۳۰۹۷۹۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سخنان نوروزی اولین سفیر زن ایران

&#۰۳۹;مرضیه افخم&#۰۳۹; سفیر جمهوری اسلامی ایران به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای و انتخابات اسفند ماه را دو حرکتی دانست که سال گذشته باعث اقتدار کشور شد و تاکید کرد در سال جاری باید برای به ثمر نشستن نتایج این دو حرکت تلاش کرد.

خبرگزاری ایرنا: 'مرضیه افخم' سفیر جمهوری اسلامی ایران به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای و انتخابات اسفند ماه را دو حرکتی دانست که سال گذشته باعث اقتدار کشور شد و تاکید کرد در سال جاری باید برای به ثمر نشستن نتایج این دو حرکت تلاش کرد.

سفیر ایران در مالزی در آیین جشن بزرگ نوروز در کوالالامپور و در جمع ایرانیان، عید نوروز را عامل همبستگی بیشتر ایرانیان دانست که آن ها را همدل و پیوسته به هم با وطن گره می زند و گفت: سال ۱۳۹۴ یکی از سال های به یاد ماندنی بود که بارها و بارها نام ایران با افتخار در نقاط مختلف جهان مطرح شد.

وی در این مراسم که درسالن 'ام.سی.ای' کوالالامپور و با حضور صدها ایرانی برگزار شد، گفت که دو رویداد در این سال مایه افتخار کشور شد که یکی مذاکرات تعیین کننده هسته ای و فرجام برجام بود.

افخم گفت که یک گروه مذاکره کننده حرفه ای موفق شدند مذاکرات را غیرتمندانه به پایان برسانند و برگ زرینی در تاریخ روابط بین الملل ثبت کنند.

وی این حرکت و به ثمر نشستن مذاکرات را موفقیتی برای دیپلماسی در جهان امروز دانست که شاهد درگیری است، اما ایران راه مذاکره همراه با عزت را انتخاب کرد و بااقتدار به نتیجه رساند.

بلندپایه ترین دیپلمات ایران در مالزی صفحه دیگری از رویداد سال گذشته را که باعث اقتدار کشور شد انتخابات هفتم اسفند ماه گذشته مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ذکر کرد و گفت: انتخابات هر کشور صحنه مشارکت مردم و صحنه زیبایی از همبستگی مردم با نظام است.

وی گفت: مشارکت ۶۲ درصدی مردم در انتخابات نشان داد جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای بی ثبات که مایه نگرانی شده است، از انسجام برخوردار است و جمهوری اسلامی ایران در محیطی آرام بدون تنش انتخاباتی بزرگ برگزار کرد.

به گفته وی، در سال جاری باید برای به ثمر نشستن این دو حرکت تلاش کرد و با تلاش و عمل حرکت های بزرگی برای توسعه و آبادانی ایران عزیز انجام داد.

افخم گفت: امسال با نتیجه این رویدادها باید برای اقتصاد بهتر کشور، داشتن دوستان و روابط خارجی قوی تر تلاش کنیم.

سفیرایران در مالزی در ادامه به برنامه این سفارتخانه در سال نو اشاره کرد و گفت که امسال برای تقویت روابط دو جانبه بین دو کشور به فعالیت های خود ادامه می دهیم و باور داریم هر حرکت مثبت، آثار خوبی برای حضور ایرانیان در مالزی خواهد داشت.

وی گفت: امیدوارم در مسیر تقویت روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بین دو کشور موفق شویم و حضور ایرانیان را با عزت و همراه با تسهیلات قرار دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج