۳۰۸۶۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

"مسكن‌ ويژه" را كجا ثبت‌ نام می كنند؟

تابستان رو به اتمام است اما ثبت‌نام از مردم تهران براي «مسكن‌‌‌ويژه» كه قرار بود اول تابستان براي اثرگذاري رواني روي قيمت مسكن شروع شود، هنوز آغاز نشده است.

دنیای اقتصاد: تابستان رو به اتمام است اما ثبت‌نام از مردم تهران براي «مسكن‌‌‌ويژه» كه قرار بود اول تابستان براي اثرگذاري رواني روي قيمت مسكن شروع شود، هنوز آغاز نشده است.

آخرين خبري كه درباره زمان ثبت‌نام طرح «مسكن‌ويژه» منتشر شد هفته گذشته بود كه در آن مسوولان طرح اعلام كرده بودند «بعد از عيدفطر از طريق رسانه‌هاي جمعي، آدرس يك سايت اينترنتي مخصوص ثبت‌نام مسكن‌ويژه اعلام خواهد شد و به متقاضيان حدود ۲۰ روز فرصت داده مي‌شود تا درخواست‌شان را در سايت وارد كنند.»

اما اكنون كه ۴ روز از عيدفطر مي‌گذرد، هنوز اطلاعيه رسمي از سوي وزارت راه‌وشهرسازي درباره زمان و مكان ثبت‌نام مسكن‌ويژه منتشر نشده است.

در تهرانسر (منطقه ۲۱ تهران) حدود ۴ هزار و ۵۰۰ واحدمسكوني ارزان‌قيمت (حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد ارزان‌تر از واحدهاي موجود در منطقه) در حال ساخت است كه چون قرار است ارزش زمين اين واحدها كه نصف مبلغ كل را شامل مي‌شود به صورت اقساط چندساله از متقاضيان گرفته شود، به آن مسكن‌ويژه مي‌‌گويند.

متقاضيان اين واحدها طي روزهاي گذشته براي اطلاع از شرايط ثبت‌نام و تسلط بر ترس‌شان از تمام‌شدن ناگهاني ظرفيت ثبت‌نام، به جاهاي مختلفي از جمله وزارت راه‌وشهرسازي و سازمان مسكن استان تهران مراجعه كرده‌اند و حتي برخي از اين افراد به شعبه وزارت راه‌وشهرسازي در شهر جديد پرند نيز مراجعه داشته‌اند (!) كه البته اين مراجعه‌ها بي‌نتيجه بوده است.

پيگيري‌ها درباره مسكن‌ويژه و زمان احتمالي شروع ثبت‌نام نشان داد مسوولان طرح «مسكن‌ويژه» در تدارك راه‌اندازي سامانه ثبت‌نام از متقاضيان و همچنين افزايش ظرفيت ساخت اين واحدها هستند.

گفته مي‌شود يكي از دلايلي كه باعث شده ثبت‌نام در اين طرح به تاخير بيفتد، حساسيت عوامل «مسكن‌ويژه» به اتمام كار پي‌ريزي اين واحدها است تا در شروع ثبت‌نام، امكان بازديد متقاضيان از محل ساخت واحدها وجود داشته باشد.

مسوولان اين طرح، زمان شروع ثبت‌نام را كماكان «روزهاي آينده» اعلام مي‌كنند و در عين حال مي‌گويند: زمان دقيق ثبت‌نام به صورت اطلاعيه رسمي از طريق وزارت راه‌وشهرسازي اعلام خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج