جاباما
۳۰۸۲۵۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سریال های نوروزی سیما

چيزي به عيد نوروز نمانده و مخاطبان تلويزيون مانند هرسال چشم به راه آنتن سيماي ملي نشسته‌اند تا ببينند اين سازمان امسال ميل به پخش چه برنامه‌هايي در جهت پركردن اوقات فراغت مخاطبان خود دارد.يكي از وظايف اصلي صداوسيما انجام هرچه بهتر رسالت اصلي خود در سرگرمي مخاطبان است و بايد ديد كه امسال اين سازمان از پس برآورده كردن خواست آنان برخواهد آمد يا خير.

روزنامه قانون: چيزي به عيد نوروز نمانده و مخاطبان تلويزيون مانند هرسال چشم به راه آنتن سيماي ملي نشسته‌اند تا ببينند اين سازمان امسال ميل به پخش چه برنامه‌هايي در جهت پركردن اوقات فراغت مخاطبان خود دارد.يكي از وظايف اصلي صداوسيما انجام هرچه بهتر رسالت اصلي خود در سرگرمي مخاطبان است و بايد ديد كه امسال اين سازمان از پس برآورده كردن خواست آنان برخواهد آمد يا خير.

آنتن سيماي ملي امسال در اختيار برنامه سازاني چون محمدحسین لطیفی، حامد محمدی، سعید آقاخانی و برزو نیک نژاد قرار گرفته است و اين چهره‌ها ازجمله کارگردان‌هایی هستند که به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۹۵، وارد میدان رقابت سریال‌های عیدانه شده‌اند و با ساخت مجموعه های عیدانه خود هر شب در زمان بندی مشخصی از سه شبکه سیما به روی آنتن می روند.يكي از ويژگي‌هاي برنامه‌هاي نوروزي امسال تلويزيون اين است كه اين رسانه دو سريال پرمخاطب خود را كه هرسال طيفي عظيم از بينندگان تنها به خاطر اين دو برنامه جذب سيماي ملي مي‌شدند را در اختيار ندارد.«كلاه قرمزي» و «پايتخت» دومجموعه‌ پرطرفداري هستند كه امسال جايشان در كنداكتور برنامه‌هاي سيما خالي است و بايد ديد كه تلويزيون از پس جبران جاي خالي اين برنامه‌ها برخواهد آمد يا طيف گسترده‌اي از مخاطبان را به علت نبود اين دو برنامه از دست خواهد داد!

شبکه یک سیما

سریال پادري

محمد حسین لطیفی که پیش از این در سال ۹۴ با سریال «تنهایی لیلا» مهمان خانه های مردم بود، در سال ۹۵ با تهیه و تولید سری دوم مجموعه تلویزیونی «دودکش»، خود را باری دیگر به عرصه رقابت فیلم های مناسبتی رسانده است.«دودکش ۲» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی، کار خود را در ادامه سیر داستانی «دودکش۱» و قالیشویی مشتاق در بهار ۹۵ با حضور بازیگرانی جدید ادامه می دهد.

البته مجموعه «دودكش2» قرار است به دليل استقبالی که از مسابقه دود اسمش شده است به «پادري» تغيير نام دهد.هومن برق نورد، امیر‌حسین رستمی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، نگار عابدی، الناز حبیبی و بازیگران خردسالی چون محمدرضا شیرخانلو و یاسمن نوروزی از ایفاگران نقش های اصلی در «دودکش» هستند و این بار در سری دوم این سریال دیگر بازیگرانی از جمله فریبا طالبی، ابراهیم آبادی، کریم‌قربانی، شهین تسلیمی، صدرالدین حجازی، آتیه‌جاوید، نصرت میرعظیمی، مهدی دانایی‌مقدم، حسین‌قاسمی‌فرد، حسام‌خلیل‌نژادی، جواد‌جوینده میرزا، سید جلال طباطبایی، علیرضا‌درویش، جهانگیر اژدری، مجید خدایی، مجتبی اکبری نژاد، محمدرضا نیلی، سعید‌فکری، امیر محرابی، مجید سیفی، امیر میرباقری، احسان سعادتی و... به قالیشویی مشتاق اضافه شده اند.

در نوروز ۹۵ می بینیم که قالیشویی مشتاق تعطیل شده است. فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد. او که با انبوهی از فرش های نشسته روبه‌رو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می دهد.
شبکه دو سیما

سریال آقای زعفرانی

حامد محمدی، سعید جلالی و آزاده محسنی با روایت داستانی «آقای زعفرانی» مبنا را بر این گذاشتند که ۱۵ روز از ایام نوروز را در کنار خانواده‌های ایرانی باشند. این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی ایرج محمدی به داستانک های متعددی پیرامون سبک زندگی و خانواده می پردازد.قصه مجموعه نوروزی «زعفرانی» یک آپارتمان مسکونی نیست؛ بلکه در یک محله داستان شیرین و جذابی رخ می دهد.

این سریال دارای یک موضوع اصلی است که در کنار آن داستانک هایی شکل می گیرد و در آن به مسائل و هنجارهای خوب اجتماعی توجه می شود و در این سریال شخصیت های منفی وجود ندارد و تمام شخصیت های آن خاکستری هستند.سریال نوروزی شبکه دو سیما با اشاره به موضوع مهم فرزندآوری و رشد جمعیت، تاثیر بسزایی بر تاثیر سبک زندگی ایرانی، اسلامی دارد.

مهدی هاشمی (ناصر)، ستاره اسکندری (نسرین)، نرگس محمدی (مینا)، حدیث میرامینی (شکوفه)، حسام محمودی (محمدرضا) خانواده بزرگ «زعفرانی» را تشکیل می دهند که در کنار آن ها بازیگران دیگری چون لیدا عباسی، هادی کاظمی، امیر میر آقا، حسین سلیمانی، سید مهرداد ضیایی، مهران احمدی‌و... به ایفای نقش می پردازند.
شبکه سه سیما

سریال بیمار استاندارد

سعید آقاخانی، بازیگر و کارگردان مجموعه‌های تلویزیونی سیما، پس از سریال‌های مناسبتی «روزهای بد، به‌در»، «خروس»، «زن بابا»، «عید امسال» وچندمجموعه ديگر ، امسال با کارگردانی مجموعه نوروزی «بیمار استاندارد شده» به تهیه کنندگی مسعود ردایی احتمال آنکه به مهمانی خانه های مردم در عید ۹۵ برود را به مراحل پاياني رسانده است.«بیمار‌استانداردشده» درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیلکرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده است.
شبکه نسیم

سریال دورهمی

شبکه نسیم با مجموعه تلویزیونی «دورهمی» با نقش‌آفرینی بازیگرانی چون مهران مدیری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی و مهران‌رجبی و به تهیه کنندگی هاشم رضایت، حمید رحیمی نادی و نویسندگی امیر مهدی ژوله برای ایام نوروز ۹۵ و فصل بهار روی آنتن سیما می‌رود.
از «سین» سریال های نوروزی امسال این شبکه پنج سیماست که از گردونه ساخت یا جا مانده یا در صف انتظار قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج