۳۰۹۴۹
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

خبرهای تازه از جدیدترین فیلم اصغر فرهادی

کارگردان فیلم موفق «جدایی نادر از سیمین» روز گذشته، دوباره مرد خبرساز سینمای دنیا شد. این بار نه با کسب جایزه و اعتباری جدید بلکه با اخباری جالب توجه از بازیگران تازه اش.

خبرهای تازه از جدیدترین فیلم اصغر فرهادی

تماشا: اصغر فرهادی این روزها در اوج است و هر خبر تازه ای از جدیدترین فیلم او نه تنها در ایران بلکه در دنیا صدا می کند. کارگردان فیلم موفق «جدایی نادر از سیمین» روز گذشته، دوباره مرد خبرساز سینمای دنیا شد. این بار نه با کسب جایزه و اعتباری جدید بلکه با اخباری جالب توجه از بازیگران تازه اش.

اصغر فرهادی این روزها مشغول پیش تولید فیلم جدیدش با نام «بازگشت» است. فیلمی که در پاریس ساخته می شود. خبر حضور ستاره زن فیلم برنده اسکار بهترین فیلم در سال 2011 درل فیلم فرهادی در حالی به سرعت جزو خبرهای مهم رسانه ای دنیا قرار گرفت که پیش از این قرار بود ماریون کوتیار این نقش را ایفا کند.

خبرهای تازه از جدیدترین فیلم اصغر فرهادی

برنیس بژو، بازیگر فیلم برنده اسکار یعنی «هنرمند»، به جای ماریون کوتیار در فیلم جدید اصغر فرهادی بازی می کند. به گزارش ددلاین، ماریون کوتیار بازیگر فرانسوی فیلم هایی چون «زندگی زیبا» و «نیمه شب در پاریس» به دلیل تداخل کاری از حضور در این پروژه بازماند. شرکت «ممنتو فیلمز پروداکشنز» که تولید اولین فیلم فرانسوی زبان فرهادی را برعهده دارد، با تایید این خبر از حضور بره نیس بژو به جای کوتیار خبر داد.

بژو سال گذشته برای بازی در نقش یک ستاره نوظهور سینمای ناطق در فیلم صامت و سیاه و سفید «هنرمند» به کارگردانی همسرش میشل هازاناویسیوس برنده جایزه سزار و نامزد جایزه اسکار شد. این فیلم پنج جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و کارگردان را دریافت کرد.

بژو ماه پیش اجرای مراسم افتتاحیه و اختتامیه شصت و پنجمین جشنواره فیلم کن را به عهده داشت.

فیلمبرداری فیلم جدید فرهادی ماه اکتبر در پاریس و حومه این شهر آغاز می شود. طاهر رحیم بازیگر فیلم «یک پیامبر» نیزف دیگر بازیگر فیلم «بازگشت خواهد بود. جزئیات داستان فیلم هنوز اعلام نشده و صرفا از آن به عنوان «یک تریلر اجتماعی» یاد شده است. هر چند شنیده ها از داستان عشقی ایرانی در سرزمین غریب خبر می دهد. انتظار می رود این فیلم تا بهار ۲۰۱۳ و پیش از برگزاری جشنواره کن آماده شود.

خبرهای تازه از جدیدترین فیلم اصغر فرهادی

در همین حال، خبرگزاری ایسنا از حضور علی مصفا به عنوان دیگر بازیگر فیلم جدید فرهادی خبر داده است. این در حالی است که پیش از این شنیده ها حاکی از حضور مانی حقیقی در جدیدترین فیلم فرهادی به عنوان تنها بازیگر ایرانی آن بود و پیش بینی می شد این دومین همکاری موفق این دو بعد از فیلم «درباره الی» باشد.

حال باید منتظر بود و نتیجه اولین همکاری علی مصفا با کارگردان آثار تحسین شده ای چون «شهر زیبا» و «درباره الی» را دید. البته این اولین همکاری فرهادی با خانواده مصفا نیست.

سال گذشته لیلا حاتمی، همسر علی مصفا، با بازی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» روزهای خوش و خاطره انگیزی را در معتبرترین جشنواره های جهانی گذراند.

«جدایی نادر از سیمین» فیلم قبلی فرهادی که داستان فروپاشی یک زندگی زناشویی در ایران معاصر است، سال گذشته برنده جوایز اسکار، گلدن گلوب و سزار بهترین فیلم خارجی همینطور جایزه خرس طلای جشنواره برلین ۲۰۱۱ شد و البته ده های جایزه دیگر که ذکر آنها در این مطلب نمی گنجد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • bahram

      امیدوارم تو این فیلمش هم موفق باشه باعث افتخار ما ایرانیاس . اصغر جون کارت درسته !

    • بردیا

      فرهادی مایه ی افتخار سینمای ایران است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج