جاباما
۳۰۸۷۲۱
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

رونمایی کیهان از استراتژی اصلاح طلبان!

«روزنامه کیهان» نیز در ادامه حملات به اصلاح طلبان از استراتژی آنها رونمایی کرده است.

تابناک: «روزنامه کیهان» نیز در ادامه حملات به اصلاح طلبان از استراتژی آنها رونمایی کرده است.

کیهان در این گزارش با عنوان «مدعیان اصلاحات و نگاه نردبانی از هاشمی و ناطق تا عارف و لاریجانی» می نویسد: « مروری بر سیاست ورزی مدعیان اصلاحات از حدود دو دهه پیش تاکنون نشان می‌دهد این جریان نگاهی ماکیاولیستی به عرصه سیاست داشته و شخصیت‌های سیاسی را صرفاً نردبانی برای صعود به کرسی قدرت می‌داند.

آنچه در روزهای پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات مجلس دهم روشن شد و مورد اتفاق جریان‌های سیاسی نیز قرار گرفت این بود که مجلس آینده با وجود یک اقلیت هر چند قابل توجه اصلاح طلب و حامی دولت اکثرا در دست اصولگرایان است.

از میان ۶۹ کرسی دیگری که تکلیف آن به مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی محول شده کارشناسان معتقدند که اکثر این کرسی‌ها نیز به اصولگرایان اختصاص خواهد یافت و به این ترتیب چانه زنی اصلاح طلبان و حامیان دولت برای تعیین رئیس آینده مجلس بیشتر به یک طنز شبیه است تا واقعیات سیاسی جامعه.

با تازگی نیز خبری در رسانه‌ها منتشر شد که حکایت از آن داشت که « نشست جمعی از منتخبان مجلس دهم با رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.»

در این نشست درباره ترکیب هیئت رئیسه مجلس و نیز فراکسیون‌های احتمالی پارلمان در دوره دهم بحث و تبادل نظر شده است. به هر ترتیب ترکیب آینده مجلس به صورتی نیست که اصلاح طلبان غنائمی که موجود نیست را بین خود تقسیم کنند!

کارگزاران و مدیریت مجلس از بیرون

از این واقعیت که بگذریم به نکته بسیار مهم دیگری می‌رسیم که نشان از مدیریت مجلس آینده و نمایندگان راه یافته به بهارستان دهم از بیرون مجلس است.

حزب کارگزاران سازندگی به عنوان تشکلی که از پیش از انتخابات برای چیدن مهره‌های مطلوب خود در مجلس پیش رو تلاش‌های گسترده خود را با حمایت‌های دولتی آغاز کرده بود اینک با مشخص شدن ترکیب اکثریت کرسی‌ها جلسات متعددی را ترتیب داده است که در این جلسات دستور العمل آینده نمایندگان ملت به برگزیدگان ابلاغ می‌شود.

از منظر کارگزاران سازندگی نمایندگان منتخب ملت از خود اراده‌ای نداشته و بایستی مطیع دستورات حزبی و تشکیلاتی دیکته شده از سوی جلسات محفلی خارج مجلس باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      . واقعا چه قدر خوب است که وقتی ادمی حرف درست و حسابی برای گفتن ندارد سکوت اختیار کند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست میگی. ولی کاش حداقل خودت به حرف خودت عمل می کردی!

    • اسماعیلی

      آقای شریعتمداری چه جالب آسمان ریسمان میکند و میبافد . بنده مومن خدا چرا اینقدر بندگان خدارا نا امید و مایوس و دل سرد میکنی؟ انتخاباتی با این مزایا که چشم دشمن را کور میکند و از اکثریت بیش از 62 درصد از مردم انقلابی هراس در دلش افتاده که این مردم روز به روز به نظام وانقلابشون وفادارتر میشوند پس چرا شما ناراحتید؟ هر کس و هر گروهی میخواهد رییس مجلس شود مگر چه فرقی میکند؟افتخار ما باید قبول دیگران و سایر نظرها باشد نه آنان را غریبه و دشمن حساب کنیم . ضمنا از کجا میدانید که با انتخاب سایر نمایندگان در مرحله دوم اکثریت باین گروه است یا آن گروه. هرچند شما همیشه از غیب خبر میدهید!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج