۳۰۸۶۹۱
۲ نظر
۵۰۷۷
۲ نظر
۵۰۷۷
پ

بهترین محصولات زیبایی برای حساس ها

آیا پوست حساسی دارید یا پوست تان قرمز و خشک شده و پر از جوش و آکنه است؟ پوست حساس برای بسیاری از خانم ها یک معضل است، بنابراین اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید و باید از محصولات زیبایی خاصی استفاده کنید.

برترین ها: آیا پوست حساسی دارید یا پوست تان قرمز و خشک شده و پر از جوش و آکنه است؟ پوست حساس برای بسیاری از خانم ها یک معضل است، بنابراین اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید و باید از محصولات زیبایی خاصی استفاده کنید، ما تعدادی از بهترین محصولات را برای پوست های حساس به شما معرفی می کنیم.

۱. Clinique Redness Solutions Soothing Cleanser

بهترین محصولات زیبایی برای حساس ها
قیمت: 34 دلار

این پاک کننده صورت کثیفی، ناخالصی و آرایش را از پوست شما پاک خواهد کرد. فرمول ساختاری این محصول به گونه ای ست که با پوست های حساس سازگار است. علاوه بر آن قرمزی و التهاب را نیز از بین می برد. با وجود لایه برداری که در آن وجود دارد، دیگر نگران سلول های مرده پوست تان نباشید.


۲. Natio Sensitive Skin Delicate Eye Cream

بهترین محصولات زیبایی برای حساس ها
قیمت: 19.95 دلار

ناحیه دور چشم از دیگر قسمت های پوست صورت، حتی برای افرادی که پوست خوبی دارند، حساس تر است، به همین دلیل انتخاب یک کرم مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. محصولی که در اینجا برایتان آورده ایم از پف زیر چشم می کاهد، تیرگی آن را برطرف می کند و شما را جوان تر از قبل نشان می دهد. از آنجا که این کرم موجب هیدراته شدن پوست شما می شود، شما می توانید آن را قبل از آرایش خود مصرف کنید. این محصول از بادام، بابونه و خیار ساخته شده است.


۳. Cetaphil Gentle Skin Cleansing Cloths

بهترین محصولات زیبایی برای حساس ها
قیمت: 7.49 دلار

این دستمال پاک کننده، برای پوست های حساس ساخته شده است و برای مصرف روزانه انتخاب فوق العاده ای است. از آنجا که این محصول فاقد اسانس های افزاینده است و روغنی طبیعی دارد، موجب التهاب و خشکی پوست که معمولا پس از پاک کردن صورت رخ می دهد، نمی شود.


۴. Burt's Bees' Sensitive Night Cream

بهترین محصولات زیبایی برای حساس ها
قیمت: 29.95 دلار

این کرم شب، مرطوب کننده مناسبی برای پوست های حساس است. این محصول فاقد اسانس و ضد آلرژی است به همین دلیل اطمینان خواهید یافت که پوست تان ملتهب یا قرمز نمی شود. این کرم لایه بردار بوده و سلول های مرده پوست شما را از بین می برد.


۵. Avene Instant Soothing Moisture Mask

بهترین محصولات زیبایی برای حساس ها
قیمت: 43.99 دلار

این محصول یک نوع ماسک مرطوب کننده صورت است که به دلیل هیدراته کردن پوست، برای پوست های خشک و حساس مناسب می باشد. در تولید این محصول از مواد ضد حساسیت و ضد آکنه استفاده شده است.


۶. Clarisonic Sensitive Brush Head

بهترین محصولات زیبایی برای حساس ها
قیمت: 35 دلار

اگر دوست دارید از برس مو الکترونیکی استفاده کنید، ما این برس را به شما پیشنهاد می کنیم. این برس برای افرادی که پوست حساسی دارند، طراحی شده است. این محصول پوست های مرده شما را از بین برده و پوست تان را تمییز می کند فقط یادتان باشد که هر چند وقت یک بار آن را با برسی نو تعویض کنید.


۷. Josie Maran ۱۰۰% Pure Argan Oil

بهترین محصولات زیبایی برای حساس ها
قیمت: 67 دلار

این محصول نسبت به دیگر محصولات برتری دارد، از این جهت که ازروغن آرگان ارگانیک ساخته شده و به خوبی سلول های مرده پوست را از بین می برد. این کرم هیدراته قوی و سرشار از ویتامین ای و اسید های چرب ضروری است. هم برای پوست های حساس و هم برای پوست های آکنه دار مناسب و فاقد پارابن و سولفات می باشد. شما می توانید آن را برای صورت، گردن، مو و هر قسمت از بدن تان که احتیاج به هیدراته شدن دارد، استفاده کنید.


۸. Marc Jacobs Beauty Twinkle Pop Stick Eyeshadow

بهترین محصولات زیبایی برای حساس ها
قیمت: 42 دلار

حتما می دانید که پیدا کردن یک محصول با کیفیت و مناسب برای پوست های حساس کار ساده ای نیست. اما خوشبختانه مارک جیکوبز این سایه چشم را که فاقد پارابن و سولفات می باشد، تولید کرده است. این محصول به چشم های شما درخشندگی خاصی می دهد بدون آن که به آنها آسیبی برساند یا موجب التهاب شود. این سایه چشم در رنگ های مختلفی موجود است، بنابراین در پیدا کردن رنگ مورد علاقه تان به مشکلی بر نخواهید خورد.


۹. Inika Mineral Foundation

بهترین محصولات زیبایی برای حساس ها

این کرم پودر ۱۰۰ طبیعی است و انتخاب خوبی برای افرادی است که پوستی حساس دارند. از آنجا که این محصول در آن واحد هم کرم پودر و هم کانسیلر است، می توانید آن را برای تمام صورت تان مصرف کنید. به علاوه ضد آفتاب طبیعی با SPF۲۰ داشته که برای پوست های حساس ضروری است. افرادی که از آکنه و زخم ضورت نیز رنج می برند، می توانند از این محصول استفاده کنند.


10. Napoleon Perdis Mesmer-Eyes Mascara

بهترین محصولات زیبایی برای حساس ها
قیمت: 39 دلار

این ریمل برای خانم هایی که اطراف چشم حساسی دارند، توصیه می شود. این محصول فاقد پرابن بوده و برای چشم هایتان هیچگونه ضرری ندارد. همچنین برای افرادی که از لنز استفاده می کنند نیز مناسب می باشد. این نوع ریمل، خاصیت حجیم کننده، بلند کننده و فر کننده مژه ها را دارد و حاوی ویتامین ای، پانتنول و بامبو است. فایده ای دیگر؟ به سادگی پاک می شود و اگر هم مدت زیادی روی مژ] هایتان باشد، هیچ آسیبی به چشم هایتان نخواهد زد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستاره

      واقعا مسخره ست که قیمت هارو به دلار اعلام میکنید. مگه شما برای کشوری که واحد پولش دلاره مطلب میذارید . اگه اینطوریه چرا فارسی مینویسید ؟

    • مریم

      مرسی عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج