جاباما
۳۰۹۳۶۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اپل‌ صاحب ۵۰ درصد بازار ساعت هوشمند

براساس گزارش جدید International Data Corporation یا IDC، انتظار می رود که اپل طی سال ۲۰۱۶، نزدیک به ۵۰ درصد بازار ساعت های هوشمند را در اختیار بگیرد اما تا سال ۲۰۲۰، پلتفرم Android Wear سهم بیشتری را تصاحب خواهد کرد.

دیجیاتو: براساس گزارش جدید International Data Corporation یا IDC، انتظار می رود که اپل طی سال ۲۰۱۶، نزدیک به ۵۰ درصد بازار ساعت های هوشمند را در اختیار بگیرد اما تا سال ۲۰۲۰، پلتفرم Android Wear سهم بیشتری را تصاحب خواهد کرد.

این انتظار از کوپرتینویی ها می رود که طی سال پیش رو، ۱۴ میلیون اپل واچ فروخته و ۴۹.۹ درصد کل بازار اسمارت واچ ها را از آن خود کنند، بازاری که نسبت به سال گذشته ۳۲.۸ درصد رشد خواهد داشت.

با این حال، اپل هیچگاه در مورد تعداد ساعت های هوشمندی که فروخته صحبت به میان نیاورده اما تحلیلگران معتقدند که کمپانی ساکن کوپرتینو طی ۸ ماه در سال ۲۰۱۵ توانسته ۱۱.۵ میلیون واحد فروش داشته باشد و سهمی ۶۳ درصدی از کل بازار را در اختیار گیرد.

براساس همین گزارش، Android Wear سال ۲۰۱۶ را با سهم ۲۱.۴ درصدی سپری خواهد کرد و در عوض تایزن سامسونگ ۱۱.۳ درصد سهم از آن خود می کند.

تا سال ۲۰۲۰، اپل و گوگل اما عمده ساعت های هوشمند را در بازار خواهند داشت و مشتریان را میان یکدیگر تقسیم خواهند کرد. سهم watchOS در آن سال به ۳۷.۶ و سهم Android Wear به ۳۵ درصد خواهد رسید و مابقی میان دیگر سیستم عامل ها تقسیم می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج