۳۰۹۶۲۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کالای مورد علاقه مسافران نوروزی

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به بهره‌مندی ۱۹۱ هزار و ۳۹۷ نفر از خدمات طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی گفت: در طول سه روز ۲۵۳ هزار مورد اقلام آموزشی،فرهنگی و اطلاع‌رسانی بین مسافران توزیع شده است که بیشترین کالا نقشه راهها بوده است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به بهره‌مندی ۱۹۱ هزار و ۳۹۷ نفر از خدمات طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی گفت: در طول سه روز ۲۵۳ هزار مورد اقلام آموزشی،فرهنگی و اطلاع‌رسانی بین مسافران توزیع شده است که بیشترین کالا نقشه راهها بوده است.

مسعود حبیبی با اشاره به اینکه تا روز سوم ارائه خدمت در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، ۷ هزار و ۴۹۹ جوان هلال‌احمر در سطح کشور در پایگاه‌های نوروزی به هموطنان ارائه خدمت کردند، اظهار داشت: بر این اساس در ۳ روز گذشته، ۱۸۴ هزار و ۵۷ مسافر به پایگاه‌های ثابت و ۷ هزار و ۳۴۰ مسافر نیز در پایگاه‌های سیار سازمان، خدمات لازم را دریافت کردند.

حبیبی با اشاره به اینکه در مجموع ۳۵ هزار و ۹۱۵ تن از مسافران نوروزی از خدمات پایگاه‌های نوروزی هلال‌احمر استفاده کردند، عنوان کرد: بر این اساس ۱۱ هزار و ۸۴۲ تن از هموطنان به خیمه‌های نماز مراجعه کرده و ۱۳ هزار و و ۹۵۹ تن از خدمات سلامت (سنجش قند و فشار خون) و ۱۰ هزار و ۱۱۴ تن از خدمات فضای دوستدار کودک بهره برده‌اند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به توزیع ۲۵۲ هزار و ۷۸۰ بروشور آموزشی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی تا سومین روز از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، افزود: ۹۴ هزار و ۱۵۱ تن از مسافران بروشورهای آموزشی و اطلاع‌رسانی، ۹۶ هزار و ۷۰۹ تن نقشه و ۶۱ هزار و ۹۲۰ تن سایر بسته‌های آموزشی و فرهنگی جمعیت هلال‌احمر را دریافت کرده‌اند.

به گزارش هلال احمر، حبیبی با بیان اینکه در مجموع در روز سوم اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ۱۰۶ هزار و ۷۲۵ تن از هموطنان به پایگاه‌های طرح مراجعه کردند، خاطرنشان کرد: بر این اساس در روز سوم ۲۰ هزار و ۴۶۰ مورد خدمات، ارائه و ۱۴۴ هزار و ۵۴۶ مورد اقلام آموزشی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی توزیع شده است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر در خاتمه خاطرنشان کرد: در مجموع تاکنون ۱۹۱ هزار و ۳۹۷ مسافر نوروزی از خدمات طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استفاده کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج