساختمان‌های اداری را در خود جای داده است. براساس اطلاعات سامانه اطلاعات بازار املاک ایران، در هفته گذشته آپارتمان‌هایی که درمنطقه ۶ به فروش رفته‌اند از متری ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در محدوده تقاطع خیابان ولیعصر، خیابان انقلاب آغاز شده که مربوط به آپارتمانی قدیمی ۱۰۰متری با قدمت ۴۵ سال است تا خانه کلنگی با متراژ ۳۹۷متر در محله یوسف‌آباد خیابان سی و چهارم که متری ۱۷ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان به فروش رفت. خانه کلنگی دیگری نیز در محله ایرانشهر با متراژ ۱۲۶ متر با قدمت ۴۹ سال متری ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفته است.

قیمت مسکن در مرکز تهران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والله قيمتهاي يوسف آباد كه بيشتر از اين حرفاست كه اينجا اومده بخصوص در خيابان مستوفي قيمت نوساز متري ١٢.٥ بخصوص در متراژهاي متوسط گفته ميشه

    • ایرانی

      با این اخبار نمی توانید هیچ تاثیری بر بازار بگذارید

      مردم دیگر توان خرید ندارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا موافقم ...

        "مردم دیگر توان خرید ندارند"

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج