۳۰۸۴۳۷
۲۶ نظر
۵۰۰۶
۲۶ نظر
۵۰۰۶
پ

در صورت تصویب نهایی مجلس:

این افراد با یارانه نقدی خداحافظی کنند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: با پیشنهاد کمیسیون تلفیق و در صورت تصویب نهایی در مجلس شورای اسلامی، افرادی که حقوق بالای ۳۵ میلیون تومان در سال دارند، از دریافت یارانه نقدی حذف خواهند شد.

خبرگزای مهر: اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: طبق پیشنهاد کمیسیون تلفیق و در صورت تصویب نهایی در صحن علنی مجلس، کسانی که مجموع دریافتی حقوق‌شان در سال بالای ۳۵ میلیون تومان است، از دریافت یارانه نقدی حذف خواهند شد.

نماینده مردم مسجد سلیمان ادامه داد: این افراد که در دولت، قوه قضائیه و شرکت‌ها حضور دارند و یا شامل پزشکان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و طیف وسیعی از کارکنان دولتی و غیردولتی هستند، در صورت تصویب نهایی مجلس، از دریافت یارانه نقدی حذف خواهند شد.

وی ادامه داد: این پول به کسانی که نیاز بیشتری دارند، اختصاص خواهد یافت.

جلیلی گفت: البته قانون هدفمندی یارانه‌ها نیز این تکلیف را به دولت داشته است اما در لایحه بودجه سال ۹۵ این موضوع تاکید شده است تا اجرایی شود.

نماینده مردم مسجد سلیمان با بیان اینکه دولت نیز حتماً با این پیشنهاد موافق است، گفت: یکی از چالش‌های دولت پرداخت یارانه نقدی است که هر چه گروه‌های دریافت‌کننده یارانه نقدی کاهش یابد و نیازمندهای اصلی شناخته شوند، برای دولت بهتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعن کسی که رقم دریافتیش از خط فقر بیشتر هستش رووش میشه یارانه بگیره؟ با خودش چی فکر میکنه که اون 45 تومنو حق مسلم خودش میدونه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این 45 تومن جبران قسمتی از گرونی آب برق گاز بنزین و ... هستش ربطی به درآمد نداره. به ما که اینجوری گفتن به شما نمیدونم چی گفتن . البته مثل همه حرفای قبلیشون ...

    • شهروند

      حالا خوبه نفری 5 میلیون نمیدن که انقدر سر مردم منت میذارن..
      ما حاضریم به ما یارانه ندن ولی به اونایی که نیازمندن 4,5 برابر بدن

    • ناشناس

      چه بساطی بر پا کردن با این چندرغاز یارانه ای که به مردم میدن ... هر روز یه فرمایشی دارن . ول کنین این ملت بدبخت رو......

    • مهدی

      چرااینقدر عوام فریبی میکنید یکم ازخدابترسید اگردولت 45500تومان یارانه به مردم میدهد به عناوین مختلف چندین برابرش روپس میگیره به عنوان نمونه قبض ابی که قبلا کلا 20هزارتومان می امد الان
      اب بهاوفاضلاب 84700تومان .عوارض ومالیات 9620تومان .ابونمان!!! 22200تومان. بند ه ت 9 بودجه 2445تومان درمجموع 118965هزارتومان حالا شما قبضهای گاز و برق وتلفن و... حساب کنید حالابماند بنزین وگاز وگازوئیل و....فرداهمه ما دریک وجب جاقرارخواهیم گرفت بدون هیچ پست ومقامی!!!!!

    • علی

      همچین میگه میدیم به کسانی که نیاز بیشتری دارن انگار تا الان دادن. بابا اگه همه یارانه بگیرا رو حذف کنن فقط 100 نفر بمونن باز هم به اونا همین 45 تومنو میدید.

    • سهند

      من به خوبی به یاد دارم قبل از اجرای هدفمندی همه مسولین خرد و کلان حاکمیتی از اقای باهنر گرفته تا حداد عادل و مجری تلویزیون و شهردار و غیره همه اجرای ان را جراحی اقتصادی می نامیدند و احمدی نزاد را فردی شجاع و جسور میدانستند . حتی در مجلس در یکی از بندها مشکلی ایجاد شد نمایندگان میگفتند اجرا نشود مردم خوشحال میشوند . این رسانه به اصطلاح ملی یه فلش بک بزنه به ان دوران خوب است. حالا مردم مقصر هستند که یارانه میگیرند. خود گویی و خود خندید عجب هنری... اینهمه گرانی وارزش افزوده نه درصد و افزایش عوارض و مالیات و جرایم رانندگی بگیر برو اخر مردم به دولت یارانه میدهند نه دولت به مردم.

      پاسخ ها

      • بهروز

        کاملا با نظرت موافقم.
        یه سوال پیش میاد.کسایی که شغل ازاد دارن و درامدشون خیلی بیشتر از ایناس و جایی هم ثبت نمیشه در ضمن مالیت هم نمیدن کماکان یارانه رو میگیرن دیگه؟؟؟؟
        بابا ایول داریم بقران
        خوشه بندیها رو یادتون میاد؟
        جواب این سوالها یه لبخند ملیح و معنا داره...

    • احمد

      ای کاش یک روز با دزدی های خدافظی کنند

    • بدون نام

      شروع شد بازم . کلا یه روز نگن این مساله رو میمیرند. از من و تو میگیرند میدن بچه هاشون. خدایا اب خوش از گلوی باعث این بساط پایین نره.

    • سورنا

      سلام
      همه اینها دروغ فقط بلدن یارانه افراد کم دارامد قطع کن الان یارانه ما قطع شده درصورتی سرپرست خانواده بازنسشته است با حقوق 760000 تومن سایت هم که اعتراض زدیم الان 5 ماه جواب نداده؟!نماینده های مجلس چرا ناظرات نمیکنن؟

    • محمد

      مبلغ 45000تومان یکشبه خرج می شود اما کل یارانه که دولت می پردازد،معادل3.550.000.000.000تومان است که می توان 4.000.000جوان را استخدام کرد. اصلا پرداخت یارانه غلط بود و یک اقدام نسنجیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلن که هم یارانه مارو قطع کردن هم شغلمونو گرفتن فقط مونده جونمون

    • محمد

      45.000تومان یک شبه دود می شود اما مجموع ماهانه یارانه که دولت می پردازد،3.500.000.000.000تومان است که می توان 4.000.000جوان را استخدام کرد. کدام بهتر است؟ اصلا پرداخت یارانه کار غلطی بود.

    • امیر

      کارکنان شرکتها وادارجات چه گناهی کردن دردسترس شما هستند قبل اینکه حقوق بگیرند مالیاتشو میدن وحالا یارانشون قطع میشه پس این همه که شغل آزاددارند ودرآمد بالای 10 یا 20 میلیون درماه دارند چطور متوجه میشید اینم راهه انتخاب کردین !!

    • اسماعیلی

      خوب این تقریبا بد نیست . یعنی اگر کسی سه میلیون تومان حقوق دریافت میکند یارانه اش قطع گردد ولی به شرطی که آقای طیب نیا نیاید کبری و صغری بچیند که مثلا خانه دارد پس داشتن خانه یک میون وماشین دارد داشتن ماشین پانصد هزارتوان و خیلی چیزهای دیگر.این ضروریات زندگی را مطرح نکنند. فقط حقوق و حقوق را در نظر بگیرند و بس.

    • بدون نام

      تکلیف اوناییکه بالای سه میلیون درامددارند ولی کسی متوجه نمیشه چی میشه !این وسط فقط کارگراوکارمندای بیچاره حقشون ضایع میشه

    • منتظر عدالت

      یارانه حق هر کسی است می تواند ببخشد ولی دولت حق ندارد قطع کند چرا که ان که درامد بالایی دارد از تلاش وکوشش خود بدست اورده است حال ان درامد کمتری دارد تلاش کمتری کرده است اون سالا تلاش وکوشش کرده درس خوانده وان که تنبلی کرده چرا امتیاز بیشتری بگیرد انصـــــــاف است

    • یک شهروند

      فلسفه ی برقراری یارانه های نقدی این بوده که نرخ گازوبرق راافزایش داده و به تناسب آن یارانه نقدی پرداخت کنند تامصرف کنند گان بدانند درصورت عدم صرفه جویی درمصرف آنها بیشترازقبل ضررمی کنندونهایتا" به رواج فرهنگ صرفه جویی بیانجامد حالا اگر قرارباشد یارانه ها را فرقی نمی کند ازهردهکی که باشد قطع کنند باید هزینه آب وگازوبرق به نرخ قبل ازیارانه ها برگرددودرغیراینصورت به مصرف کنندگان آب وگازوبرق ترفندی زده اند که شایسته آن نبوده اند واین به دورازرافت اسلامی است.

    • بزرگ آقا دیوانسالار

      حالی درون پرده بسی فتنه می‌رود
      تا آن زمان که پرده بر افتد چها کنند

    • علیرضا

      اول یارنه پولدارا رو قطع می کنن بعد یارانه بی پولا بعد همه پولو خرج تبلیغات انتخاباتشون می کنن

    • هموطن

      دولت اگر به هر نفر 45000تومان میدهد،در ازای هر نفر 100000
      هرماه میگیرد و این واقعیت رو همه میدونند،منظورم از همه کسانی هستند که هر دوره با قبض آب و برق و گاز وغیره وغیره تو سرخودشون میزنندونه راه پس دارند ونه راه پیش،دولت اگر همه یارانه ها راهم قطع کند،هیچ اتفاق خاصی نه در حوزه بیکاری ونه در هیچ حوض دیگری نمی افتد وشاید اینهم از تدبیر وامید است

    • محمد

      آقای منتظر عدالت لطفا بخون:
      یعنی به نظر شما همه شرایطشو داشتن درس نخوندن یا همه باید بشن وکیل و پزشک و مهندس و نماینده،یعنی خدا وکیلی همه اونایی که تو کار دولتی هستند همه برای شغلشون زحمت کشیدن یا از بند پ استفاده کردن،واقعا متاسفم برای شما با همچنین طرز فکری

    • بدون نام

      اصلا دولت و نظام اعلام کنند که ما در طرح هدف مندی اشتباه کردیم و قیمت ها ی همه اقلام را که شامل افزایش شد به قیمت چند سال قبل بر گردانند و بعد یارانه ها را قطع کنند آیا دولت بخصوص دولت قبل حاضر است اعتراف به شکست نماید ؟؟؟

    • صادق

      خدا ازتون نگذرم ای نقد حق کارمند کارگر و می خورسند ما که راضی نیستیم باید جواب ببیند

    • خورانی

      آخرش زورشان به کارگرها و حقوق بگیران تأمین اجتماعی میرسد ما که این همه حقوقمان پایین کلی مالیت می دهیم یکدفعه یارانه را قطع کنند ما که روز به روز وضعیت مالی ما دارد افت می کند وکسی به داد ما نمی رسد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج