۳۰۸۸۳۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

اولین تصویر منتسب به آیفون ۷ پلاس

اولین تصویر احتمالا واقعی از آیفون ۷ پلاس، در وب سایتی چینی با نام «Bastille Post» به انتشار رسیده و به ما اجازه می دهد تا ماه ها پیش از معرفی رسمی، نگاهی نزدیک تر داشته باشیم به ظاهر این تلفن هوشمند.

وب‌سایت دیجیاتو - امیر مستکین: اولین تصویر احتمالا واقعی از آیفون ۷ پلاس، در وب سایتی چینی با نام «Bastille Post» به انتشار رسیده و به ما اجازه می دهد تا ماه ها پیش از معرفی رسمی، نگاهی نزدیک تر داشته باشیم به ظاهر این تلفن هوشمند.

نکته ای که بیشتر از همه توجه را به خود جلب می کند، حضور دوربین دوگانه در این آیفون است. از مدت ها پیش شایعه شده بود که آیفون ۷ پلاس به دو لنز دوربین مجهز خواهد شد اما در تصویر فوق می توان مشاهده کرد که ماژول دوربین بر خلاف خبرهای قبلی، هم سطح با بدنه دستگاه نیست و اندکی برآمدگی دارد.

اولین تصویر منتسب به آیفون 7 پلاس

در کنار لنزهای دوربین می توان فلاش دوگانه و یک میکروفون اختصاصی را مشاهده کرد. خطوط آنتن که باعث انتقادات بسیار بودند هم به جای حذف شدن، در بالای دستگاه قرار گرفته و تا حد زیادی از دید کاربر پنهان می شوند.

نکته جالب این تصویر اما به بخش پایینی دستگاه مربوط می شود، جایی که سه نقطه کوچک مشاهده می شوند. این نقاط آشنا به نظر می رسند و پیشتر آنها را در آیپد پرو دیده ایم. اپل نام Smart Connector برایشان انتخاب کرده و به وسیله همین قسمت کیبورد دستگاه را به آن متصل نموده است.

حالا به نظر می رسد که Smart Connector راه خود را به آیفون ۷ پلاس هم گشوده اما مشخص نیست که چه وسیله جانبی قرار است به این تلفن هوشمند متصل شود.

اولین تصویر منتسب به آیفون 7 پلاس

در این میان شرکت Feld & Volk نیز به سرعت و بر اساس تصویر فوق، چند رندر تهیه کرده تا تصاویر واضح تری در اختیار کاربران قرار دهد. این شرکت باور دارد که آیفون ۷ و نمونه پلاس آن، هر دو از دوربین دوگانه بهره خواهند برد. منابع دیگر ولی باور دارند که آیفون ۷، از لنزی معمولی اما بزرگتر از آیفون ۶s بهره خواهد گرفت.

Feld & Volk همچنین اذعان دارد که ضخامت آیفون ۷ به ۶.۱ میلیمتر خواهد رسید. این در حالیست که ضخامت آیفون کنونی، به ۷.۱ میلیمتر می رسد.

اولین تصویر منتسب به آیفون 7 پلاس

تصویری که امروز از آیفون ۷ پلاس منتشر شده به ما نشان می دهد که تلفن همراه بعدی اپل، محصولی بی نهایت مشابه با آیفون ۶ و ۶ اس خواهد بود و صرفا زبان طراحی دستگاه تغییرات کوچکی یافته.

در تصویر اصلی، بخش پایین دستگاه نشان داده نمی شود تا متوجه گردیم پورت ۳.۵ میلیمتری هدفون حذف شده است یا خیر. اکنون گفته می شود که در صورت رخ دادن این اتفاق، اپل تصمیم خواهد گرفت تا آیفون را به اسپیکرهای دوگانه استریو مجهز کرده و به این شکل از فضای خالی به دست آمده در شاسی آیفون بهره گیرد.

اولین تصویر منتسب به آیفون 7 پلاس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقد زشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج