۳۰۹۸۶۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۶)

کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (6)

هفته گذشته فیلم هایی مانند "زوتوپیا" (Zootopia)، "ویسکی تانگو فاکستروت" (Whiskey Tango Foxtrot)، "لندن سقوط کرده است" (London Has Fallen)، "موج" (The Wave) و ... روی پرده سینماها رفتند. فیلم های جدیدی که تریلرهای آنها به تازگی منتشر شده اند را در زیر معرفی می کنیم.

اولین تریلر فیلم "شکارچیان روح" (Ghostbusters) ساخته پل فایگ منتشر شده که در آن شاهد گوشه هایی از ماجرای آشنای فیلم اصلی شکارچیان روح هستیم و البته تغییرات جدیدی نیز در داستان وجود دارد. کریستن ویگ در این فیلم نقش فیزیکدانی به نام ارین گیلبرت را بازی می کند. ملیسا مک‌کارثی در نقش ابی ییتز کارشناس امور ماورای طبیعی و کیت مک کینون در نقش یک مهندس هسته ای به نام جیلیان هولتزمن ایفای نقش می کنند که در مبارزه آنها با شبح های فیلم، لزلی جونز در نقش پتی تولان نیز به آنها می پیوندد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از این فیلم که قرار است روز ۱۵ جولای روی پرده سینماها برود بدست آورید به وبسایت paranormalstudieslab.com مراجعه نمایید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (6)


بعد از دو داستان اوریجینال در سال گذشته در قالب فیلم های "درون بیرون" (Inside Out) و "دایناسور خوب" (The Good Dinosaur)، کمپانی پیکسار با تولید دنباله هایی بر دو فیلم سابق خود برگشته و قرار است فیلم های "در جستجوی دوری" (Finding Dory) و "ماشین ها 3" (Cars 3) را در تاریخ های 17 ژوئن 2016 و 16 ژوئن 2017 روی پرده ببرد. انیمیشن "در جستجوی دوری" ادامه ای بر داستان محبوب "در جستجوی نمو" (Finding Nemo) محصول سال 2003 کمپانی پیکسار است. در این انیمیشن نمو (که حالا هیدن رولنس در نقش او صداپیشگی می کند)، مارلین (با صدای آلبرت بروکس) و دوری (با صدای الن دجنرز) به سفری ماجراجویانه می روند تا گذشته دوری را کشف کنند. اندرو استنتون برای کارگردانی این انیمیشن بازگشته و این بار از انگوس مک لین نیز کمک گرفته است.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (6)


سوزان ساراندون در نقش مارنی مینروینی، نقش اول فیلم "فضول" (The Meddler) به نویسندگی و کارگردانی لورن اسکافاریا (کارگردان فیلم "در جستجوی یک دوست برای پایان دنیا") نقش آفرینی می نمایند. مارنی به تازگی بیوه شده و برای آنکه به دخترش لوری (با بازی رز بایرن) نزدیکتر باشد از نیوجرسی به لوس آنجلس نقل مکان می کند. بازیگران نقش مکمل این فیلم که قرار است روز 22 آوریل اکران شود، عبارتند از جی. کی. سیمونز، لوسی پانچ، بیلی مگنوسن، کیسی ویلسون، سسیلی استرانگ و جیسون ریتر.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (6)


وقتی اولین فیلم انگلیسی زبان خواکیم تریر، نویسنده و کارگردان فیلم های "تکرار" (Reprise) و "اسلو، 31 اوت" (Oslo, August 31st)، در جشنواره فیلم کن پارسال به نمایش درآمد، وی نتوانست انتظارات بالایی را که به خاطر کیفیت بالای فیلم های قبلی اش و توانمندی بازیگران فیلم جدیدش ایجاد شده بود، برآورده نماید. داستان فیلم "بلندتر از بمب ها" (Louder Than Bombs) درباره تأثیر مرگ یک عکاس جنگ (با بازی ایزابل هوپرت) بر همسرش (با بازی گابریل بایرن) و دو پسرش (جسی آیزنبرگ و دوین دروید) است. این فیلم قرار است روز هشتم آوریل اکران شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (6)


پنجمین دنباله از سری انیمیشن های "عصر یخبندان" با عنوان "عصر یخبندان: مسیر برخورد" (Ice Age: Collision Course) روز 22 جولای 2016 روی پرده سینماها خواهد رفت. این بار، جستجوی بلوط سنجاب داستان (اسکرات) را به فضا می کشاند که در آنجا او یک سری رخدادهای کهکشانی را آغاز می کند که حیات حیوانات عصر یخبندان را به خطر می اندازد. ری رومانو، دنیس لیری، جان لگویزامو، کوئین لطیفه، شان ویلیام اسکات، جاش پِک، واندا سایکس و جنیفر لوپز در این انیمیشن صداپیشگی می کنند و صداپیشگان جدیدی که به این فیلم پیوسته اند عبارتند از: آدام دیواین، جسی تایلر فرگوسن، مکس گرینفیلد، جسی جی، نیک آفرمن، ملیسا راش، مایکل استراهان و نیل دی گراس تایسون.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (6)


از وقتی که زوئی سالدانا در سال 2012 برای نقش نینا سیمون در فیلم زندگی نامه ای "نینا" (Nina) انتخاب شد، جنجال و سر و صدا هنوز هم درباره این فیلم نخوابیده است. لیزا سیمون کلی، دختر نینا سیمون، از سالدانا دفاع کرد ولی خود فیلم را محکوم نمود. البته وی انتقادی به لیز گاربوس، سازنده فیلم "چه خبر شد خانم سیمون؟" (What Happened, Miss Simone?)، نامزد جایزه اسکار بهترین مستند جوایز آکادمی 2016 نداشت. سینتیا مورت فیلم سینمایی "نینا" را کارگردانی نموده و البته در تولید آن کم دچار مشکل نشده است. این فیلم درباره سال هایی از زندگی نینا است که وی در تقلای بهبودی از بیماری افسردگی و اعتیاد به الکل بود و در این مسیر دستیار و بعدها مدیر برنامه هایش کلیفتون هندرسون (با بازی دیوید اویلووو) کمکش می کرد. "نینا" قرار است روز 22 آوریل روی پرده سینماها برود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (6)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• بعد از گمانه زنی های متعدد، بالاخره این خبر رسمی شد: ادریس البا در نقش رولند دیسچِین هفت‌تیرکش، و متیو مک کاناهی در نقش والتر پَدیک، مرد سیاهپوش، در فیلم اقتباسی "برج تاریک" (The Dark Tower) به کارگردانی نیکولای ارسل از کتاب "برج تاریک" اثر استیون کینگ، نقش آفرینی خواهند نمود. (منبع: EW)

• لی تولند کریگر، کارگردان فیلم "روزگار ادالین" (The Age of Adaline) بجای رابرت شونتکه دنباله سوم سری فیلم های "ناهمتا" با عنوان "ناهمتا: صعودگر" (The Divergent Series: Ascendant) را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Variety)

• ماتیاس شونارتس دوباره با توماس وینتربرگ همکاری خواهد کرد تا در فیلم "کورسک" (Kursk)، داستانی واقعی درباره زیردریایی شوم روسی، نقش آفرینی کند. (منبع: Deadline)

• دیه‌گو لونا در حال مذاکره برای بازی کردن در کنار الن پیج در فیلم دوباره‌سازی شده "مرگ‌بازان" (Flatliners) به کارگردانی نیلز آردن اوپلف است. (منبع: TheWrap)

• کوین کاستنر به تاراجی پی. هنسون و اوکتاویا اسپنسر پیوسته تا در فیلم "ارقام پنهان" (Hidden Figures) داستانی واقعی درباره کاثرین جانسون، دوروثی وان و ماری جکسون، ریاضیدانان آفریقایی-آمریکایی، نقش آفرینی کند. (منبع: Variety)

• می گویند ویل اسمیت و جوئل اگرتون قرار است با دیوید ایر، کارگردان فیلم "جوخه انتحار" (Suicide Squad) همکاری کنند و در فیلمی به نویسندگی مکس لندیس به نام "برایت" (Bright) فیلمی مهیج و مدرن با تم فانتزی بازی کنند. (منبع: Deadline)

• جاش برالین و مایلز تلر قرار است در فیلم "خروج ممنوع" (No Exit) به کارگردانی جوزف کوشینسکی بازی کنند که ماجرای آتش سوزی تراژیک شهر پرسکات در ایالت آریزونای آمریکا در سال ۲۰۱۳ را روایت می کند. (منبع: Variety)

• بنت میلر کارگردان فیلم "فاکس‌کَچر" (Foxcatcher) و تام استاپرد (نویسنده) در حال کار کردن روی نسخه جدیدی از داستان "سرود کریسمس" (A Christmas Carol) اثری از چارلز دیکنز هستند. (منبع: THR)

• آریادنا گوتیرز، دختر شایسته کلمبیا، که در سال ۲۰۱۵ در مراسم دختر شایسته جهان، بخاطر اشتباه استیو هاروی در اعلام نام او به عنوان برنده اول این مسابقه، بیش از پیش مورد توجه رسانه ها قرار گرفت، قرار است در فیلم سینمایی "اکس اکس اکس: بازگشت زاندر کیج" (xXx: The Return of Xander Cage) نقش دختر مورد علاقه وین دیزل را بازی کند. (منبع: Variety)

• دیوید هسلهاف قرار است در کنار دوین جانسون، الکساندرا داداریو، پریانکا چوپرا، کلی رورباک و هانیبال بورس در فیلم سینمایی "بی‌واچ" (Baywatch) به کارگردانی سث گوردون بازی کند. (منبع: THR)

• تاکشی کیتانو (کارگردان و بازیگر) قرار است نقش دایسوکه آراماکی، رئیس اسکارلت جوهانسون، پلیس سایبورگ، را در فیلم سینمایی اکشن "شبح درون پوسته" (Ghost in the Shell) به کارگردانی روپرت ساندرز بازی کند. (منبع: Variety)

• اندریا رایزبورو قرار است نقش مریلین بارنت را در کنار اما واتسون در نقش بیلی جین کینگ و استیو کارل در نقش بابی ریگز، در فیلم "جنگ زن و مرد" (Battle of the Sexes) بازی کند. (منبع: Variety)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج