۳۰۸۵۰۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شکار مرسدس E۶۳ wagon توسط عکاسان

درحالی که بی ام و اعتقادی به واگن ها و استیشن های اسپرت و با قدرت بالا ندارد، بنز همچنان معتقد است که وجود یک استشن پرقدرت در لیست محصولات AMG لازم است.

وب‌سایت ترنجی: درحالی که بی ام و اعتقادی به واگن ها و استیشن های اسپرت و با قدرت بالا ندارد، بنز همچنان معتقد است که وجود یک استشن پرقدرت در لیست محصولات AMG لازم است.

تصاویری که به صورت مخفیانه از این خودرو گرفته شده است نشان از مدل پرفرومنس E کلاس واگن دارد، این خودرو در آلمان با نام های T-modelیا Estate هم نامگذاری می شود. در بخش پیشرانه، این خودرو با همان پیشرانه ی ۸ سیلندر ۴لیتری AMG قدرت می گرد که چندی است در طیف وسیعی از خودروهای AMG مورد استفاده قرار می گیرد. این پیشرانه با دوتوربوشارژ خود حدود ۵۵۰ اسب بخار توان تولید می کند، در مقایسه با سری پیشرانه های قبلی AMG که از یک پیشرانه ی ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری تنها ۵۱۸ اسب بخار توان تولید می کرد. این پیشرانه در E۶۳ سدان هم مورد استفاده قرار گرفته است.

شکار مرسدس E63 wagon توسط عکاسان

هر دو نسخه محور متحرک عقب و چهارچرخ متحرک (در خودروهای مرسدس بنز به ۴MATIC معروف است)، برای این خودرو قابل سفارش خواهند بود، البته در دسترس بودن هر دو نسخه، به بازار آن منطقه بستگی دارد. در کناراین پیشرانه ی قدرتمند، جعبه دنده این خودرو هم مانند بیشتر خودروهای اسپرت جدید بنز، از نوع ۹ سرعته بوده و مجهز به سیستم کنترل الکترونیکی دیفرانسیل ها نیز می باشد.

فضای بار اینخودرو احتمالا نسبت به نسخه ی معمولی E کلاس واگن کمی کمترشده است، فضای بار صندوق عقب در نسخه معمولی ۶۹۵ لیتراست که درصورت خواباندن صندلی های عقب این عدد به ۱۹۵۰ لیتر افزایش پیدا خواهد کرد. در نسخه ی AMG به دلیل ماهیت اسپرت کمی از طراحی بیرونی و داخلی خودرو دستخوش تغییر خواهد شده تا خودرو روح اسپرت خود را در طراحی هم نشان دهد.

شکار مرسدس E63 wagon توسط عکاسان

این تغییرات شامل سپر های تغییر یافته با ورودی هوا برای خنک نگه داشتن سیستم ترمز، گلگیرهای بزرگتر، رکاب اسپرت، دیفیوزر عقب و خروجی های دوبل اگزوز در عقب خواهد بود.

این خودرو بیشتر به درد مردان متاهل و خانواده داری می خورد که چندین فرزند دارند ولی هنوز هم عشق سرعت و قدرت از سرشان نپریده است، اما بودجه کافی برای خرید دو خودروی مجزا، یعنی یکی اسپرت و یکی خانوادگی را ندارد! آلمان همیشه به ساخت خودروهای خانوادگی اسپرت و پرقدرت مشهور بوده است و این خودرو هم یکی از آن ها است.

E۶۳ AMG Wagon در نیمه ی دوم امسال رونمایی خواهد شد، احتمالا در نمایشگاه خودروی پاریس.

شکار مرسدس E63 wagon توسط عکاسان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج