۳۰۹۶۳۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تصاویر جیپ گرند چروکی تریل‌هاک ۲۰۱۷

نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۶ در آستانه‌ی برگزاری است و همچنان پیش از شروع به کار این رویداد شاهد انتشار اطلاعات خودروهایی هستیم که در این نمایشگاه رونمایی خواهند شد.

zoomit.ir - سعید ضیاء: نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۶ در آستانه‌ی برگزاری است و همچنان پیش از شروع به کار این رویداد شاهد انتشار اطلاعات خودروهایی هستیم که در این نمایشگاه رونمایی خواهند شد. این بار نوبت به خودروی آفرود جیپ رسید و اطلاعات فنی و عکس‌های محدودی از آن در اینترنت فاش شد.

تصاویر جیپ گرند چروکی تریل‌هاک 2017

مدیرعامل جیپ مایک منلی، اخیرا اعلام کرد اخبار بسیار هیجان‌انگیزی درمورد جیپ گرند چروکی جدید در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۶ که در هفته آینده برگزار خواهد‌ شد به عموم اعلام خواهد کرد.

این اخبار از این لحاظ اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند که مایک منلی در گذشته تایید کرده‌ بود بر روی گرند چروکی جدید این شرکت، پیشرانه‌ی سوپرشارژ ۶.۲ لیتری ۸ سیلندری موسوم به هِلکت استفاده خواهد شد.

تصاویر جیپ گرند چروکی تریل‌هاک 2017

با جمع‌بندی اطلاعات منتشر شده می‌توان به این نتیجه رسید که به احتمال زیاد این خودرو به نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۶ خواهد آمد. یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های این خودرو، توانایی‌های فوق‌العاده‌ی آن در آفرود است.

تریل‌هاک جدید به عنوان مدل ۲۰۱۷ از این سری به فروش خواهد رسید و تغییراتی ظاهری در قسمت داخلی و بیرونی خودرو اعمال خواهد شد. مهمترین تغییرات قابل ذکر در این خودرو را می‌توان یدک‌کش‌های قرمز رنگ در بخش جلویی خودرو و کاپوت مشکی‌رنگ آن قلمداد کرد.

جیپ تریل‌هاک ۲۰۱۷ با تکنولوژی‌های جدیدی عرضه خواهد شد که سیستم تعلیق بادی در هر چهارچرخ, سیستم کنترل کشش قابل‌تنظیم, حالت دو و یا چهارچرخ متحرک, دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی و رینگ‌های ۱۸ اینچی همراه با لاستیک‌های آفرود‌ گودیر از جمله آنها هستند.

تصاویر جیپ گرند چروکی تریل‌هاک 2017
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج