جاباما
۳۰۹۱۶۸
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

زمان پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری

وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی از تامین بودجه جهت پرداخت حقوق بازنشستگان خبر داد وگفت : کلیه بازنشستگان کشوری می توانند ازصبح فردا (جمعه) با مراجعه به بانک ها حقوق اسفندماه خود را برداشت کنند.

خبرگزاری ایرنا: «علی ربیعی» شامگاه پنجشنبه افزود: به دستور صریح حسن روحانی رئیس جمهوری در خصوص رفع این مشکل، کمیته ای ویژه با حضور وزیر اقتصاد و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تشکیل و راهکارهای لازم جهت تامین کسری موجود اندیشیده شد و به این ترتیب حقوق اسفند ماه کلیه بازنشستگان کشوری از صبح فردا (جمعه) قابل برداشت است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درادامه با تاکید براینکه سال ۱۳۹۴ برای دولت سخت ترین سال اقتصادی بود، اظهارداشت: اما خوشبختانه برغم همه سختی ها، طبق برنامه ریزی دولت و حمایت های شخص رئیس جمهوری عیدی بازنشستگان ویارانه اسفند ماه بدون هیچ مشکلی در موعد مقرر پرداخت شد.

ربیعی درادامه همچنین به افزایش ۱۴ درصدی حداقل دستمزد سال ۹۵ کارگران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ضریب افزایش حداقل دستمزد کارگران برای سال ۹۵ بالاتر از نرخ تورم در نظر گرفته شد بطوریکه برطبق مصوبه اخیر جلسه شورای عالی کار، دریافتی کارگران در سال آینده با احتساب پایه سنوانی، مزایای مسکن، بن اقلام مصرفی وحق اولاد به ازای دو فرزند، تا مبلغ یک میلیون و ۱۳۴ هزار و ۵۹۹ تومان افزایش می یابد.

بازنشستگی کشوری: دو سه روز دیگر حقوق اسفند ۹۴ بازنشستگان پرداخت می شود

ابسنا نوشت: محمود اسلامیان، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به تأمین حقوق بازنشستگان کشوری از محل کسورات شاغلین، سود حاصل از سرمایه گذاری ها و کمک های دولت اظهار داشت: علت تأخیر در پرداخت حقوق اسفندماه، نبود بودجه مورد نیاز از سوی دولت بوده که با دستور رییس جمهور اعتبار بخش دولت تأمین شده است که به زودی به حساب بازنشستگان ارجمند واریز می شود.

اسلامیان اعتبار مورد نیاز حقوق اسفند ماه بازنشستگان را ۱۸۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد که ۸۲۰ میلیارد تومان آن از سوی صندوق بازنشستگی پیش از این تأمین شده است و با تأمین باقیمانده آن از سوی خزانه دولت که برابر با ۱۰۰۰میلیارد تومان است، اعتبار حقوق اسفند ماه تأمین خواهد شد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، ابراز امیدواری کرد هرچه سریع تر مبلغ ۱۰۰۰میلیارد تومانی که دولت وعده داده است از خزانه در اختیار صندوق قرار گیرد.

وی تأکید کرد همه همکاران ستادی واستانی صندوق در آماده باش هستند تا به محض تأمین اعتبار مورد نیاز از سوی دولت مراحل اداری برای واریز حقوق ها با سرعت و سهولت انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Shahrokh

      بهتر نبود بجای اینکه از نبود بودجه وکسری اعتبار حرف بزنید ،از پرداختهایی مثل پول آجیل آخر سال با مبلغ ۷۰۰هزار تومان که بجز عیدی پایان سال مصوب دولت به کارمندان شاغل وبازنشسته بانکهایی مثل بانک کشاورزی جلوگیری میکردید تا بازنشستگان این آخر سال شرمندگی کمتری داشته باشند؟؟؟!!!

    • بازنشسته کشوری

      عیدی بازنشستگان راه آهن هنوز پرداخت نشده . چرا الکی حرف میزنین ؟

    • کارمند بازنشسته

      واقعادولت پول نداردکه حقوق بازنشستگان رابدهد

      پاسخ ها

      • ممدخان جونه جو

        عزیز من برای مردم فقیر و زحمتکش نداره ولی برای سرمایه داران دارد آنهاییکه به ثروت های افسانه ای رسیده اند . سهم ما از این دولت فقط شعار است . که هر روز می شنویم .از این دولت بیشتر از این توقع داشتن خطاست

    • علی

      اموز صبح به تمام بانکهای بندرعباس مراجعه ولی وجهی واریز نشده. احتمالا جناب وزیر حقوق و مزایا. اضافه کار. پاداش. عیدی. عیدی ویژه . دریافت و از خوشحالی پیشواز ییزده بدر برای خنده خود رفته است

      پاسخ ها

      • ممدخان جونه جو

        این وزیر درست می گوید بانکها آخر سال دیر عمل می کنند . اما سیاست زیرکانه این دولت این است که این اقشار را ( به مرگ می گیرد تا به تب راضی شوند) تو که می دانی بانکها دیر عمل می کنند چرا دیر دادی ؟ این همه پول های بلوکه شده دولت قبلی را که پشت دیوارهای فرو ریخته جمع کردی و آوردی ایران چه کردی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج