۳۰۸۵۰۴
۵۱۰۳
۵۱۰۳
پ

عیدی های متفاوت برای کودکان

از قديم رسم بوده که بزرگتر‌ها لاي قرآن اسکناس نو مي‌گذاشتند و در ديد و بازديد‌هاي نوروزي اين پول‌ها را به عنوان عيدي به بچه‌ها مي‌دادند. رسم زيبايي است اما بسيار‌ها دوست ندارند به عنوان عيدي به بچه‌ها پول بدهند و هديه را ترجيح مي‌دهند..

وب‌سایت نی‌نی بان: از قديم رسم بوده که بزرگتر‌ها لاي قرآن اسکناس نو مي‌گذاشتند و در ديد و بازديد‌هاي نوروزي اين پول‌ها را به عنوان عيدي به بچه‌ها مي‌دادند. رسم زيبايي است اما بسيار‌ها دوست ندارند به عنوان عيدي به بچه‌ها پول بدهند و هديه را ترجيح مي‌دهند. بچه‌هاي کوچک‌تر که ارزش پول را درک نمي‌کنند، با هديه بيشتر خوشحال مي‌شوند. اما مشکل اين است که هديه برائ بچه‌ها به لباس و اسباب‌بازي ختم مي‌شود و پيدا کردن هديه ديگري که به اندازه اين دو تکراري نباشد، کار آساني نيست. اگر شما هم برائ عيدي بچه‌ها به فکر هديه‌اي متفاوت ميباشيد، پيشنهادهاي باورنکردني را ببينيد:

ني‌ني‌هاي کوچولو

عیدی های متفاوت برای کودکان

مطمئن باشيد مامان و باباي نوزاد و پدربزرگ و مادربزرگش هر چه که لازم داشته برائش خريده‌اند. همه برائ آمدن بچه‌ تازه ذوق‌زده مي باشند بنابراين سيسموني‌اش کامل است و لباس‌هايي که دارد بيشتر از نيازش است. آنقدر که بسيار از آن‌ها را وقت نمي‌کند بپوشد و برائش کوچک مي‌شوند. بنابراين لباس خريدن برائ نوزاد اصلا به صلاح نيست. مگر اين‌که بخواهيد وسايل تزئيني برائش بخريد.

يک تل بامزه برائ دخترها و کلاه يا شال برائ پسرها انتخاب خوبي است. هديه خلاقانه‌تر برائ نوزاد يک کتاب است. به طور مثال کتاب تقويت هوش نوزاد يا کتاب‌هاي ديگري که به درد مادراني مي‌خورد که نوزاد دارند، هديه خوبي برائ عيدي نوزادهاست. اما باز هم اگر دنبال هديه‌اي کاربردي مي‌گرديد که پدر و مادر را خوشحال کند و به درد نوزاد بخورد، مي‌توانيد پوشک بخريد. پوشک گران‌تر از چيزي شده که فکر مي‌کنيد و يک بسته پوشک چيزي است که هر نوزادي لازم دارد. يادتان باشد هر نوزاد از پوشک خاص با اندازه خاصي استفاده مي‌کند. پس لازم است قبل از خريد از مامان ني‌ني بپرسيد چه پوشکي برائش مي‌گيرد.

فينگيلي‌هاي نوپا

عیدی های متفاوت برای کودکان

بچه‌هاي يک تا ۳ سال به سني رسيده‌اند که از اسباب‌بازي لذت ببرند. اما بسيار‌ها برائ آن‌ها هديه اسباب‌بازي مي‌آورند. شما مي‌توانيد از وسايل خلاقانه‌تري استفاده کنيد. يک ست حمام که کتاب حمام و عروسک حمام دارد گزينه مناسبي است و بچه‌ها را به حمام‌رفتن تشويق مي‌کند. استيکر‌هاي ديواري مي‌توانند اتاق بچه را زيبا‌تر کنند. البته قبلش بايد اتاق را ديده باشيد تا بتوانيد مناسب‌ترين رنگ و مدل را انتخاب کنيد.

روکش ملحفه هم از آن چيزهايي است که بچه هميشه نياز دارد. مي‌توانيد از طرح‌ها و رنگ‌هاي هماهنگ با اتاقش استفاده کنيد. کودک در اين سن از ايجاد صدا هم خوشش مي‌آيد. مي‌توانيد يک گيتار، ارگ يا هر آلت موسيقي کوچکي که پيدا کرديد و صداي بسياري ندارد، برائش بخريد. وسايل بازي کوچک هم هديه خوبي برائ بچه‌هاست. تاب‌هاي کوچک که به بارفيکس و چهارچوب در اتاق وصل مي‌شوند و اسب‌هايي که تاب مي‌خورند هم بچه‌ها را خوشحال مي‌کند.

قند عسل‌هاي بزرگتر

عیدی های متفاوت برای کودکان

بچه‌هاي ۵ سال به بالا حتما به مهدکودک يا پيش دبستاني مي‌روند و همه آن‌ها از لوازم التحرير فانتزي خوش‌شان مي‌آيد. به طور مثال پاک‌کن‌هاي طرح‌دار، مدادهاي فانتزي، مداد رنگي و وسايل اين‌چنيني، هديه‌هاي مناسبي برائ آن‌هاست. وسايل ورزشي مثل عينک شنا، راکت بندمينتون، تور و توپ بسکتبال و … هم علاوه‌بر اين‌که بچه‌ها را خوشحال مي‌کند سبب تحرک و سلامت آن‌ها مي‌شود.

بچه‌ها مي‌توانند در روزهاي تعطيل نوروز، با اين وسايل در هر پارک نزديک منزل‌شان ورزش کنند. اگر کودک به سني رسيده که بتواند ساعت را بخواند مي‌توانيد يک ساعت مچي کوچک برائش بخريد. ساعت مچي به کودک حس بزرگي مي‌دهد. لباس‌هاي مبدل و عجيب، ماسک و نقاب‌هاي بامزه، عينک‌هاي خنده‌دار و وسايل نقاشي صورت هم مي‌توانند تا مدت‌ها بچه‌ها را سرگرم کنند. به علاوه چتر هم از آن هديه‌هايي است که بچه‌ها را خوشحال مي‌کند. به خصوص اگر امسال عيد باران بيايد!

کوچولوهاي مهدکودکي

عیدی های متفاوت برای کودکان

براي بچه‌هاي ۳ تا ۵ سال مي‌توانيد هديه‌هاي متفاوت‌تري بخريد. خميربازي يا رنگ انگشتي علاوه بر اينکه بچه‌ها را خوشحال مي‌کند خلاقيت آن‌ها را بالا مي‌برد. سي‌دي‌هاي کارتون و بازي هم برائ بچه‌ها در اين سن قابل استفاده است. ماه و ستاره شب‌رنگ هم هديه‌اي مناسب برائ بچه‌ها به‌خصوص بچه‌هايي است که تازه مي‌خواهند به تنهايي در اتاق خودشان بخوابند. اين ماه و ستاره‌ها به سقف مي‌چسبند و وقتي چراغ را خاموش مي‌کنيد مي‌درخشند و آسمان اتاق کودک‌تان را شبيه آسمان کوير مي‌کنند. لباس شخصيت محبوب کارتوني کوچولوها هم بيشتر از چيزي که فکر مي‌کنيد آن‌ها را خوشحال مي‌کند.

اگر کودک به عروسک يا شخصيت کارتوني خاصي علاقه دارد، يکي از زيباترين کارهايي که مي‌توانيد بکنيد اين است که عکسش را بگيريد، از يک عکاسي بخواهيد آن عکس را کنار شخصيت محبوب کودک مونتاژ کند و به شکل تابلو برائ‌تان چاپ کند. اين با يادماندني‌ترين هديه برائ کودک محبوب شماست. حتي مي‌توانيد عکس آماده شده را به دفاتر تبليغاتي بدهيد تا آن را روي تي‌شرت، ليوان يا ظرف غذا بيندازند و آن را به کودک هديه کنيد. خوراکي‌هاي بامزه برائ هر بچه‌اي خوشايند است. يک بسته پاستيل، مارش ملون، آدامس با جعبه‌هاي متفاوت يا خوراکي‌هاي جالبي که بچه در حالت عادي نمي‌خورد، مي‌تواند او را خوشحال کند. البته توجه کنيد قبل از خريد خوراکي سن کودک را مد نظر قرار دهيد. به طور مثال پاستيل برائ بچه يک ساله مناسب نيست.

بچه‌هاي دبستاني

عیدی های متفاوت برای کودکان

براي کودکاني که به مدرسه رفته‌اند و به اصطلاح عقل‌شان مي‌رسد، هديه‌هاي مدل ديگري جذابيت دارد. شما مي‌توانيد برائ آن‌ها هديه‌هاي هوشمندتري بخريد. به طور مثال مدتي است کنسروهايي به بازار آمده که وقتي درشان را باز کنيد و به آن آب مي‌دهيد، گياهي از آن خارج مي‌آيد. اين هديه مي‌تواند بچه‌ها را خوشحال کند. هديه‌هايي که به بچه‌ها حس بزرگي بدهد هم مي‌تواند جذاب باشد. به طور مثال برائ پسرها يک جعبه ابزار و برائ دخترها يک جعبه کوچک وسايل کوچک خياطي مي‌تواند خوشحال کننده باشد.

تخته وايت‌بورد و کره زمين هم مي‌تواند علاوه‌بر هيجان‌زده کردن بچه‌ها، برائ افزايش سطح آگاهي آن‌ها مفيد باشد. برائ اين سن مي‌توانيد از سي‌دي بازي، کمک آموزشي يا کارتون مناسب سن بچه‌ها هم استفاده کنيد. هديه‌هاي خلاقانه‌تر مثل يک بسته سنگ «يه قل دو قل» هم مي‌تواند برائ بچه‌ها جالب باشد. مخصوصا اگر برائشان توضيح دهيد که زمان قديم، مامان‌بزرگ‌ها و بابابزرگ‌ها چطور با اين سنگ‌ها بازي مي‌کردند. يک کيف کمري، دوربين تلسکوپي، نقشه شهر محل زندگي يا سفر کودک، قطب‌نما، کرنومتر، کايت و وسايل ديگر سفر برائ بچه‌هايي که قرار است عيد به مسافرت بروند، بهترين هديه است. هم آن‌ها را به سفر مشتاق‌تر مي‌کند و هم حس ماجراجويي آن‌ها را تقويت مي‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج