۳۰۸۳۷۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ایکس ۴۰۹، خودروی جدید ایران‌خودرو

ایکس ۴۰۹ به عنوان محصول جدید ایران خودرو در سال ۱۳۹۵ به بازار ارائه خواهد شد. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این مطلب افزود که خودروهای سوئیفت، ویتارای جدید و سیاز محصولات شرکت سوزوکی در آینده تولید خواهند شد.

zoomit.ir - حامد قاسمی نراقی: ایکس ۴۰۹ به عنوان محصول جدید ایران خودرو در سال ۱۳۹۵ به بازار ارائه خواهد شد. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این مطلب افزود که خودروهای سوئیفت، ویتارای جدید و سیاز محصولات شرکت سوزوکی در آینده تولید خواهند شد.

ایکس 409، خودروی جدید ایران‌خودرو

مدیرعامل ایران خودرو در مورد قراردادها و همکاری‌های بین‌المللی ایران خودرو توضیح داد: «به دلیل سابقه‌ی همکاری با شرکت پژو، مذاکره با این شرکت را با رویکردی متفاوت نسبت به گذشته در دستور کار قرار دادیم که نتیجه‌ی یکسال و نیم مذاکره،‌ به انعقاد قراردادی منجر شد که طی آن منافع کشور و ایران خودرو به درستی و به صورت کامل در نظر گرفته شده است.»

مذاکره با رنو
هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مورد قرار داد با رنو اعلام کرد: «رنو نیز شریک دیگر ایران خودرو بوده که سابقه‌ی همکاری با خودروسازان ایرانی را در پرونده دارد و هم اکنون نیز با شرکت دیگری در حال مذاکره است. پس از پایان مذاکرات رنو با شرکت ایرانی دیگر، ما با رویکرد و استراتژی مشخص با رنو مذاکره می‌کنیم که در صورت توافق، از تولیدات مشترک با رنو نیز در سبد محصولات ایران خودرو استفاده خواهیم کرد.»

تولید خودروهای ژاپنی

مدیرعامل ایران خودرو در مورد همکاری با شرکت‌های ژاپنی گفت: «در سال های گذشته با شرکت سوزوکی فقط روی محصول ویتارا همکاری داشته ایم؛ اما قصد داریم تولید محصولات دیگری از این خودروساز مانند سوئیفت، ویتارای جدید و سیاز را نیز به انجام برسانیم.»

به گفته‌ی وی، ایران خودرو با یک شرکت دیگر ژاپنی هم در حال مذاکره است و احتمال دارد این شرکت نیز یکی از شرکای آسیای شرقی ایران خودرو باشد.

ادامه‌ی مذاکره با بنز و ایتالیایی‌ها

مدیرعامل ایران خودرو با مرور جزئیاتی از توافق‌نامه با شرکت مرسدس بنز در دو حوزه‌های تجاری و سواری پرداخت و از امضای توافق‌نامه‌ی فعلی با مرسدس در سال ۱۳۹۵ اطلاع داد.

یکه زارع در مورد قرارداد با خودروساز ایتالیایی اعلام کرد: «در صورتی که همه چیز طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش برود، به زودی با این شرکت نیز به مرحله‌ی امضای قرارداد خواهیم رسید و این قرارداد در سطحی فراتر از قرارداد همکاری با پژو خواهد بود.»

ایکس ۴۰۹ خودروی جدید ایران خودرو
یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به توانمندی‌های داخلی که در مرکز تحقیقات این شرکت در حال انجام است، گفت: «به عنوان مثال محصول پروژه‌ی ایکس ۴۰۹ سال آینده با برند ایران خودرو وارد بازار خواهد شد؛ ایکس ۴۰۹ علاوه بر اینکه محصولات چینی را پشت سر می گذارد، توانایی رقابت با محصولات کره‌ای و حتی اروپایی را نیز دارد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج