۳۰۸۷۷۹
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

کارگردان متعهد سینما به GEM پیوست؟

سریال پیوستن کارگردانان و بازیگران ایرانی به شبکه ماهواره‌ای «جِم» همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: سریال پیوستن کارگردانان و بازیگران ایرانی به شبکه ماهواره‌ای «جِم» همچنان ادامه دارد.

«سینما ژورنال» با انتشار این خبر افزوده است: بعد از مهاجرت کارگردانانی چون سعید ابراهیمی‌فر، مهدی مظلومی و محمدتقی راوندی و بازیگرانی چون رابعه اسکویی، صدف طاهریان، چکامه چمن‌ماه و بهارک صالح‌نیا، حالا شنیده‌های سینماژورنال از مهاجرت کارگردانی به نام «احمدرضا گرشاسبی» به ترکیه حکایت دارد.

کارگردان متعهد سینما به GEM پیوست؟

گرشاسبی فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه هنر، از جمله کارگردانان متعهد سینمای ایران در دهه ۶۰ بود. وی از اواسط دهه ۶۰ در سینمای ایران به عنوان نویسنده و کارگردان فعالیت خود را آغاز کرد. «شرایط عینی»، نخستین فیلم گرشاسبی که نویسندگی و کارگردانی آن را خودش برعهده داشت، اولین محصول سینمای ایران بود که با نقد رفتارهای گروهک منافقین ساخته شد.

«اُ. منفی»، «بانی چاو»، «دره هزار فانوس» و «دریا برای تو» دیگر آثاری بودند که گرشاسبی تا اواسط دهه ۷۰ ساخت و از این زمان تا یک دهه و نیم بعد فیلم دیگری نساخت.

آخرین ساخته سینمایی گرشاسبی «اینجا شهر دیگریست» نام داشت که با مضمون اتفاقات مقارن ضربت خوردن امام علی(ع) سال ۹۰ با حمایت فارابی ساخته شد. این پروژه پرهزینه به لحاظ تولید، سال ۹۳ در سینماها اکران شد و کل عایدی آن پس از سه هفته نمایش بیشتر از دو میلیون و نیم نبود.

حالا این کارگردان ۵۸ ساله این فیلم به ترکیه رفته و مشغول بررسی اوضاع و کار بر روی چند فیلمنامه است بلکه بتواند یکی از آنها را برای شبکه جِم کارگردانی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چکار کنند بیچاره ها اینجا که به هنر ارزشی قایل نیستندودست وپاش بسته است

    • بدون نام

      پول ملتو بریزید تو جیب این نون به نرخ روز خورا بریزید بریزید

      پاسخ ها

      • مینا

        اگه یک کمی دقت میکردی میدیدی که گفته شده حدود 15 سال فیلمی نساخته بوده پس پیشنهاد می کنم شما یه جای دیگه دنبال پول ملت بگردی این آقا هم مثل خیلیای دیگه بیکار بوده

    • moh3en

      آخرین ساخته سینمایی گرشاسبی «اینجا شهر دیگریست» نام داشت که با مضمون اتفاقات مقارن ضربت خوردن علی(ع) سال 90 با حمایت فارابی ساخته شد.

      فک کنم صحیحش ضربت خوردن امام علی (ع) باشد!!!!!

    • كامبيز

      گردانندگان حوزه فرهنگي و مديران صدا و سيما و ارشاد و غيره كه هيچ.....ولي واقعا آبروي مملكت داره ميره..... مهاجرت به يه شبكه ماهواره اي در تركيه......!!!!!!!!!!!!!!!
      يعني اگه اينجوري پيش بره صدا و سيما بايستي اعلام ورشكستگي كنه و اين يعني ورشكستگي فرهنگي و هنري براي مملكت ما....... واقعا متاسفم..... سختگيري هاي افراطي ارشاد از يه طرف , اشباع شدن فضاي تصويري هنري ايران از سوژه هاي نخ نما و مناسبتي , باندبازي هاي وحشتناك در سينما , سوء مديريت صدا و سيما و معاونتهاي سينمايي وزارت ارشاد , بي اعتنايي به وضعيت معيشتي و بيمه بازيگران سينما و تاتر و دهها مشكل ديگر در نهايت كار را به جايي خواهد كشاند كه مردم ايران رسما تلويزيون اايران را تحريم و تمامي برنامه هاي تلويزيوني و راديويي را از شبكه هاي بي شناسنامه و اغلب هرزه ماهواره اي استفاده نمايند...... واقعا بعد از 37 سال انقلاب و اينهمه خون شهدا اين حق ملت ايرانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • user

        با بعضی از صحبتاتون موافقم

    • ممدخان

      آدم دست وپا بسته ممکن است لحظاتی روی آب با تکان دادن دو پای بسته مدتی روی آب بماند ولی ازاو نمی توان انتظار شنای قورباغه و کرال و... داشت ... مداخلات بی حد و حصر در عرصه هنر هفتم موجب از هم پاشیدگی سینما در این دو دهه شده است

    • ایرانی

      خوب کاری کرده رفته

      من هم اگر بتونم میرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج