۳۰۹۱۰۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پیشنهادهای فرهنگی عیدانه

نوروز فیلم خودش را می خواهد، مثلا فیلم سیاسی و جاسوسی در یک جمع خانوادگی نمی چسبد، یا باید طنز ببینید نه هر طنزی...

برترین ها - ایمان عبدلی:

فیلم: نوروز فیلم خودش را می خواهد، مثلا فیلم سیاسی و جاسوسی در یک جمع خانوادگی نمی چسبد، یا باید طنز ببینید نه هر طنزی یا که آخر شبی باشد و جمع تین ایج ها جمع باشد، بنشینید فیلم ترسناک ببینید، پس «اجاره نشین ها» را فراموش نکنید ده بار هم که دیده اید باز هم ببینید می چسبد، «دایره زنگی» هم انتخاب خوبی است، خوش ریتم است و در جمع می چسبد، «سن پترزبورگ» هم شوخی های خوبی دارد، «مارمولک» هم که معرف حضورتان هست، «مهمان مامان» را از دست ندهید، «نهنگ عنبر» هم قهقهه دار است، « کما» و «آتش بس» هم در سطحی پایینتر در دورهمی های نوروزی می چسبد.

اما اگر جمع شده اید که بترسید، اولا حتما ساعات پس از نیمه شب را انتخاب کنید در ضمن گول اسلشرهای حال بهم زن را نخورید و بروید در فاز ارواح...مثلا: «دیگران» با بازی نیکول کیدمن که روحتان را قلقلم می دهد یا «احضار» و یا « آنابل»، «مرا به جهنم بکش» نیز انتخاب بدی نیست، «کابوس خیابان الم» را در سطحی پایینتر می شود با تماشایش ترسید.

پیشنهادهای فرهنگی عیدانه

سریال: سریال نوروزی باید شوخ و شنگ باشد و در عین حال لوده نباشد، «روزی روزگاری» را خیلی هایتان دیده اید، اما باز هم به دیدنش می ارزد، از معدود سریال هایی است که همه چیز سر جای خودش قرار دارد، شاهکار ناصر تقوایی هم انتخاب بسیار مناسبی است، «دائی جان ناپلئون» هم سرگرم کننده است و هم سرشار از مولفه های جامعه شناسی ایرانی است در نوروز می چسبد، «شهرزاد» را بعید می دانم ندیده باشید، اگر ندیده اید ایام تعطیلات فرصت مناسبی برای جبران مافات است، شبی دو قسمت ببینید به دیگران می رسید، «شب های برره» و «قهوه تلخ» هم بدجور می چسبد، از سریال های خارجی هم آثاری مثل: «فرار از زندان» یا « آشنایی با مادر» سرگرم کننده است.

پیشنهادهای فرهنگی عیدانه

کتاب: اگر فاز رمان دارید و تا حالا مارکز را امتحان نکرده اید، فرصت خوبیست با «دلبرکان غمگین من» شروع کنید که کم حجم است و تخلیتان را پرورش می دهد و هنگامی که همه در مورد یارانه صحبت میکنند و عید دیدنی به انحراف رفته است، شما به آدم های مارکز فکر می کنید، کتاب های کریستیان بوبن هم با حال و هوای نوروزی جور است،کم حجم است و نثر شاعرانه ای دارد، در عین حال که داستان دارد، آنا گاوالدا هم تجربه اش لذت بخش است، کمی البته تلخ کامتان می کند، اما مایه های روانی جذابی دارد، در میان ایرانی ها هم از شعر شاعرانی چون: گروس عبدالملکیان و شمس لنگرودی و یا سید علی صالحی نگذرید، در میانه عید دیدنی و سفر دو خط شعر حالتان را دگرگون می کند و تصاویر دلچسبی در ذهنتان ایجاد می کند.

پیشنهادهای فرهنگی عیدانه

موسیقی: بستگی دارد چه فضایی داشته باشید؛ دورهمی ها را با شش و هشت های لس آنجلسی خوش بگذرانید، هیچی آن قدیمی ها نمی شود به لطف ریمیکس ها هم کار سهل تر شده، آخر شبی و تنهایی اگر بود، باز هم به لس آنجلس رجوع کنید، تخلیه تان می کند سنتی ها بعد ازظهر می چسبد، ریتمیک ترها هم غروب و اول شب خوش طعم تر است، خیلی هم که عصبی بودید با گفت آواز تخلیه می شوید، توصیه برادرانه اینکه از این ناله های ناهنجار زیر زمینی بپرهیزید، عید که هیچ کریسمس را هم خراب می کند.

پیشنهادهای فرهنگی عیدانه

تلویزیون: سریال های هر شبی نوروز طرفداران پرو پاقرص خودشان را دارد، «زعفرانی» در شبکه دو به کارگردانی حامد محمدی و با بازی مهدی هاشمی و مهران احمدی، ستاره اسکندری و نرگس محمدی و دیگران، شبکه سه با «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی و با بازی: بابک حمیدیان و جواد عزتی و علیرضا خمسه و ...

شبکه یک هم با «قرعه» که ناگهان جایگزین «پادری» شد، به خانه ها خواهد آمد، محمد حسین لطیفی این کار را کارگردانی کرده است، خندوانه هم هر شب ساعت ۱۱ از شبکه نسیم پخش می شود.

پیشنهادهای فرهنگی عیدانه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج