۳۱۰۰۸۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«خانه‌های سرد» قاتل ۹ هزار نفر انگلیسی

بر اساس نتایج مطالعات صورت گرفته توسط کالج دانشگاه لندن( یو سی ال) که در روز دوشنبه منتشر شد، برآورد می شود ۹ هزار نفر در انگلیس و ولز در زمستان سال گذشته به دلیل عوارض ناشی از زندگی در خانه های سرد جان باخته اند.

خبرگزاری ایرنا: بر اساس نتایج مطالعات صورت گرفته توسط کالج دانشگاه لندن( یو سی ال) که در روز دوشنبه منتشر شد، برآورد می شود ۹ هزار نفر در انگلیس و ولز در زمستان سال گذشته به دلیل عوارض ناشی از زندگی در خانه های سرد جان باخته اند.

براساس نتایج یاد شده، در زمستان یادشده درمجموع ۴۳ هزار و ۹۰۰ نفر در انگلیس و ولز فوت کرده اند که مرگ یک پنجم آنها به دلیل عوارض ناشی از سرمای شدید خانه های آنها بوده است.

کالج دانشگاهی لندن می گوید این بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از زندگی در خانه های سرد در انگلیس و ولز در طی ۱۵ سال گذشته بشمار می آید.

بدترین آمارهای مربوط به مرگ ومیر در فصل زمستان در انگلیس و ولز مربوط به ۱۹۹۹- ۲۰۰۰ میلادی است که در جریان آن ۴۸ هزار و ۴۴۰ نفر در انگلیس مردند.

به گفته محققان این دانشگاه انگلیس، زندگی در خانه های سرد می تواند خطر بیماری های تنفسی، حملات قلبی و سکته مغزی را افزایش دهد.

گروه های مدنی انگلیس پیش از این هشدار داده بودندکه بالا بودن هزینه های سوخت در انگلیس سبب می شود که اقشار ضعیف برای صرفه جویی در برخی اوقات شبانه روز مجبورند که سیستم گرمایشی خانه های خود را خاموش نگه دارند.

گروه خیریه 'ایج' انگلستان تخمین زده است که هزینه فقر سوخت، برای سیستم بهداشت عمومی این کشور سالانه به ۱.۳ میلیارد پوند می رسد.

روزنامه تایمز در دی ماه گذشته در گزارشی با اشاره با بالا بودن قیمت برق در انگلیس نوشته بود براساس برآوردهای صورت گرفته در زمستان سرد این کشور نزدیک به ۵ میلیون مستمری بگیر قادر به پرداخت هزینه های برق مصرفی شان نیستند.

تایمز افزود: بررسی های صورت گرفته نشان می دهند که ۶۵ درصد از این افراد به دلیل خاموش کردن دستگاه های گرمایشی منازلشان در معرض خطر بیماری قرار دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج